A lényeg, hogy szerintem van benne tudomány, nem hiába gyári! Nagy Horneten szerettem bele, amikor nem akart 170-nél letépni a szél.
Az 500-assal néha mentem 200 körüli tempót is, és nem volt halálos.
Ha tudsz gyárit CB900 plexit szerezni... szerintem egy másik dimenzióba kerül vele a motor!
Nemcsak kényelmes, de az elérhető sebességet is befolyásolja szerintem nem is kicsit.
2003-ban 25eFt volt a Hondánál, 5 évet használtam az 500-ason, azóta is hurcolom motorról motorra - most a 125-ösömön szolgál. Rá kell kérdezni, hátha van még, talán inkább angliában (LingsHondaParts), esetleg használtan ebay.
Szia!
Nekem is az emlitett plexi van fent.Kicsit kompromiszumott kellet vele kötnöm de jó.Én 176 magas vagyok.Ha ugy állitottam be hogy 80-100 között ne lrázza a sisakott a menetszél akkor 100-120-as temponál rázta.Na és persze forditva!
Üdv! A napokban sikerült szert tennem egy PC32-es naked gépre, előtte természetesen igyekezetem begyűjteni a hasznos infokat elsősorban innét, amit utólag is köszönök. Ami még számomra megválaszolatlan maradt, az a valamennyire hatásos utólagos szélvédelem kérdése. A 166 cm-es testmagasságom most akár áldás is lehet, vajon jelenthet-e számottevő változást e tekintetben az itt is említett Puig Mini plexi, vagy valaki tud-e ajánlani más, hatékonyabb típust?
Szia! A régi dobod használható? Nekem Takkoni van a motoron, szeretnék kipróbálni egy gyári dobot. Állapota nem érdekel, csak használható legyen. Köszönöm!
Anno egy Yamaha Xt 600-on teszteltek dobokat, amok nem is voltak gagyi márkák (Sito, Arrow, Devil, Sebring pl.) és a gyári hozta még mindig a legjobb kompromisszumot hangerő, fogyasztás, különböző fordulattartományokban mutatott teljesítmény, nyomatékosság terén. Volt olyan is, amelyik hozta a gyári szintjét, cserébe rettenetesen hangos volt. A lánckerék terén valóban a 15-ös az optimális, viszont én nagyon sokat megyek hegyekben és ott nagyon bevált. Nem sokkal, de vehemensebb a gép a partokon. A végsebesség nekem nem csökkent érdekes módon, legalábbis gps-szel mérve 190-200 között megy a körülményektől függően. Sztrádán úgyis csak 110 körül kocogok, csak ott tekerem meg neki, ahol izgalmas az országút
Én 14 fogúval vettem (ausztriából behozott) a CBF 500 ABS mocit, persze erről nem tudtam, csak azt érzékeltem, hogy a GPS-hez képest a moci sebességmérője kb 15 km/h-val többet mutat. Természetesen a 14-es első lánckerékkel az áttétel változás miatt jobban pörgethető a motor, de a fogyasztásra és a végsebességre kedvezőtlenül hat. Ennek okán lecseréltem a lánckereket a gyári 15-ösre. Ha kell a 14-es kerék olcsóm odaadom.
Köszönöm szépen a választ, már be is szereztem egy szebb állapotú gyári dobot ami majd kis festésen fog átesni. Csak azért nem értettem, miért ilyen idegen a dob a motortól, mikor rahedli gs500,kawa er-5 öt láttam kínai vagy noname dobokkal.
Hali! A karburátor beállítása, áthangolása ezen a dolgon nemigen fog segíteni, persze jobb lesz a motorüzem egy jól beállított karburátortól, de a nyomatékosság nem tér vissza. Nem akarok ünneprontó lenni, de én a helyedben inkább visszatenném a gyárit, mert a legjobb kompromisszumot még mindig az nyújtja (több tesztet is olvastam már gyári vs. aftermarket kipufogókról). Persze nem a legszerencsésebben néz ki, esetleg krómoztasd le vagy mittudomén, tény és való, hogy egy szép kipufogó sokat dobna a motor megjelenésén. Esetleg sokan használják azt hiszem a LeoVince némely típusát (talán SBK 2 EVO?), állítólag beváltak, bár nem olcsó darabok. Ha mindenképp ragaszkodsz ehhez a dobhoz, akkor valamiféle fojtással kellene kísérletezni, a neten valószínűleg találsz ehhez tippeket. Kis mértékben javítana az is a helyzeten, ha az első lánckereket kicseréled 14 fogúra, nem egy nagy összeg és robbanékonyabb lesz a gép kisebb fordulatról is. Én mégis inkább a gyárit javasolnám, vagy valamely már bevált típust, ha mégis változtatni szeretnél, mert szerintem elég sok macerával jár hozzáhangolni a gépedhez egy típusidegen kipufogót.
Üdv. Másik dobra cseréltem az eredetit a motoron (ingyen volt egy rozsdamentes valszeg 600-as motor dobja) db killer nélkül. A bajom vagy megoldandó problémám az hogy alacsony fordulaton semmi ereje(tudom h a nyitott rendszer alul elvesz felül visszaad, megy is rendesen 180felé). Esetleg a dobba kéne folytást tenni, vagy karburátor utánállítás segítene a sima működésen? Előre is köszi a választ.Kristóf
Sziasztok!
A hétvégén egy nagyobb túrán vettünk részt és észrevettem,hogy egyszer megcsúszott a kuplung egy kigyorsításnál.
Most hétvégén megint messze mennék,lehet ebből problémám?
Köszi, ez a zuhanyoztatás jó ötletnek tőnik. Jövő héten szabin vagyok, jó meleg lesz, hamar kiszárad, viszont ha célzottan meglocsolom egy kicsit pl a gyertyapipánál, akkor előjöhet a bibi.
A gumi nem kopott, a hátulján pedig nem volt javítás.
A kormány nem remeg, fordul rendesen.
Csak az egyenesfutás folyamán érzem ezt a kóválygó, imbolygó mozgást a motoron, ami nem volt a csapágycsere előtt. Bár a csapágycsere előtt remegett a kormány és érezhetően nehezebben lehetett elfordítani.
Lehet abban is valami amit a szerelő mond, mert a hátsó doboz, gyenge hátsó rugó és a kopott gumi is tud hasonló jelenséget okozni, de ennek akkor a csapágycsere előtt is így kellett volna lennie, feltételezve, hogy a hátulját nem piszkálta most senki sem. Látatlanban én is a csapágy túlhúzására gondolnék. Ahogy Cblaci írta le tudod ellenőrizni magad is.
Köszönöm a válaszod. Miután tapasztaltam a hibát, visszavittem a szerelőhöz, Ő ellenőrozte mégegyszer és azt mondta a csapággyal és a szereléssel minden rendben van. Szerinte a hátulja túl puha, így ha súly van hátul, az eleje megemelkedik, ez okozza az imbolygást.
Én is cseréltem kormánycsapágyat, de sem előtte, sem utána nem tapasztaltam rendellenességet, el tudom engedni a kormányt, és a motor nyílegyenesen megy, de ez így volt a csapágycsere előtt is.
https://photos.app.goo.gl/dTUJ...
A lényeg, hogy szerintem van benne tudomány, nem hiába gyári! Nagy Horneten szerettem bele, amikor nem akart 170-nél letépni a szél.
Az 500-assal néha mentem 200 körüli tempót is, és nem volt halálos.
https://www.sportmotor.hu/foto...
https://photos.app.goo.gl/igrW...
A CBR 125-ön pedig így:
https://photos.app.goo.gl/eaEX...
https://photos.app.goo.gl/AKrB...
De volt fent nálam Innován is - bár ez inkább hasznos, mint szép átépítés volt
https://photos.app.goo.gl/AKrB...
Nemcsak kényelmes, de az elérhető sebességet is befolyásolja szerintem nem is kicsit.
2003-ban 25eFt volt a Hondánál, 5 évet használtam az 500-ason, azóta is hurcolom motorról motorra - most a 125-ösömön szolgál. Rá kell kérdezni, hátha van még, talán inkább angliában (LingsHondaParts), esetleg használtan ebay.
Nekem is az emlitett plexi van fent.Kicsit kompromiszumott kellet vele kötnöm de jó.Én 176 magas vagyok.Ha ugy állitottam be hogy 80-100 között ne lrázza a sisakott a menetszél akkor 100-120-as temponál rázta.Na és persze forditva!
Én 14 fogúval vettem (ausztriából behozott) a CBF 500 ABS mocit, persze erről nem tudtam, csak azt érzékeltem, hogy a GPS-hez képest a moci sebességmérője kb 15 km/h-val többet mutat. Természetesen a 14-es első lánckerékkel az áttétel változás miatt jobban pörgethető a motor, de a fogyasztásra és a végsebességre kedvezőtlenül hat. Ennek okán lecseréltem a lánckereket a gyári 15-ösre. Ha kell a 14-es kerék olcsóm odaadom.
A hétvégén egy nagyobb túrán vettünk részt és észrevettem,hogy egyszer megcsúszott a kuplung egy kigyorsításnál.
Most hétvégén megint messze mennék,lehet ebből problémám?
A kormány nem remeg, fordul rendesen.
Csak az egyenesfutás folyamán érzem ezt a kóválygó, imbolygó mozgást a motoron, ami nem volt a csapágycsere előtt. Bár a csapágycsere előtt remegett a kormány és érezhetően nehezebben lehetett elfordítani.