ezen a számon meg tudnál csörgetni vagy vmi hogy visszahivjalak? 20/311 59 71
nagyon fontos lenne még ma 16 óráig hozzájutnom pár adathoz a műszaki adatlapról: súly .. ilyesmi mert baszakodnak eredetvizsgán !
jaja, ez jó ötlet!
nem pont az ellenállás változott meg. Egy ledes lámpában (az okosabbakkban) elektronika is van, ami a led áramát korlátozza, led megjató IC. Ez tönkremehet/beázhat. Szóval cseréld fel, az a tuti hibakeresés!
persze hogy nem az ! de mikor elsőnek mentem ne mvettem észre ilyesmit ! akkor sztem jó volt ! aztán volt egy kis idő amikor egyátalán nem működött jobbra ! na ekkor szétszedtem a kis szerkezetet a kormányon összeraktam és most igy működik ahogy leirtam
gondolom ha látja, hogy gyári állapotú a motor, akkor nem foglalkozik semmivel.
viszont egy sportdob eléggé feltűnő még a nagymamám is kiszúrná, hogy nem gyári :)
az nem világos, hogy miért hagyta rajta az előző tulaj a ledes indexet, ha nem működött már neki sem?
viszont ha nem megy a jobb oldal, a bal meg hibátlan, akkor csak a leddel lehet a hiba, ugyanis 1 db közös relét használ mindkettő...
Nekem be se kellett indítani, ugye az újabb motorokon fel van tüntetve a vázon a hangkibocsátás dB-ben. De ha látják, hogy sportdob van rajta, lehet hogy megméréik a dB-t. No para, ha szabványos és nincs kiszedve a szűkítő stb. viszont ha ordenáré... :D Akkor szerezz be e vizsga erejéig egy gyári dobot.
Srácok!
Bocs, hogy beledumálok, de jószándék vezérel.
Hőszálas indexrelé már csak a nagyon régi gépeken van, vagy a volt szocikon. Tizen valahány éve az elektronikusat használják. A szabvány megköveteli, hogy bekapcsoláskor rögtön felvillanjon az izzó. Ezt a hőszálas relé nem tudja, mert abban először a hőszál melegszik, hogy meg tudjon szakítani. Ez nem sok idő, de mégsem azonnal.
A ledes indexeknek meg van külön hozzávaló reléje, mivel itt nincs meg a 2×21 W.
"bemelegedés" az index relében lesz, ott egy fűtőszálon keresztül megy az áram, az kapcsol (hagyományos mechanikus relék esetén). Az fémréteg ellenállás értéke valóban hőfokfüggő +- 0.1 % toleranciótól függően... te valami másra gondolsz, ezt észre sem vennéd. A led ellenállása meg nem függ a melegedésétől, az csak izzónál lenne.
A vizsga kb. 10 perc volt:
- dudálni
- fényszóró
- indexek
- fékhatás első/hátsó
Nem kötöttek be semmibe szerencsére (nem is volt ok:))
~22500+3500 (egyedi forg. hely.+műszaki vizsga)
+15500 volt az eredet
vigyél pénzt, mindent elkérnek
Én a helyedben kivenném a hülye ledes lámpákat és betennék 4x21W index lámpát. Nagy szívás lesz, ha új időpontot kell kérned, újra vizsgáztatni... Sok pénz, veszőtség. És ha bizonytalan az indexed, gondolkodás nélkül kivágnak úgy is. ez csak jótanács!
ugyanaz az index van mindkét oldalt és a villanások száma is megegyezik csak jobb oldalra kicsit lassabban teszi ki
de amúgy megfigyeltem hogy ha kirako és vagy 1 percig villog jobbra madj visszaveszem és utána rakom ki akkor jobb a helyzet! oylan mintha bemelegedne vagy vmi
és ebben lehet is vmi mert az ellenállások értéke hőmérsékletfüggő is na mind1 ! ne mtom mi van vele
figy már ! én Hétfőn viszem múszakiztatni ! mik azok amikbe nagyon belekötnek? meg amúgy az egyedi forgalombahelyezés diját akkor kell kicsengetni mikor odavitted műszakira vagy még előtte?
hát így látatlanba nehéz bármit is mondani. Először azzal kezdeném, hogy egyáltalán egyforma típusú-e a két oldal összes ledes lámpája?
Az index a bal oldalon sem villog gyorsabban a percenként 60-90 nél?
Ha nem a ledekkel van a baj, akkor egyszerűen az index reléd nem jó hozzá, mivel az a 21W-os izzókat szeretné látni, és a led jóval kevesebbet fogyaszt. Párhuzamos ellenállással orvosolható a dolog.
Zoli
ui.: megvan a műszaki és az eredet vizsgálat a motorra. Most már lehet csengetni a regadót a vámosoknak, aztán okmondány iroda
figy már látom vágod ezeket a LED es indexes dolgokat!
miért van az hogy mikor kirakom balra az indexet egyből felvillan és normálisan kattog mikor meg rakom bara kattan egyet madj gyorsan mégegyet és utána á be a normális kattogós ütemre és csak kb a 3. kattanásnál villan fel a LED !
egy jó 120 as tempónál azért nem biztos hogy a legjobb hogy több mint egy másodperc mire felvillan! azalatt az idő alatt jelentős utat lehet ám befutni
ja amúgy nekem a származásellenőrzés meglett 7 munkanap alatt ! egy jó tanács : ha gyors ügyintézést akartok akkor járjatok a hivatalnoknénik nyakára és akkor pörögnek a dolgok
ezen a számon meg tudnál csörgetni vagy vmi hogy visszahivjalak? 20/311 59 71
nagyon fontos lenne még ma 16 óráig hozzájutnom pár adathoz a műszaki adatlapról: súly .. ilyesmi mert baszakodnak eredetvizsgán !
Üdv!
nem pont az ellenállás változott meg. Egy ledes lámpában (az okosabbakkban) elektronika is van, ami a led áramát korlátozza, led megjató IC. Ez tönkremehet/beázhat. Szóval cseréld fel, az a tuti hibakeresés!
viszont egy sportdob eléggé feltűnő még a nagymamám is kiszúrná, hogy nem gyári :)
az nem világos, hogy miért hagyta rajta az előző tulaj a ledes indexet, ha nem működött már neki sem?
viszont ha nem megy a jobb oldal, a bal meg hibátlan, akkor csak a leddel lehet a hiba, ugyanis 1 db közös relét használ mindkettő...
Nekem be se kellett indítani, ugye az újabb motorokon fel van tüntetve a vázon a hangkibocsátás dB-ben. De ha látják, hogy sportdob van rajta, lehet hogy megméréik a dB-t. No para, ha szabványos és nincs kiszedve a szűkítő stb. viszont ha ordenáré... :D Akkor szerezz be e vizsga erejéig egy gyári dobot.
vagy rácsörgetek a vizsgáztatós ismire ! a sportdobbal úgyis gond lesz !
Bocs, hogy beledumálok, de jószándék vezérel.
Hőszálas indexrelé már csak a nagyon régi gépeken van, vagy a volt szocikon. Tizen valahány éve az elektronikusat használják. A szabvány megköveteli, hogy bekapcsoláskor rögtön felvillanjon az izzó. Ezt a hőszálas relé nem tudja, mert abban először a hőszál melegszik, hogy meg tudjon szakítani. Ez nem sok idő, de mégsem azonnal.
A ledes indexeknek meg van külön hozzávaló reléje, mivel itt nincs meg a 2×21 W.
A vizsga kb. 10 perc volt:
- dudálni
- fényszóró
- indexek
- fékhatás első/hátsó
Nem kötöttek be semmibe szerencsére (nem is volt ok:))
~22500+3500 (egyedi forg. hely.+műszaki vizsga)
+15500 volt az eredet
vigyél pénzt, mindent elkérnek
Én a helyedben kivenném a hülye ledes lámpákat és betennék 4x21W index lámpát. Nagy szívás lesz, ha új időpontot kell kérned, újra vizsgáztatni... Sok pénz, veszőtség. És ha bizonytalan az indexed, gondolkodás nélkül kivágnak úgy is. ez csak jótanács!
Üdv
de amúgy megfigyeltem hogy ha kirako és vagy 1 percig villog jobbra madj visszaveszem és utána rakom ki akkor jobb a helyzet! oylan mintha bemelegedne vagy vmi
és ebben lehet is vmi mert az ellenállások értéke hőmérsékletfüggő is na mind1 ! ne mtom mi van vele
figy már ! én Hétfőn viszem múszakiztatni ! mik azok amikbe nagyon belekötnek? meg amúgy az egyedi forgalombahelyezés diját akkor kell kicsengetni mikor odavitted műszakira vagy még előtte?
Az index a bal oldalon sem villog gyorsabban a percenként 60-90 nél?
Ha nem a ledekkel van a baj, akkor egyszerűen az index reléd nem jó hozzá, mivel az a 21W-os izzókat szeretné látni, és a led jóval kevesebbet fogyaszt. Párhuzamos ellenállással orvosolható a dolog.
Zoli
ui.: megvan a műszaki és az eredet vizsgálat a motorra. Most már lehet csengetni a regadót a vámosoknak, aztán okmondány iroda
miért van az hogy mikor kirakom balra az indexet egyből felvillan és normálisan kattog mikor meg rakom bara kattan egyet madj gyorsan mégegyet és utána á be a normális kattogós ütemre és csak kb a 3. kattanásnál villan fel a LED !
egy jó 120 as tempónál azért nem biztos hogy a legjobb hogy több mint egy másodperc mire felvillan! azalatt az idő alatt jelentős utat lehet ám befutni
ja amúgy nekem a származásellenőrzés meglett 7 munkanap alatt ! egy jó tanács : ha gyors ügyintézést akartok akkor járjatok a hivatalnoknénik nyakára és akkor pörögnek a dolgok
amúgy ez egész jó megoldásnak tűnik ! elmegyek emgnézek egy ilyet aztán megvarratom nagymamámmal
Ez viszont univerzális, a futárok is ilyesmivel nyomják (csak ne próbálj meg inteni a másik motorosnak használat közben, mert elesel :))
http://kelomotor.hu/kezmelegit...
markolatfűtés