Zadu
Te vagy az én emberem és én a tied
Ha jön a jobb idő ki tudom szedni a mocit a többi mellöl és lefotózom neked a csomagtrtót és ha sikerül méretet is veszek rolla! csatlakozási pontok stb...
Nekem van a mocin blokkvédő, majd küldök képeket.
Le akarom majd venni festés céljából, akkor majd méreteket, szögeket is letudok venni pontosabban.
Viszont, én pedig hétsó csomagtartó tervet, méreteket keresek...
CB500 Xenonosítás érdekel valakit a topicból? Én erősen gondolkozom rajta! Szétnézek pár helyen (ebay, stb.) hol érdemes Xenon HID kitet venni. Csupán biztonságtehcnika.
Lenne 1 hatalmas kérésem!
Ha valakinek van blokkvédő CB500-án és tud rolla képeket csinálni és elküldi hogy valami sablon alapom legyen a hajtásokról annak előrre is köszi! szobbal/kukac/freemail.hu
Bocsi a tamáskodásért, de közben sikerült egy pár konverterrel megoldani a dolgot. Még az lwo-t is megtudtam nézni. Eddig azt hittem jól tudok guglizni, de mégiscsak van mit fejlődni
Köszi szépen az infót! Mondjuk pont későn olvastam el, és eddigre már kész lett egy pálcika modell a FEM-hez. Ha megcsináltam teszek fel képeket, hogy hol vannak a legveszélyesebb pontjai a CB-nek ill. milyen úton ráz kellemetlenül. A Honda honlapról letöltött dxf-ek is hibát jeleznek nem tom miért, az lwo-val még nem is próbálkoztamn.
No, nyugodtan ki lehet hozni a vasat (legalább is itt kelet Pest megyében). 2 óra szüntelen vigyorgást éltem át végreeee! :D Baromi jót motoroztam, közben a legnagyobb probléma a vakító napsütés volt.
Persze az aszfalt nem tapad úgy mint nyáron, de 80-90-en gond nélkül, biztonságosan tudtam haladni. Rengeteg motoros volt kint! Végre már nem csak a BKV busz ablakábol néztem utánuk :)
Egy szó mint száz, ez az igazi Január! ;) Jövő hétvégére szintén 10 fokot jósolnak, de most hét közben sajnos lehülés jön.
Széles utat! Én még nem nagyon merem ilyenkor hajtani, egy picit jobb időt várok. Meg az eredeti akksi (10 éves) is gyengélkedik már. Szal utánanézek ennek a magyar Louis-nak.
Más. Van véletlen vkinek rajza a CB vázáról? Bármilyen formátum, főleg CAD lenne jó, mert a haynes nem nagyon megy rá erre, illetve a másik könyvem sem. Nagyon megköszönném.
Köszi szépen az infót. elraktározom, aztán ha ráérek jön a hegesztés Mailben azt írták a louisosok, hogy semmi akadálya acserének, most már csak ki kell vinnem Bécsbe, amihez még el kell döntenem, hogy hogyan jussak ki. (Motor, busz, www.oszkar.com)
Ez jó kérdés. Engemi is érint ~2000 km múlva. Az első gumi csereérett. Ahogy olvasgattam a gyári BT45 teljesen jó! Közúti hétköznapi használatra és túrázásra ajánlott.
Lemértem: az általad jelölt szár magasság: 20 cm
a lábtartó talpa és a szár által bezárt szög: 115 fok (már amennyire pontosan meg lehet ezt mérni egy mezei szögmérővel :)
A velemnyeteket szeretnem kerni, hogy melyik papucsot valasszam a motromra mivel meg nincs sok tapasztalatom e teren !?
Altalaba rovidebb turazasokra es a varosi furikazasra hasznalom a gepet!
Tehat a lehetseges opciok :
BRIDGESTONE 110/80 17 57H Bt45 Front TL AN DE FABRICATIE 2007 PRET CU TVA 90EURO
BRIDGESTONE 130/80 17 65H Bt45 rear TL AN DE FABRICATIE 2006 PRET CU TVA 100EURO
MICHELIN 110/80 17 57H Pilot Activ Front TL ANDE FABRICATIE 2007 PRET CU TVA 95EURO
MICHELIN 130/80 17 65H Pilot Activ rear TL AN DE FABRIC.2005 PRET CU TVA 105 EURO
METZELER 110/80 17 57H Lasertec Front TL AN DE FABRIC.2007 PRET CU TVA 90 EURO
METZELER 130/80 17 65H Lasertec rear TL AN DE FABRIC. 2007 PRET CU TVA 110 EURO
PIRELLI 110/80 17 57H Sport Demon Front TL AN DE FABRIC.2005 PRET CU TVA 95 EURO
PIRELLI 130/80 17 65H Sport Demon rear TL AN DE FABRIC.2007 PRET CU TVA 115 EURO
Valaszotokat elore is koszonom !
Ja idaig METZELER volt rajta.
http://rapidshare.com/files/66...