Sok sikert a turbózáshoz! Gondolom át is fúvókázod illetve kap sportlégszűrőt, dobot, hogy bírja szuflával?
A CB-1-nek szerintem tranzisztoros gyújtása van, ott nem sok mindent lehet álltani sztem. Talán a gyújtás jeladónál szoktak trükközni, időzítés tologatással?...
Szisztok!
Nmost nemrég ébredtem,elmaradtam az este! no de megvan a koffer a mocira,fel is szereltem 1-2,a képek ott van a profilomon,de majd ide is bedobom! a Vidit látom fölrakták,de sajna leszedem ujra,és majd átkonvertálom másmilyen formátba,tán ugy sikerül rendessen felrakni!
Hátha azért összejön, ha más nem kimegyünk egy napra mi, vannak ám felétek is szép tájak.
A levél még nem jött, ha jön azonnal szólok.
Akkor majd holnap ugyanitt
Jó éjt
Köszi Laci,én is elégedett vagyok vele! A szelep se halladszódik,csak mikor nagyon meleg a motor,és nagyon leesik az alapgáz akor hallani néha kis fura hangot!
Hát remélem az idén sikerül öszefutnunk 1 turán,v 1 motoros találkozón! Szeretném én is a tiedet élőben látni,hallai!
Csak 1 gondom van a Vizum,amit kell megcsináltatnom h kimehessek hozátok,és kell behivó levél! Voltam informálódni rólla,BAH-nak hivják a levelet,de a bátyám már 4et kivett az ő nevére a szülőknek,meg tesójának,és rizikelhet h még 1et kérjen!
A levél még nem érkezett meg?
veraszto:a mocit igy vettem már,LSL kormány van rajta,axem a fölfögása ia az az övé!Naon jó ez mint az eredeti!
Na Üdv,
Hajuk 1mást holnap!
A Youtube-on élvezhető a vidi, nagyon tuti lett és ezt nem csak azért mondom mert ismerlek, hanem mert tényleg jó!
Remélem egyszer élőben is hallom. Erről jut eszembe, hogy a szegedi túrával kapcsolatban nem sok visszajelzés jött rajtad kívűl itt a fórumon. Ettől függetlenűl én nem felejtettem el és akikkel szoktam motorozni együtt ők is benne vannak, remélem idén azt is sikerűl össze hozni.
Hát én tuning téren eléggé le vagyok maradva, amiket itt hallok a turbóról nekem az is újdonság, elektronikával kapcsolatban a chiptuningról hallottam hogy +5-10% teljesítmény növekedést lehet vele elérni.
A CB-1nél nem tudom van e ilyen chipelési lehetőség, elvileg nem kizárt.
nem tudom de 20% -ra gondolok de majd elválik csak az a baj hogy elég sok egyedi alkatrészt kell csinálni meg az sem gyorsitja a dolgot hogy az eredeti leőmlőt nem akarom elvágni igy csinálnom kell.Amugy a nagyokosok szerint akár 30-35% is ki lehet hozni csak a turbóval.kérdés tuning elektronikárol nem hallot valaki a cb-1-hez?
Szia
Nem vagy béna, fönt volt de levette mert nem sikerűlt jól, a hang is akadozott. Azt igérte föl fogja rakni újra, lehet most azon ügyködik de mivel szombat van valószínűbb, hogy elment csajozni
Köszi Laci a gyors rajzért! majd megcsin én is azt rá mert bizti zavarni fog hajtás közben! a mobilomról veszem most át a vidit,aztán rögtön feltöltöm,és szólok!
Egy gyors ceruza rajzal mutatom meg a szűkítőt, nem nagy durranás az egész, szerintem a végső keresztmetszetet ne vedd lejjebb, nekem már 20mm nem volt jó, ez a méret lett az igazi.
A többi méret a prohrom cső méretétől függ.
Még nem is írtad a fórumot mikor már rég levadásztam a képeket
Mintha most toltad volna ki a szalonból .
A fojtás nekem a végcsőben van és csak azért kellett esztergályos, hogy pontosan illeszkedjen a szűkítés, kellemes mély hangja lett és mintha jobban is menne.
A te mocid hangját mikor haljuk?
Fölraktam,be is inditottam!kicsit nehezen indult,mert már benzint nem kapott november óta!
Nekem Extra a hangja,kicsit hangos,alacsony forgulaton naon mély meg hangos,de 6-7 ezeren már csendesebb! lesz még rá disz cső a végére,meg ha akor is hangos lesz akor majd csinálok én is fujtást rá!és h,lehet szt esztergálni rá?h néz ki?
Fölraktam a képeket,a profilomba vannak,nézed meg,meg mások is kukkancsák meg,és irjatok rá komentet h tetszik! a Vidit majd most veszem át a kompira,majd később föltöltöm ide!csak hideg volt a motor és nem nagyon vette gázt,de melegitenem nem volt kedvem!
Sok sikert a turbózáshoz! Gondolom át is fúvókázod illetve kap sportlégszűrőt, dobot, hogy bírja szuflával?
A CB-1-nek szerintem tranzisztoros gyújtása van, ott nem sok mindent lehet álltani sztem. Talán a gyújtás jeladónál szoktak trükközni, időzítés tologatással?...