Engem a kollégák nyúznak ezzel, hogy egyszer felkenődök valahova (egyik se motorozik), nem kell ezzel foglalkozni, az élet egyébként is veszélyes, a melóhelyen sokszor 30-40m magasan szereljük a távvezetékeket és ott is történhet bármi.
Persze nagyon észnél kell lenni és nem szabad gyorsabban hajtani mint amilyen gyors az ember őrangyala .
a másik dolog ami egy kicsit fura az egészben hogy vanak egyes emberek akik nehezen fogadják el ezt a rigoját betegséget hol irigységbe megy át az egész de hát többnyire már csak kiröhögöm az ijet megprobálta elmagyarázni nekik hogy mért is jó ez az egész de valakinél sikerült valakinél nem .a végén azt szoktam mondani már csak hogy egyszer élünk kikel probálni mindent de a motorozásnál az ész legyen a gyeplö ami meg állit
Aki egyszer megfertőződik motorkórral az utána nehezen gyógyúl , nekem is az építkezés okozta anyagi korlátok miatt szünetelt a motorozás, aztán miután kicsit összeszedtem magam vettem újra motort. Hát igaz, hogy öregecske de sok örömet okoz ez is. Ha belegondolok, hogy még mindíg agglegény lennék és nem volna felelősségem a családra nézve, hát biztos komoly géppel járnék. Jó ez így ahogy van
kölönben ez az egész motorozás amikor kezdötöt nálam persze volt a szülökbe egy kis félsz hogy ne hogy elnyaljak meg ijesmi amikésöbb ugyebár meg is történt még a simsonal de legalább nem tört össze csak a nagy gépel ne történjen mert az drágalesz nagyon .amikor meg vetem a gépet tavaj a nul kilométeres jogsival hoztam hazáig semmi tapasztalatal hát mitmongyak volt félsz benem rendesen de egyszer valhol el kel kezdeni .200km volt az első levezetet távom nagy motoron.valahol alig vártam hogy othon legyek de valahol meg ku..jó volt enyi röviden
Ezt csak te érzed így, nincs ezzel semmi baj, látod én is leírom azt is ha eltaknyolok, meg nem szégyellek olyanokat leírni amikkel mások nem dicsekednek pl. a régi suttyó MZ-s sztorikat.
Apáméktól azt tanultam legyek olyan mindíg mint a valóságban és ne mutassak többet, ezért vagyok ilyen.
Kezdő meg mindenki volt, sőt én is két éve kezdtem újra a mocizást és bizony sok volt a kihagyás, éreztem nem egyszer mikor meleg helyzet állt elő.
ami a sisakot illti van egy ojan márka hogy marusine remélem jól irtam talán ojan lesz ezt találtam a legjobb áron .meg jolenne egy fekete börkabát melé valami protektoros .
Nekem is apránként lettek meg a holmijaim, a sisakom volt a legjobb vétel, HJC-t vettem újonnan 30ezerért ami raktárkészleten volt és egy évvel korábbi grafikájú volt ezért volt leárazva. Egy évvel korábban 52ezerért árulták. Ha belegondolunk egy olcsóbb felszerelés is ha darabonként csak 25-35ezerbe gondolkodunk (kabát, nadrág, csizma, kesztyű) simán túl van 100ezren. Nekem is eltelt egy év mire lett minden öltözékem és pedig nem is a drágák közűl vásárolgattam.
szerintem itt a forumozok közül én vagyok a legg kopaszabb ebben az egész motorozást illetöen kb 1.5 éve van nagymotoros jogsim .ugyhogy van mit tanulnom a butábnál butáb kérdéseim ebböl fakadnak amin persze sokszor utolak én is röhögök
hogy az igazat megmongyam ijen ruházat terén még van mitt fejlödnöm az igaz sisak kabát még hátra van csizma van egy jol bevált honvétségi bakérom az kész majd talán az is lesz egyszer
Már nekem is forgott az agyam, hogy menjek egy kört de az tartott vissza, hogy a bőrdzsekim Andornál van mert az oldalából összébb kell venni, anélkül meg nagyon védtelen az ember, így aztán elhesegettem a gondolatot. De a fene azért egyre jobban belém van állva, sőt az új mocis csizmámat is ki kéne próbálni amit az asszonytársamtól kaptam karácsonyra.
Ahogy kész a dzsekim röffentem a csühöst!
ha már emlited a motorozást ma látom felénk sokk motorost kb5-8at mintmongyak elkapot az irigység de monták majd lefagynak amotorol de azért jó persze mindezt kaján vigyoral és kérdezték én mikor megyek már egy karikát velük .
Ja és nem untatsz, örülök ha él a fórum, télen sem szabad elfelejteni a motoros cimborákat
Nyáron úgyis kevesebbet fórumozunk mert a motorozástól nem érünk rá (bár igaz volna)
Nem a kopottságára gondoltam mikor a gomba formát írtam hanem hogy sportos a gumi .
A Fordokban nem is néztem hány lovas mocik vannak mert csak futólag láttam őket a f.gép meg nálam van mindíg és gyorsan lekattintottam, majd utána járok, annyit tudok, hogy TDCI-k.
Majd ha megkapjuk megírom milyenek a tapasztalatok, így ránézésre elég masszívnak tünik, először még Toyotát igértek de ezek szerint változott.
A Mitsukban átlagosan 150ezer km van, de az első hajtásuk már többször volt javítva, a kuplung is cserés volt némelyiknek kétszer is, belül kicsi a fülke de terepen lágyabb mint a Hilux. A Fordok is majd idővel mutatkoznak, 60-70ezer km-ig a Mitsubishik is bírták a strapát, mondjuk 7500km-enként szemlére vittük őket és akkor olajat is frisset kaptak.
Nagyon illik ez a szín a mocidhoz, igazán jól sikerűlt.
szia cblaci rákérdeztem a kormánycsapágyra hogy mikor kapom meg azt monták február elején postázák .a telo olaj pedig holnap vagy holnap után jön meg. hát ez van mostmár nincs más hátra mint előre várok a :) különben bocs ha untatlak a hülyeségeimel.
Uuuuuu.... de teritenek! Ford Rengerek?milyen gép van bennük?
Hét igen bátor gyerek,de picit nem normális!én az ő helyébe még nem mociznák!Gyárilag előlátot gumik vannak rajta,Dunlop K505F tipusu,az első 110 a hátsó 140 széles!Hát a hátsó igen gomba alakú,megették az utak,xámiok rá venni ujakat,de ugyan ezeket ha találok!az elsőm pedig még elég jó csak megvan néhol repedezve!
Szép az a Suzuki gs500 as is,azért mert picivel hoszab a Hondától,jobbat mutat!
Szia Albert!
Nincs felém túl sok újság, javult az idő de még motorozásra alkalmatlan sajnos.
Nézegettem a képeidet és úgy látom a hátsó gumid szélesebb mint 140-es, de az is lehet csak optikai csalódás, az viszont látszik hogy jó kis gomba alakja van. Milyen tipusú és méretű?
Ma láttam milyen kocsikat kapunk a cégnél és csináltam fotót mert tudom neked tetszenek a terepjárók. Még ezek fel lesznek szerelve csörlővel és gallyráccsal mert mi speciális csoport vagyunk és kell ahhoz, hogy boldoguljunk terepen.
Jó a haverod motorja (de a tied jobb ), bátor hogy ilyen időben motorozik.
Szia Laci!
mi ujdonság feléd?milyen jó az idő,kisütött a nap,kezd melegedni,ugyh lassan már februárba lehet mocizni!
Ma autót javitgatok,az enyémet,elment az anlaszer,amivel gyujtsák! majd most kezdek neki a munkának,remélem nem nagy baja lehet,mert regel nemhajottam meg abszolutt,csak kattogott!
Rosz hir is van h a kipuff még mindég nem kész,mostmár betegséget kapok az enyi várakozástól!
De az mégis a fontos része h már halhassam a mocinak hangját,alig várom már!
Üdv,
Albert
Szia Ati!
Először is a jégmotorozás és az én produkcióm között igen mély szakadék tátong, egy darabig el is ment tőle a kedvem.
A Biker World teljesen megújult, alig ismertem ki magam mikor a napokban rendelni akartam. Korábbi tapasztalataim jók, rendelés után jött egy mail, hogy rögzítették a rendelést és egy héten belül itt volt a cucc. Szerintem nyugodtan rendelhetsz tőlük, jók az árak is.
Üdv.
Persze nagyon észnél kell lenni és nem szabad gyorsabban hajtani mint amilyen gyors az ember őrangyala .
Apáméktól azt tanultam legyek olyan mindíg mint a valóságban és ne mutassak többet, ezért vagyok ilyen.
Kezdő meg mindenki volt, sőt én is két éve kezdtem újra a mocizást és bizony sok volt a kihagyás, éreztem nem egyszer mikor meleg helyzet állt elő.
Ahogy kész a dzsekim röffentem a csühöst!
Nyáron úgyis kevesebbet fórumozunk mert a motorozástól nem érünk rá (bár igaz volna)
A Fordokban nem is néztem hány lovas mocik vannak mert csak futólag láttam őket a f.gép meg nálam van mindíg és gyorsan lekattintottam, majd utána járok, annyit tudok, hogy TDCI-k.
Majd ha megkapjuk megírom milyenek a tapasztalatok, így ránézésre elég masszívnak tünik, először még Toyotát igértek de ezek szerint változott.
A Mitsukban átlagosan 150ezer km van, de az első hajtásuk már többször volt javítva, a kuplung is cserés volt némelyiknek kétszer is, belül kicsi a fülke de terepen lágyabb mint a Hilux. A Fordok is majd idővel mutatkoznak, 60-70ezer km-ig a Mitsubishik is bírták a strapát, mondjuk 7500km-enként szemlére vittük őket és akkor olajat is frisset kaptak.
Nagyon illik ez a szín a mocidhoz, igazán jól sikerűlt.
Hét igen bátor gyerek,de picit nem normális!én az ő helyébe még nem mociznák!Gyárilag előlátot gumik vannak rajta,Dunlop K505F tipusu,az első 110 a hátsó 140 széles!Hát a hátsó igen gomba alakú,megették az utak,xámiok rá venni ujakat,de ugyan ezeket ha találok!az elsőm pedig még elég jó csak megvan néhol repedezve!
Szép az a Suzuki gs500 as is,azért mert picivel hoszab a Hondától,jobbat mutat!
Nincs felém túl sok újság, javult az idő de még motorozásra alkalmatlan sajnos.
Nézegettem a képeidet és úgy látom a hátsó gumid szélesebb mint 140-es, de az is lehet csak optikai csalódás, az viszont látszik hogy jó kis gomba alakja van. Milyen tipusú és méretű?
Ma láttam milyen kocsikat kapunk a cégnél és csináltam fotót mert tudom neked tetszenek a terepjárók. Még ezek fel lesznek szerelve csörlővel és gallyráccsal mert mi speciális csoport vagyunk és kell ahhoz, hogy boldoguljunk terepen.
Jó a haverod motorja (de a tied jobb ), bátor hogy ilyen időben motorozik.
Üdv,
Laci
mi ujdonság feléd?milyen jó az idő,kisütött a nap,kezd melegedni,ugyh lassan már februárba lehet mocizni!
Ma autót javitgatok,az enyémet,elment az anlaszer,amivel gyujtsák! majd most kezdek neki a munkának,remélem nem nagy baja lehet,mert regel nemhajottam meg abszolutt,csak kattogott!
Rosz hir is van h a kipuff még mindég nem kész,mostmár betegséget kapok az enyi várakozástól!
De az mégis a fontos része h már halhassam a mocinak hangját,alig várom már!
Üdv,
Albert
csak még várok rá. üdv ati
Először is a jégmotorozás és az én produkcióm között igen mély szakadék tátong, egy darabig el is ment tőle a kedvem.
A Biker World teljesen megújult, alig ismertem ki magam mikor a napokban rendelni akartam. Korábbi tapasztalataim jók, rendelés után jött egy mail, hogy rögzítették a rendelést és egy héten belül itt volt a cucc. Szerintem nyugodtan rendelhetsz tőlük, jók az árak is.
Üdv.