Szia mindenkinek!
Albert, a hét kész kabaré volt. Ahogy azt tegnap is írtam minden nap elakadtunk, egyszer sikerült úgy, hogy mentést is kértünk egy másik szerelő autótól. Ma kivételesen nem akadtunk el de ma se ment minden simán. Negyedéves távvezeték bejárásokat csináljuk és szinte csak szántón és legelőn közlekedünk, a csörlő elég nagy áramot vesz fel mentéskor és bizony kikészíti az akksit. Volt olyan a héten, hogy hiába járattuk a motort mikor rákapcsoltuk a csörlőt lezuhant nullára a ford.szám mérő, egyszerűen nem volt képes utántölteni a generátor. Ma a megviselt akku felmondta a szolgálatot egyszerűen tök zárlatos lett, a főnökömnek már igen tele lehet a töke mert ma is ki kellett jönni utánunk, mivel nem indult az autó és bikakábellal kellet elindítani. Aztán irány a Mitsu szervíz és kapott egy új akksit.
Úgyhogy a hét így telt eddig, pedig gondolhatod mikor már mi is elekadunk csörlős autóval akkor milyen körülmények lehetnek ott...
Viszont volt sikerélmény is mikor hétfőn kicsörlőztünk egy Iveco kosaras autót is (na lehet ez gyilkolta meg az akksit) kb 3órán át szarakodtunk vele mire kijött, ráadásúl dombnak felfele kellett húzni mert a völgyrészen állt a víz.
A helyesírással nem kell itt foglalkozni, sokszor én is utólag látom miket írok és csak ég a pofám, de ez nem egy nyelvész fórum és értjük mi egymást fél szavakból is.
Sziaszok!
Most látom h elirtam tegnap éjel a"Szisztok" ot! Késő volt már és naon fáradt voltam,megértitek! most jöttem be,megint esik a hó,de ugy el is olvad,mint tegnap! semmire se való ez az idő! Laci,ti akor ma is csüszkálhattatok! elég pocsolya van minden felé!
Szia Laci!
Szisztok!
Én most értem haza,a fater gépjivel!utközbe elkapot a havas eső! Nem norma ez az idő! most is 1 fok van de nem tünnik anyira hidegnek! hallotam én is hogy lexnek megint szép fagyok! kitudja még majálisozni is majd szánkózni megyünk!
Jó Éjt!
nálunk szakad az eső,hála istenek én minden nap motorozok ha esik ha fuj,igaz 2 hete etz-vel mert unom a honda álando mosogatását.remélyük minél hamarabb jo idő lesz .
Sziasztok cimborák!
Kinél milyen az időjárás? Néztem a 6-napos előrejelzést -10fok szombatra , újra támad a tél minden reményemet elvesztettem a hétvégi motorozással kapcsolatban. Most, hogy hazaértem látom a hiradóban, hogy Zalában milyen kutyaidő volt.
Albert, nálatok milyen az idő? Eddig 3-nap telt el a hétből, minden nap elakadtunk akkora sarak vannak, ma pl. kétszer is, elegem van az off road-ból
Lenne már tavasz
Még nem kaptuk meg a Fordokat de jönnek a trélerek folyamatosan és már vagy 20-at láttam a telephelyen. Azok még csupaszok nincs csörlőjük és gallyrácsuk, szerintem 1-2 hét és megkapjuk mi is.
Majd beszámolok a teszt során tapasztaltakról
Szia Laci!Hogy volt meló?Na kiprobáltad már az új Fordokat?
Szivessen Laci , meg máskor is,én is segitek szivessen neked meg másoknak is!
Köszi,majd csináltatunk a tiedre is!
Most még majd kellene a hátsó farokra,oda majd idővel ha valmami ötlet befut!
Na hazaértem én is.
Szia Albert köszönöm a fáradozásodat, ezer köszönet és hála
A motorod nagyon frankó lett, Laca el volt ájulva tőle
Andor megcsinálta a bőrdzsekim átalakítását, ha lesz egy minimális jó idő csapok egy kanyart mert már minden bajom van.
Régen hallottam már a CB hangját és hiányzik
Szerintem az ilyen órák az öregedésüktöl is ellavulnak,mivel féder tartja visza a mutatót! a digitálisnak is van bizti valami gyenge pontja,de ott a mérés a fontos mielöt szereld fel!de ez a kerékpár mérőre vonatkozik,az uj mociknál fogalmam sincs h vannak azok felszerelve!
sziasztok kérdeznék erröl a orapontatlanságrol mert halotam én is ezeket a dolgokat hogy csal nak a kilométer orák többet kevesebet 5-10% csalás is lehet mostmárcsak az a kérdés hogy ujonan is csalnak enyit vagy az idö elörehalatával jön össze ez a dolog.állitolag a digitális ora is csal valamenyit .
tudom a kerékpár digitális óráját h kell felszerelni!csak már régen csináltam mikor még kisgyerek voltam! ott azthiszem lekell mérni a kerék 1 fordulaton menyi cm utat tesz meg és tovább már nemtudom h mivel kell osztanod h a tengőtöl milyen távolra rakják a mágnest meg a mérőt!
ja, amúgy hiteles mérést lehet még csinálni kerépár digitális km órájával. De azt előtte szintén hitelesíteni kell (addig állítgatod az órában a kerékátmérőt, amíg nem lesz pontos. Ellnőrzésre mondjuk végigtolod egy 10m-es mérőszallag mellett a motort.)
Hát sajna sehol sem pontos, szerintem már 100 fölött sem. Ha leméred GPS-el, megbizonyosodhatsz róla. Függ a gumi kopottságától is, méretétől illetve az órának van egy mérési hibája.
Számit venni majd nagyobbat mert naon motor bolond!ezt meg nem adja el,mert már nemér anyit amenyit belefektetett!majd ha nálla leszek lefénképezem h néz ki,de azthiszem darabokba van!ő 1 évben 4szer szereli a mocit,anyir nem vigyáz rá! de neki érdekes!2 évnek ezelőtt volt nállatok,most nemtudom a pontos helységet,de motor találkozó volt!és volt 400as mocik 1 az 1re gyorsulási verseny!és 4dik helyet nyerte meg,ami után elkezdte égetni a gumit,és az egyik dugatyuján letört az alsó karikája! 2óra alat szétszedte,meg ösze is rakta de alsó karika nélkül,mert nem talált hirtelen venni alkatrészt!és ugy hazaért vele!
Az igen! 250-el 400-as sportmocival! Akkor ezek szerint nagyon vágja a tuningolást. Még jó hogy nem 1000-es mocija van mert elérné a fénysebességet
Sajnálnám a kis CB-t feltuningolni, mert azt nem szabad elfelejteni, hogy a túlzott teljesítmény növelés egyenes arányosságban van a motor élettartamának drasztikus csökkenésével.
Ettől függetlenűl felnézek az ilyen motor doktorokra
ez felmaradt az előzi nyomtatásról,és gond h elküldöm mert nekem ugy se kell már!
Hát ne is mondjam h mi van a kipuffal,már elegem van,meg már bele is nyugodtam h.majd - majd meglesz! Naon elfoglalt gyerek az unokatesóm,mert ha hamarossan meglesz a kipuff,akor még vár rá az ő mocija is!amit már régóta szeretne helyrehozni!ő hajt 400az GSXR Suzukit,már nincs h mit nem csinált rajta,250el hajtotta,mások lemérték mocival mivel az ő mitatója vixament a 0-ra!akor elképzelheted menyire tuningolt!csak még turbót nem rakott rá,amit Veraszto szeretne!
Albert, a hét kész kabaré volt. Ahogy azt tegnap is írtam minden nap elakadtunk, egyszer sikerült úgy, hogy mentést is kértünk egy másik szerelő autótól. Ma kivételesen nem akadtunk el de ma se ment minden simán. Negyedéves távvezeték bejárásokat csináljuk és szinte csak szántón és legelőn közlekedünk, a csörlő elég nagy áramot vesz fel mentéskor és bizony kikészíti az akksit. Volt olyan a héten, hogy hiába járattuk a motort mikor rákapcsoltuk a csörlőt lezuhant nullára a ford.szám mérő, egyszerűen nem volt képes utántölteni a generátor. Ma a megviselt akku felmondta a szolgálatot egyszerűen tök zárlatos lett, a főnökömnek már igen tele lehet a töke mert ma is ki kellett jönni utánunk, mivel nem indult az autó és bikakábellal kellet elindítani. Aztán irány a Mitsu szervíz és kapott egy új akksit.
Úgyhogy a hét így telt eddig, pedig gondolhatod mikor már mi is elekadunk csörlős autóval akkor milyen körülmények lehetnek ott...
Viszont volt sikerélmény is mikor hétfőn kicsörlőztünk egy Iveco kosaras autót is (na lehet ez gyilkolta meg az akksit) kb 3órán át szarakodtunk vele mire kijött, ráadásúl dombnak felfele kellett húzni mert a völgyrészen állt a víz.
A helyesírással nem kell itt foglalkozni, sokszor én is utólag látom miket írok és csak ég a pofám, de ez nem egy nyelvész fórum és értjük mi egymást fél szavakból is.