Én nem gondolkozok két tárcsás elsőfékben, ugyanis nemrég csináltattam fémfékcsövet és 1db került 15ezerbe, ahhoz amire én használom tökéletes a gyári állapot.
Akoriban nemnormális voltam,éjszaka ugy mentem ami a csővőn kifér és csorvás után van egy olyan nagy kanyar aminek a közepén van egy bekőtő ut és onnan elvakitot egy auto és nem vettem észre a kanyart.kb160-nal egyenesitettem ki közbe kicsaptam egy jelzőtáblát is,a motor az vagy hármat pördült.
a kuplung felőli dekni három féle van .például az enyém olyan mint cb-400 sf.mivel annak a blokja ugyan az mint a cb-1-é csak a hengersor más mert nagyobb a lőkethossz.
A telo mérete ugyan az mint a cb-1,nekem sajnos az egész elejét cserélnem kellett.kormanykifliben kellett átcserélnem az átkőtőcsővet.A tiedet is kevés pénzből munkával meg lehet dupla tárcsára csinálni.ha érdekel hogy mi kell hozzá akkor leirom?!nekem ezért kellett. Azért a szived ne szakadjon meg!
Hú azok a leömlők! Arra vagyok a legirígyebb, persze a szó jó értelmében. Az első telóidat néztem és azon kívűl hogy a bal oldalin is van féknyereg felfogatási pont más különbséget nem láttam, szemre olyan mint az eredeti, pedig írtad hogy a tieden az SF telói vannak. Mi a különbség?
Szia Albert!
Ez nagyon jó és engem is érdekelne. Gondolkoztam már ezen de nekem a fehérlapos óra tetszik, olyan mint a Horneté. Nekem is a fordulatmérő látszik kicsit át és az szokott is párásodni, pedig nem törött vagy ilyesmi. Az is szép amit szerkesztettél , ha csinálsz akkor csinálj nekem is, vevő vagyok rá.
Akkor már mindkét órában cserélni kellene, hogy legyen azonos
Szia Laci!
ma szétszedtem az órájaimat,és auz akarom felujjitani!mivel már a fordulatmérők kopott volt és ete átvilágitotta az egészet,alig lehetett látni h menyin pergetem!
Azt felujitottam,ponots rajzal,még holnpa hátramaradt a km óra,de ez mivel mérföldekbe mér,kikell számitanom h hol menyi km kell h legyen!már megvan ahoz a kézi rajz,de majd le kell szkenelnem!a fordulatmérő az kész!
Üdv!
A legnagyobb figyelmet és odafigyelést a nyomás megfelelő beálitása jelent,a többi gyerekjáték.most csinálom leőmlőt a turbonak egyes darabjait meg horganyoztatom,mert nem összehajitani akarom hanem nézen is ki valahogy.Amugy a honda gyártott turbosat ha jol emlékszem cb-500 vagy 550 a kawa pedig gpz900r.
Értem mostmár h mire célzol Laci,az is bejönne ugy h ezt a cb400sf mintáját ott a hondán keresztül tenni!
Veraszto:
Üdvözlek a fórumon,örülök neki h van még CB-1es motros!Teritenek a rajzok a gépeden,a tartályon az a karmokkal jót mutat rajta! Ez engem is érdekelne a turbó szerelés h h fogod megoldani,hisz turbót már szereltem,meg szedtem szét dizel motorokon,de benzinesekről még nem,főleg mocikon!
az egyik ismerősömnek van cb 250 hát már kétszer felújitotta a blokkot.ritkán szoktam azért ugy menni mert egy kicsit tartok hogy beszakad a szelep.de néha elkap az őrület és akor!Kép
szia szerintem nem egyszerűbb és drágább. A turbo az ad egy állandó teljesitménynővekedést a nitró az pedig csak pilanatnyit és sokkal károsobb a motora.én 20% nővelést szeretnék mert nem kinyirni hanem használni szeretném.Álitolag 30-35% -ot lehet.
Nem tapasztaltam az általad leírtakat egyik sebességtartományban sem, érdekes módon még akkor sem mikor a kiverődött kormánycsapágyam volt (kanyarokban jelentkezett a hibás kormánycsapágy). De a duplatárcsa az nagyon mutat, meg gondolom brutális a fékhatás is.
Nem félsz annyira elengedni a fordulatot? Mondjuk a kis CBR 250-es is 20ezret fordul és az is bírja.
sv 650 én is őszefuttam már és nagyon meglepődtem.mert ott hagytam.Bár az enyém kb:16-17000 foroghat mert sajnos bele kelet nyulnom az elektronikába és igy nincs tiltás benne hanem amikor a gyertya már nem birja akor szabályoz. Neked szokot a gyári elejével 140km/ó kőrűl szitálni? Mert nekem míg a gyári volt nekem csinálta ,amiota cb-400 sf eleje van azota nem,ezt a kis átépitést mindenkinek ajánlom mert sokal kezelhetőbb,kényelmesebb és a dupla tárcsának kőszőnhetően a fékhatás félelmetesen jó.
Egészen biztos, hogy láttam már ezt a motort valahol , azt hiszem 2007-ben Debrecenben a Motorkiállításon de nem vennék rá mérget. Vagy talán a Wild-ben, nem tudom most hírtelen, de valahol láttam. Komoly munka!
Ez nagyon jó és engem is érdekelne. Gondolkoztam már ezen de nekem a fehérlapos óra tetszik, olyan mint a Horneté. Nekem is a fordulatmérő látszik kicsit át és az szokott is párásodni, pedig nem törött vagy ilyesmi. Az is szép amit szerkesztettél , ha csinálsz akkor csinálj nekem is, vevő vagyok rá.
Akkor már mindkét órában cserélni kellene, hogy legyen azonos
ma szétszedtem az órájaimat,és auz akarom felujjitani!mivel már a fordulatmérők kopott volt és ete átvilágitotta az egészet,alig lehetett látni h menyin pergetem!
Azt felujitottam,ponots rajzal,még holnpa hátramaradt a km óra,de ez mivel mérföldekbe mér,kikell számitanom h hol menyi km kell h legyen!már megvan ahoz a kézi rajz,de majd le kell szkenelnem!a fordulatmérő az kész!
Üdv!
Veraszto:
Üdvözlek a fórumon,örülök neki h van még CB-1es motros!Teritenek a rajzok a gépeden,a tartályon az a karmokkal jót mutat rajta! Ez engem is érdekelne a turbó szerelés h h fogod megoldani,hisz turbót már szereltem,meg szedtem szét dizel motorokon,de benzinesekről még nem,főleg mocikon!
Nem félsz annyira elengedni a fordulatot? Mondjuk a kis CBR 250-es is 20ezret fordul és az is bírja.
Frankón nyomod! :D Azzal a turbóval hány százalék növekedést lehet elérni? 30,40?
Youtubon van egy brazil turbós CB500, még építési fázisban. Kíváncsi leszek rá ha elkészülsz vele!
Amúgy miért nem nitró? Azt egyszerűbb beszerelni nem?