Szia Albert
Igényes munka, nem volt hiába annyit várni rá . Azt hiszem láttam hasonlót itt a sport motoron, a kis Banditnak tettek fel hasonlót. A második kép alapján (ahol be lehet látni a cső végén) gondolom tekintélyes hangja lesz, mivel nyitott a rendszer.
Amikor én vettem nekem is nyitott volt és a vége sem volt szűkítve, többet fogyasztott és úgy éreztem nem is az igazi a menetteljesítmény. Aztán esztergályossal harmadik nekifutással értem el a mostani állapotot, nekem hosszú túrán zavaró volt a nagy hang. Ezeket csak azért írom le, hogy készülj fel rá, hogy kell még majd hangolnod. Amúgy tényleg nagyon szép és mostmár egészen megújúlt a kis CB, valahogy ez a naked forma kortalan, ha megnézel egy klasszikus körlámpás újabb modelt, nem sokkal másabb mint a tied, megemlíteném pl az újabb GS 500-at, műszaki tartalomba még mindig veri a mi 20-éves konstrukciónk.
Várom a hangot is, majd jelezd hova raktad fel.
Megvan a kipufffff........
Már alig vártam!fölraktam,csak most még elugrom antifrizé,mert hiányzik kicsi a hütőből,és majd azután bedurantom!
Csak még véglegessen nem kész,hiányzik a vége,prohrom csöve elfogyott,azt jövő hétre elkészitit!
Semmi baj, holnap összeraktam a turbót akkor majd lefényképezem és felrakom ha érdekel,már nagyon várom hogy készlegyen az egész,de még nagyon sok vele az aprolékos munka meg sok pénz kell még hozzá de remélem marcius végére készlesz.az előzőt pedig köszi.
Bocsesz de itt van nálam Andor barátom és hirdetést rakunk neki fel, azért maradt az ő belépésével a hozzászólásom. Elfelejtettem kilépni
Lényeg: az előbb én szóltam, de gondolom rájöttél
Japán szimering 2800Ft, az olasz lett volna 2200Ft. A haver motorjához rendeltük, nekem már megvolt. Gondoltam amúgy, hogy a turbóval kapcsolatos a hang. Rakjad össze had lássuk mekkorát lép a kis CB
szia.az a csatogo hang a nyomás szabályzo,mert amikor visszaengedi a gázt a turbó még mindig gyorsan forog és nagyobb a nyomást csinál a kelleténél.ma kész lett a turbó perseje csak lusta voltam összerakni majd holnap,mennyibe került a szimering?gyári?
Sziasztok
Nekem amire használom (100-110 utazó) tökéletes a CB-1, de egy 600-as menetteljesítménye maga lenne a paradicsom, ezért a turbó annyira nem dobogtatja meg a szivemet de érdekel ami vele kapcsolatos. Főleg arra leszek kíváncsi mennyire fogja bírni az amúgy is kihegyezett CB-1 blokk veraszto barátunk túrbósítását.
Albert, szépet gyorsult a Hornet csak az a csattogó hang zavart, nem tudom mi az, talán a turbó miatt van?
Ma megjött a rendelés a Nagyvas-tól, szállítási idő rövid, küldtek mailt és sms-t is. Hárman fogtunk össze a barátaimmal, mindhárman motorolajat rendeltünk szűrővel, telószimeringet, lánckenő spray-t. Az egész megvolt 30ezerből, jöhet a nyár
hát igazad van,ha az ember mindent csinál,akor ugy tanulja meg legjobban,nem mint ah a papiron v a könyvben irja! azért tudok én hegeszteni,faragni meg ilyesmit csinálni,mivel megvan ithon a készülék és csak neki kell kezdeni!amint többet foglalkozok vele,már jobban tudok vigyázni meg használni!
Hát ez a fater munkája nehéz meg fárasztó,mikor szezon van!a legroszabb mikor reggeltöl estig le se ülsz,és ugy 2 hétig,még néha vasárnap is mikor muszáj!
veraszto:ház én is inkább javaslom lángal formálni,de azzal is ugyessen kell,mert ha hajlitod v egyenesited bebir horpadni a cső!azt ugyszokták h homokkal tömik meg a csövet és ugy melegitve hajlitsák!várom én a turbós CB-1 eredményét!
Szia
Jobb lenne azt lángal formálni mert a perzselő nagy felűleten melegít és abban se vagyok biztos, hogy átlágyulna e kellőképpen az anyag. A közeledben csak van valami lakatosműhely ahol megcsinálják neked, nem nagy meló és nem hiszem hogy sokat kérnének érte.
Turbós CB-1 , izgatottan várom a fejleményeket...
pörzsölővel esélytelen szerintem!
És ha duplafalú a leömlő még esélytelenebb! mert törhet! repedhet!
De inkább Hegesztőaparáttal mert pörzsölővel esélytelen!
sziasztok ,a matrica nagyon király lett .nekem holnapra lesz kész a turbo persejezése azután állithatom össze a leőmlőket,szerintetek meg lehet pőrzőlővel melegiteni a leőmlőket hogy egyenesitsek rajtuk mert xj 650-ét sikerűlt szereznem és nincs ithon lánghegesztőm?vagy valami tipp.
Dehogy értek mindenhez, csak szeretnék . A mi szakmánk olyan, hogy holtig tanul az ember, folyamatosan fejlődni kell ha benne akar dolgozni az ember.
Mivel falusi gyerek vagyok nekem is volt ám részem a mezőgazdasági munkában, de a szüleimnek nem voltak gépei csak úgy fogtak földeket és azokon dolgoztunk amikor még gyerek és kamasz voltam. Jó volt az, mert sokat pótolt a benzinbe amikor már megvolt az első nagymotorom.
Szia!
Most már nem mindegy ha megvetted?
Amúgy valószínű, hogy a Motul verseny villaolaját vetted, az ilyen drága. A sima Motul 2960Ft, Valvoline 2450 Ft, Repsol 1590 Ft (/liter)
Persze a drágább lehet hogy jobb, kérdezd Zolit ő most benne van a telószerelésben.
UUjjéééééé! te aztán mindenhez értesz! Fateröm nagyobb földmüves,nagyapámtól vette át már kiskora óta!ő ezt szereti,nekem meg muszaj volt segitenem amikor szüksége volt rám!de most már 4 éve szezonkor mellet vagyok állandóan,ha dolgoztam mást v suliztam,azután mindég mentem neki segiteni!mert más munkásokra nem meri bizni a gépeket! Energetika szakomal,aza az nagy-magas feszülség érint,távvezetékek stb.!de engem nem nagyon vonz az ilyesmi!jobban a számitógép szerelés,elektronika! lelgső melóhelyemen 1 évet dolgoztam mint Kurir(szerbül van,nemtom most helyes magya szavat rá),sofőrtöl mindentcsináltam!csak végül othagytam mivel nem jó fizettek,meg beakartam irni főiskolát,amiről lekéstem! és akor jött a katonaság!
sziasztok kérdés szerintetek a teleszkopba való (lökésgátló olajat) literjét 4700ft os áron drágán vettem vagy sem vagy ez egy jó ár. válaszokat elöre is köszi
Az Áramszolgáltatónál több mint 5éve vagyok, előző melóhelyemen 13évig dolgoztam mint villanyszerelő. Az általános iskola után épületvillamossági szakot végeztem, majd levelezőn érettségiztem és ahhoz hogy meglegyenek a kompetenciáim elvégeztem egy rakás tanfolyamot pl, kif-Fam, köf-Fam, (Fam=feszültség alatti munka, kif=kis feszültség 1000V-ig, köf=középfeszültség 1000V-35000V-ig), Villamos műkezelő, Önáló hálózatszerelő, kif-köf Kábelszerelő hogy csak a fontosabbakat említsem. A cégnél vizsgátam teherautóból és lánghegesztésből. Egyszóval megszenvedtem azért, hogy itt lehessek. Fősuli az én fejembe is megfordult, de szeretek tűzvonalba lenni szerelőként, nem vonz az iroda. Az 5-év alatt több kalandom volt, mint előtte a 13-év alatt, szeretek itt dolgozni, bár sokszor a felelősség súlya nyomaszt kicsit de próbálok helytállni. Sajna falun nagyon szűkek a lehetőségek, nekem is kb 40km-re van a melóhelyem a lakásomtól, eleinte fárasztott a bejárás, de végülis szeretek autózni, úgyhogy megszoktam.
Mit dolgoztok a fateroddal?
Szia Laci!
hát az ilyesmi élmény lehet,de ha nem a munkával kapcsolatban!elhiszem mikor melón vagy és akor az ilyen sár meg minden csak feltart benneteket! de emigy nekem élmény lenne! Mióta dolgozol ennél a válalatnál?mert én is ilyen villamosági szakközépiskolát fejeztem,Energetika szakot!Nebeszéljek a főiskoláról amit elkezdtem és nem sikerült befejeznem,mert hü.e voltam! ugyh.most a katonaság óta ithon segitek faternak,meg közbe keresek valami komoly munkát!
Igényes munka, nem volt hiába annyit várni rá . Azt hiszem láttam hasonlót itt a sport motoron, a kis Banditnak tettek fel hasonlót. A második kép alapján (ahol be lehet látni a cső végén) gondolom tekintélyes hangja lesz, mivel nyitott a rendszer.
Amikor én vettem nekem is nyitott volt és a vége sem volt szűkítve, többet fogyasztott és úgy éreztem nem is az igazi a menetteljesítmény. Aztán esztergályossal harmadik nekifutással értem el a mostani állapotot, nekem hosszú túrán zavaró volt a nagy hang. Ezeket csak azért írom le, hogy készülj fel rá, hogy kell még majd hangolnod. Amúgy tényleg nagyon szép és mostmár egészen megújúlt a kis CB, valahogy ez a naked forma kortalan, ha megnézel egy klasszikus körlámpás újabb modelt, nem sokkal másabb mint a tied, megemlíteném pl az újabb GS 500-at, műszaki tartalomba még mindig veri a mi 20-éves konstrukciónk.
Várom a hangot is, majd jelezd hova raktad fel.