Hát nem tudom.Gondolkodok én is ezen a polírozás dolgon.De én csak az üllés alatti idom,hátsó lábtartó első lábtartó,szelepdekli,hűtőnél az idom.Blokk meg fekete mert nekem az oldaldeklik hegesztettek mind két oldalon.Mivel csináltad?Filc vagy szivacs korongal?Használtál pasztát?Milyet?
Ez lenne az.Bár azóta módosítottam a hátsó lámpát mert a gyári nem a legszebb.Ilyen lett.Internetről lett rendelve.Mikor megérkezett akkor derült ki hogy 2x olyan széles mint maga a farokidom.Szerencsére a lámparésze kicsi volt úgyhogy a felesleges műanyagokat levágtam és így be tudtam illeszteni.Ezzel nagyon szép szerintem
Volt nekem is.Első nagymotorom egy Ts250/1 volt.imádtam.Csak az nem tetszett hogy az eleje elég instabil.De bele nyugodtam mert öreg.Bár mentem 350es Jawaval is.Ahoz kèpest az mz szar.Az úgy kanyatodott mint ha sinen menne.Eladtam és vettem egy Etz150est.Az még szarabb volt mint a /1-es.Ugyan olyan fos az eleje.így a tárcsafék nem sok szart ért.Motorikusan is szarabb mert sokkal jobban kell pörgetni.3500 alatt halott volt.Most még van egy vtr250-em.Az nagyon jó moci.Iszonyat nyomatékos még a cb1-hez képest is.Küldj egy nevet ami alapjàn megtalállak
Facebookon van egy csoportunk (6-7en vagyunk benne)oda be vehetlek.oda szoktuk kiírni a túrákat meg ha valaki csinál valamit stb....És ha netán a végre egyszer jó idő lesz akkor ott tudsz te is jelezni ha megyünk túrázni és találsz neked tetszőt vagy esetleg van egy jó útvonalad amit szívesen megosztasz másokkal vagy valami tanács kell stb....Érdekel?
Hát nekem kicsit több.Meg úgy indul hogy hengerenként.Nekem csak akkor megy az ac ha indítózok nem pedig gyújtásról.szépen feltölti a karbikat és utána megy rendesen.
Az enyémnek hidegen ha visszatolod a szívatót van egy pici ciripelés ha nagyon leesik a fordulat ilyen 1000-re vagy picit alá.dE HA JÁRATOD VAGY 2 PERCIG MEGSZÜNIK.caps lock.Viszont nekem ilyen hidegben 1-2 hét állás után elég nehezen indul elsőnek
Ez a szelepállítás a mániád. Szerintem szép hangja van nem szólnak a szelepek.Nekem nem lenne türelmem ennyit polírozni.meg én csak fúróval tudom.Az a baj hogy az ilyen videók csalókák mert ki tudja mivel lett felvéve.lehet hogy élőben sokkal mássabb hangja van.Majd egyszer összehasonlítsuk az enyém meg a tied hangját.Ha mássabb akkor csak azt kell eldönteni melyik a szar
Azért mert porfestett?Már sok helyen lehet porfesteni olcsón.Tuti nem gyári mert zártszelvényből vannak a tartók és abból jönnek ki a csövek.ezt kimondottan ehez a platnihoz csinálták.Felül imbusz csavar oldalt meg 6lapfelyű 8.8as m8-as csavarok.ez nem japán szabvány.Azért igényes.
Jók lettek a képek.Ez is utólag barkácsolt.Légszűrőt nem szoktak kimosni csak a direkt szűrőket de azokat utána bekenik finom olAJJAL MERT OTT AZ SZŰRI A LEVEGŐT.caps lock :).gyári szűrőt nem szokás kimosni.ha koszos csere.a kifújás sem segít mert már nem úgy áramlik rajta a levegő.Erre a magyarok abszolút nem figyelnek pedig fontos.találtam neked egy videót. így fog kinézni ha rászánod magad a polírozásra.Baszot jól áll neki http://youtu.be/SzCPDk2f7eo
a rendszámot miért takarja ki mindenki erre még nem jöttem rá
Jó lenne élőbe hallani másik cb-t hogy legyen viszonyítási alapom.
Nekem hangosnak tűnik vagy ezek ilyenek?
szerintem gyári a csomagtartó,por festett ,