Ha netán lesz időd kérlek csinálj valami jó képet a doboztartóról.Szeretnék én is rakni a motorra.Bár mondjuk iszonyat rondán mutat a doboz de sajnos nagyon praktikus és túráknál nagyon jól jön
Jó a fogyasztásom így nem akarom babrálni a karbikat.majd ha nő.
Szelepeken nem tudok állítani mert nem himbás és nincsenek hozzá lapkáim.
Múltkor le ellenőriztem és sikeresen beletörtem a szelepdekni csavarjàt.
Az még javításra vár.Ki kell bányászni meg csináltatni kell egy másik csavart
De tavaj azt hiszem ìrtam egy tesztet totálkár motor népitéletbe
Élvezet belépő szinten a címe.ha van kedved olvasd el.abban azt hiszem minden tapasztalatomat leírtam
A tankja az nem tetszik ennek a motornak.250 kilómétert nem tudok elmenni anélkül hogy ne kelljen átkapcsolni tartalékra és akkor is csak kb 9 litert tudok csak tankolni.Akkor a tartalék meg olyan 4liter körül lehet.Lehetne mahyobb tankja is.tartalékot nem szoktam használni ha nem muszály
Hát én szinte mindig 2 személyel megyek.Ha túràzunk akkor általában
100-130 közötti tempót tartjuk persze ahol lehet.fordulat szám javarészt
6000-9000 között szokott mozogni.lgy nekem 4-4,5 között van
de inkàbb a 4literhez van közelebb.Ez egy ilyenn motortòl szerintem
baromi jò
Ha van valami ötleted írd meg és lerajzolom.Jobb úgy látni hogy kb milyen lesz.a takaró idomok nem gázak mert amúgy is be vannak valami fényessel vonva de a kormány csutka az kérdéses.mikor én csináltam nsr-re a polírt nekem kb fél év alatt eléggé lemattúlt.
Motoros robogós boltban tudsz venni csak az átmérőjét nem árt tudni.
De szerintem olcsóbban megúszod ha a csap után bekötsz egy eldobhatós szűrőt.Azt bármelyik autós boltban tudsz venni max 200 ft.
Mivel nem rég lett fújva a tankod úgysem nagyon lehet benne kosz.
Talán az a legegyszerűbb.Nálunk iszonyat pénzeket elkérnek a motor alkatrészekért
Dehogy csak pár dolgot tudok vele csinállni.Haveromnak mikor terveztük a motort mindent le kellett rajzolni mert nem értrtte meg nem látta át miről is beszélek.Akkor tanultam meg ilyeneket :)
Utána 2,6.persze ez egy személyel(70kiló).
Szelepeken nem tudok állítani mert nem himbás és nincsenek hozzá lapkáim.
Múltkor le ellenőriztem és sikeresen beletörtem a szelepdekni csavarjàt.
Az még javításra vár.Ki kell bányászni meg csináltatni kell egy másik csavart
Karbiszinkront ,szelepállítást csináltattál már?ha igen ahhoz képest hogy változott a fogyasztás?
Élvezet belépő szinten a címe.ha van kedved olvasd el.abban azt hiszem minden tapasztalatomat leírtam
100-130 közötti tempót tartjuk persze ahol lehet.fordulat szám javarészt
6000-9000 között szokott mozogni.lgy nekem 4-4,5 között van
de inkàbb a 4literhez van közelebb.Ez egy ilyenn motortòl szerintem
baromi jò
De szerintem olcsóbban megúszod ha a csap után bekötsz egy eldobhatós szűrőt.Azt bármelyik autós boltban tudsz venni max 200 ft.
Mivel nem rég lett fújva a tankod úgysem nagyon lehet benne kosz.
Talán az a legegyszerűbb.Nálunk iszonyat pénzeket elkérnek a motor alkatrészekért