Ha esetleg valakinek tönkremenne az üzemanyag pumpájaa cb-1 esen, mint nekem, ne essetek kétségbe, kivéve ha a membrán adta be a kulcsot. Nekem hálisten a pumpa műanyag burkolata alatt lévő érintkező egység kopott el, és ez viszonylag olcsón orvosolható. Egy új pumpa 60 rongy, ez a kis gyufásdoboznyi cucc meg egy 10-es. Ebay-en találtam mint fuel pump repair kit. http://www.ebay.com/itm/Honda-... Baromi sok motorhoz passzentos, és igaz, még csak összeraktam a dolgot, ki nem próbáltam, de úgy fest jól fog működni. Mindenkinek kitartást és kellemes bütykölést!
Az előjel annyi hogy elkezdett csörögni és egyre hangosabban és elviselhetetlen közben az önindítóm is meghalt azt megcsináltam a görgőket kicseréltem és már jó de csak csörög hallgattuk a műhelybe a fiúkkal és arra jutottunk valószínű hajtókaros mert alulról jön !
Tehát gyűjtő néven a főtengely és környéke a bibis !
de ezt akkor látlyuk meg ugyis ha széthúzom !
Sziasztok nagy szarban vagyok ha tudnátok segíteni megköszönném !
Kiütöttem a cb-1 emből a blokkot hajtókaros lett ha valaki tudna blokkot bontásra érdekelne valami baráti összegért és ha lehet indítható állapotban hogy meg is tudjam hallgatni !
Jelezzetek légyszi mert még motorkázni akarock
Szervusztok használt a valaki szélesebb abroncsokat, a gyári hátul 140 es elöl 110 es, na ezekből nincs választék. 150 es ből meg 120 asból viszont van, és szerintem bőven elfér. Másrészt szeretnék egy kicsit brutálisabb mélyebb hangot. milyen kipufogóval lenne érdemes trükközni. hátha tudná valaki. :)
Elég rég jártam már erre!Steve01:Sajna nem ismerős se a moci se a hirdető. Bár gondolom utána jártál már!
Marshallair:Örülök,hogy sikerült elhárítani a problémát.Ha oda figyelsz rá hálás kis gép lesz az tuti! Egyébként Repsol olajat használunk mindkét mociba,ugyanis nálunk sokat számít a minőség,másként reagáltak a no name olajra,ez viszont bevált.
Amúgy jön valaki holnap Szentendrére a megemlékezésre?
hajnalba nyúló szereléssel sikerült rendberaknom a gépet :) a jeladó helyzetét kellett pontosan kiméricskéni, meg kihézagolni, de mostmár nagyon faxa ;)
most vettem egy új akkumulátort. 12Ah-s és 200A az indítóérama. reggel próbálgattam, megint semmi. egyszerűen nincs szikra!. kerültem egyet most újra próbáltam, nagynehezen, de beindult.
valami más gond van. most mindjárt megnézem a jeladót, mert az oldal deknit ahol a jeladó meg az indító áttétel van azt leverte az előző gazdája. úgy van meghegsztve, és és nem zárta az olajat, mi egy kis folyékony fémmel egyenesbe hoztuk a felfekvő síkot, vágtunk tömítést meg blokkragasztóval beragasztottuk. de lehet hogy ázáltal a jeladó hátrább került... nemtudom...
holos a dolog van aki nem adja van aki adja de nemjó, szóval mind1 kicsit cirkuszos, mert igazából nekem egy napra kellene mert reggel kell teszteljem mikor a mostanival nem indul. egyébként 1 éves banner bike bull. viszont lehet hogy akkor csak veszek aksit, de spirálcellásat néztünk. abból van jóval erősebb és azoknak tán kevésbé esik le az indító feszültsége
szivatót szoktam használni de arra nem hajlandó elindulni. mikor napközben, tehát nem reggel indítom, szivatóval akkorse képes elindulni, viszont egy kis gázt húzni kell neki és akkor megy. de így is változó van hogy elsőre van hogy csak a 3. próbálkozásra indul.
Szervusz, elektronikai mérnök ismerősömnél kompletten körbemértünk mindent. a mért adatok megvannak pusztán összehasonlítás kellene egy másik cb-1 es mért adataival, hogy egyáltalán tudjunk merre indulni.
egyébként miután tolásra beindult utána beindul önindítóval is, max egy kicsit reszelősebb.
Megnéztem neked. Az enyémben 9Ah-s akksi van. Szar akksikkal ne is próbálkozz, mert nem fog indulni az tuti. Ha nincs Multimétered, akkor szerezz be egyet, ezres körül már kapsz valami gagyit, de ilyen célra tökéletesen alkalmasak. Más, ha tolásra elindul és mész vele egy-két kört, akkor utána indítózásra ismét nem indul? Szivatót használsz?
ma reggel is tesztelődtem 2 aksival, bár a másik is igen régi, de fel lett töltve, sajnos lemérni nem tudtam így nem volt teljes a teszt, de 2 aksival se volt szikra. betolásra viszont indult. mi lehet még különbség a betolás és az önindítózás közt? elsősorban nyílván az aksi indítófeszültsége. de ha az nem akkor mi lehetne még?
szia hát nem mostani hozzászólás, de hátha...
láttam a képet hogy tettél fel másik kipuffogó dobot. milyet és milyen hangja lett, valamint befolyásol e valami motorikus dolgot. köszi
Ha esetleg valakinek tönkremenne az üzemanyag pumpájaa cb-1 esen, mint nekem, ne essetek kétségbe, kivéve ha a membrán adta be a kulcsot. Nekem hálisten a pumpa műanyag burkolata alatt lévő érintkező egység kopott el, és ez viszonylag olcsón orvosolható. Egy új pumpa 60 rongy, ez a kis gyufásdoboznyi cucc meg egy 10-es. Ebay-en találtam mint fuel pump repair kit. http://www.ebay.com/itm/Honda-... Baromi sok motorhoz passzentos, és igaz, még csak összeraktam a dolgot, ki nem próbáltam, de úgy fest jól fog működni. Mindenkinek kitartást és kellemes bütykölést!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb-1_400-6350080
Tehát gyűjtő néven a főtengely és környéke a bibis !
de ezt akkor látlyuk meg ugyis ha széthúzom !
Kiütöttem a cb-1 emből a blokkot hajtókaros lett ha valaki tudna blokkot bontásra érdekelne valami baráti összegért és ha lehet indítható állapotban hogy meg is tudjam hallgatni !
Jelezzetek légyszi mert még motorkázni akarock
szacsomotor@freemail.hu
Marshallair:Örülök,hogy sikerült elhárítani a problémát.Ha oda figyelsz rá hálás kis gép lesz az tuti! Egyébként Repsol olajat használunk mindkét mociba,ugyanis nálunk sokat számít a minőség,másként reagáltak a no name olajra,ez viszont bevált.
Amúgy jön valaki holnap Szentendrére a megemlékezésre?
Véletlenül nem tudjátok kié ez a motor?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Honda cb 1000 /1994/ műszerfalat keresek.
valami más gond van. most mindjárt megnézem a jeladót, mert az oldal deknit ahol a jeladó meg az indító áttétel van azt leverte az előző gazdája. úgy van meghegsztve, és és nem zárta az olajat, mi egy kis folyékony fémmel egyenesbe hoztuk a felfekvő síkot, vágtunk tömítést meg blokkragasztóval beragasztottuk. de lehet hogy ázáltal a jeladó hátrább került... nemtudom...
YTX9-BS de a 9 becsapós nem 9Ah
egyébként miután tolásra beindult utána beindul önindítóval is, max egy kicsit reszelősebb.
láttam a képet hogy tettél fel másik kipuffogó dobot. milyet és milyen hangja lett, valamint befolyásol e valami motorikus dolgot. köszi