ez lenne a fesz szabályzó. 2 fajta van az ábrán a berdás meg a borda nélküli, nekem a felső azaz a borda nélküli van. alatta van. fel van tüntetve (kicsit össze vissza) hogy melyik lábat hanyas számmal jelöli. és alatta van egy táblázat, ami megmutatja hogy a pozitívot rakod az egyes lábhoz, negatívot a 2 es, 3,as 4es az 5.ös lábhoz.
illetve fordítva hogy az 1 es hez a negatívot, és a pozitívot 2,3,4,5.
A másik a jeladó lenne, a motorblokk bal oldalán kis dekni bobozból jön ki egy kábel, 2 vezetékkel annak az ellenállása kellene (ohm) meg a cdi egység ami a motor jobb oldalán hátul a faridom alatt van nagy fekete lapos doboz benne van egy csatlakozódugó, amiből jönnek ki a kábelek. nem kell széthúznod, csak annyit kellene megnézni hogy a kábel felől a multiméter érintkezőtüskéjével bedugod a kábel mellett kicsit lehet hogy mozgatni kell hogy hozzá tudjon érni, de egyszer a sárga és a zöld vezetéket kellene megnézni hogy sípol e, tehát testel, meg a (sárga/fehér)-et a zöld kábellel, és ennyi lenne az egész, nagyon hálás lennék
szia köszi szépen a tippet, egyébként nem tudnád lemérni multiméterrel azt a pár dolgot amit írtam? A jeladó ellenállását, a jeladó lébainak testelését a cdi-ben meg a fesz szabályzó ellenállásait? Arról küldenék ábrát hogy hogyan, ha tudsz segíteni.
A télen nagyon szeretném külsőleg is rendberakni patentre meg némi extra, de nincs értelme míg nem jó a motor
Előre is kőszi
Szia! Cb-1 em van 3 éve. nekem ha nem használom pár hétig a motort akkor volt ez hogy tologatni kellett. nemrég elkezdett a reggeli indításnál egyre nehezebben indulni. elvittem új gyertya karbi szinkron és pucolás..... és olyan lett mintha nem is 400-ason ülnék.
Én elég messze lakom Tőled, mint Makótól Jeruzsálem, így nehéz megmondani mi a baja, ha van facebookod, akkor ott megtalálsz pohnert Gergely ha nincs akkor a mailcímem a nickem és gmail.com. Egyébként nekem nem ilyen mocim van hanem CB400SF, de sztem sokban egyeznek.
szervusz Makón lakok szeged mellett, rettentően örülök hogy valaki válaszolt. gyertyák vadonat újak, és lett gyertyakép is nézve, amint leesik az aksi annyira hogy az indítófesz 10.5 v alá csökken a szikra megszűnik, benzin természetesen van. le kellene mérni a jeladót, a fesz szabályzót, meg a cdi-t bedugva, a multiméter tüskéi kicsit nehezen érik el bedugva az érintkezést, de nem bonyolult. a cdi be bemennek a jeladó lábai, és testel az egyik. villamossági mérnök ismerősöm méricskélte én nem annyira tudom melyik, de szerinte az is gond, de leírást vagy kapcsolási rajzot nem találtunk. nagyon hálás lennék ha valamiképpen tudnál esetleg segíteni. előre is köszönöm!
Hali! Merre laksz? Az akksi meddig bírja ha önindítózol? Hány Volt van benne terhelés nélkül és terhelve? Rendesen forgatja vagy erölködik? Gyertyaképet néztél? Benzin van benne?
reggel betolásra sem indul. nagyon szépen megkérnék valakit hogy segítsen mert frászt kapok... :(
érdemes lenne még a jeladó ellenállását lemérni manuál szerint 360 tól 400 ohm ig lenne jó, nálam 440 ohm, de a fesz szabályzóban se mértünk még csak közelítő értékeket sem. bár azt írja hogy mit tudom én milyen műszerrel lehet csak mérni.
minden pénzem ráment, és kész vagyok már idegileg. kérem ha valaki tud segítsen annyit hogy legalább a jeladót leméri, de a többi is nagyon jó lenne, mert egyenlőre nemtudni hogy merre induljak el.
nagyon köszönöm:
Roland
köszi szépen ma egész nap méregettük az elektronikát, 2 dolog lehet a ludas,
Az egyikben nagy szükségem lenne egy multiméterrel és némi villanyász gyakorlattal rendelkező emberke segítségét! a központi elektronika azaz a "cdi" (kis fekete doboz a jobboldali faridom alatt.) na azt kellene végigmérni. A jeladó kábele testel, a cdi test kábelével. nemtudom hogy ez normális, vagy ugrik a cdi-m. Erről nagy szükség lenne egy eredményre. mert ha nem testelne valószínűleg nagyobb jelet adna, és könnyebben indulna.
vagy marad az aksi, hogy csak meg van nyekkenve. azzal határértékeket mértünk. de egy kapcsolási rajz is nagyon jó lenne a cdi ről, hogy milyen értékeket kell mutasson. sajnos pont ez nincs benne a service manualban... mértük a fesz szabályzót egyenirányítót is a manuálhoz képest teljesen eltérő eredményeket kaptunk, mégis jónak tűnik, töltés is rendben.
előre is nagyon köszönöm ha valaki rászánja azt a 10-15 percet, nagyon megköszönném.
egyébként nagyon tuti kis gép ez :) főleg első motornak...
Hali!Az aksit néztétek már?Mert nekem is újat kellett belerakni,az volt a baj,hogy nem volt elég kraft benne,viszont ahogy elkezdtem sűrűbben használni,annál jobban töltötte vissza magát!Avagy lehet,hogy az önindító adta meg magát vagy ott nem stimmel valami!Ezek jutottak most eszembe!
Egyébként meg még az olajshop.hu-n nézz körbe,mivel én Pesten lakom én személyesen mentem az olajunkért,de nagyon normálisak voltak,meg még vállalható az ár amit kérnek!
Na most egyenlőre ennyi,remélem segítettem azért!Szép vasárnapot!
Én a Shoxban , vagy E-bay-en keresztül szoktam nézelődni,ha kell valami!:)
Egyébként nekem hosszabb állás után van az a szitu,hogy nem akar elsőre beindulni,Most is ez volt a helyzet,jó pár hétig nem mentem sehova és hát a benzin is kevesebb benne,ezért elég sok időbe telt mire pepöccent.Amúgy még nem volt ilyen,hogy pár nap után ne indult volna.Sajna nekem női szemmel,így elsőre még csak ötletem sincs,mi lehet a gáz,de ha eszembe jutna valami,szólok.
Szép napot mindenkinek!
Sziasztok, újdonsült Cb-1 400 tulaj vagyok, már 3. napja. a mai naponegyszer nagyon nehezen indult be. aztán most teljesen indíthatatlan, az önindító reszelte míg az aksi bírta, viszont gázadásra se változik a hang, mintha nem is kapna üzemanyagot. kicsit sokkot kaptam, első motor, és jó lenne valami megnyugtatót olvasni, mert idegbajt kapok
Sziasztok tudna segíteni valaki ?
Önindítót keresnék cb-1-emhez nem tudjátok véletlenül mi körül mozog az ára meg hogy honda cbr 600 f4i önindító jó-e rá mert cimborámnak van csak nem merem megvenni mert nem tudom hogy jó-e rá meg hogy mennyi az ára !
Előre is köszi
Adok vele egy csomó cuccot
gyári első lámpa
gyári dob
plussz hátsó gumi
plussz farokidom
4 zsír új gyertya van benne új banner aksi
Most sokat költöttem rá
380 körül gondolnék érte ha esetleg valakit érdekel
de még eggyenlőre nem eladó mert még le akarom műszakiztatni is és akkor már csak menni kell vele !
illetve fordítva hogy az 1 es hez a negatívot, és a pozitívot 2,3,4,5.
A másik a jeladó lenne, a motorblokk bal oldalán kis dekni bobozból jön ki egy kábel, 2 vezetékkel annak az ellenállása kellene (ohm) meg a cdi egység ami a motor jobb oldalán hátul a faridom alatt van nagy fekete lapos doboz benne van egy csatlakozódugó, amiből jönnek ki a kábelek. nem kell széthúznod, csak annyit kellene megnézni hogy a kábel felől a multiméter érintkezőtüskéjével bedugod a kábel mellett kicsit lehet hogy mozgatni kell hogy hozzá tudjon érni, de egyszer a sárga és a zöld vezetéket kellene megnézni hogy sípol e, tehát testel, meg a (sárga/fehér)-et a zöld kábellel, és ennyi lenne az egész, nagyon hálás lennék