Amelyiken rajta van a túra plexi az a jelenlegi állapot.Amin nincs de már monsteres az tavalyi változatom.Csak a tanknál nem volt jó mert jött le a zöld csík a karbonnál.A kék meg az amikor vettem 3 éve.De azon a képen már fel van polírozva a kék meg a motor is le van takarítva meg festve.
Sziasztok.Nekem is van egy cb1-em és amikor időm engedi járok is túrázgatni.Fura mód még nem találkoztam olyannal akinek ilyen lett volna.Most készítem én is fel a tavaszi indulásra.Bár az enyém eléggé egyben van.Nekem a kilométer órám ami gáz.Csal.És ráadásul lefele.Nagyon szép a blokkja,meg a kipufogó is hibátlan amit kiraktál képben.
Nekem meg szerintem nagyon szelep hangja van most keresek szerelőt aki keni vágja.
Van még egy komplett blokkom minden rajta van,ebből a kettőből hátha ki lehet hozni.
Bár nekem más tipus van, de ennél én is tapasztaltam, hogy nem feszes a szivattyút hajtó lánc. Állítani nem lehet, de mivel a szivattyú alapból könnyen forog, szerintem a feszesség nem is fontos. Le nem tud esni, így baj nem lesz.
Sziasztok, nekem is van egy CB1-em, 2 éve vettem eléggé elhasználtan , de nagyon megszerettem, ezért most teljesen felújítom, a motor széthúzásán kívül már szinte mindent szétszedtem rajta darabokra, és össze is raktam (karburátor, fékek, teleszkópok, stb) most épp a kuplungszerkezet van soron, tanácsot, ötleteket, szívesen adok, és remélem ti is tudtok esetleg majd segíteni.
Most hogy szétszedtem a kuplungot, mögötte van a olajszivattyút meghajtó lánckerék, és elég lazának találom a láncot, (kb 2 cm benyomható a lánc) kérdésem lenne, kell-e vele foglalkozni ill. lehet-e ezt esetleg állítani? A letöltött gépkönyv nem ír semmi konkrétat róla. Ja még egy , tudja esetleg valaki, hogy az első teleszkóp szárakba mennyi villaolajat kell tölteni hivatalosan?
Most varázsoljuk rá a cbr 600-as hátsó dobot,gyönyörű hangja van vele,gyári tök üres volt ,remélem a fogyasztás is csökken.5 lityit eszik most 90-100 tempónál.
Teszek majd fel videót ha kész.
most csináltattam meg az ülést.
Van még egy komplett blokkom minden rajta van,ebből a kettőből hátha ki lehet hozni.
Most hogy szétszedtem a kuplungot, mögötte van a olajszivattyút meghajtó lánckerék, és elég lazának találom a láncot, (kb 2 cm benyomható a lánc) kérdésem lenne, kell-e vele foglalkozni ill. lehet-e ezt esetleg állítani? A letöltött gépkönyv nem ír semmi konkrétat róla. Ja még egy , tudja esetleg valaki, hogy az első teleszkóp szárakba mennyi villaolajat kell tölteni hivatalosan?
Teszek majd fel videót ha kész.
nekem 10w40 van most benne,20w50-el csendesebb lenne?