Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5000.- kérek érte
Kedves suzu777 egyem a kis húúsodat nagyon örülök hogy találtál így mennyi lenne az ára mert az az igazság hogy én direkt sérülés menteset akartam mert csak annyit akartam hogy hozzá fújom az enyémhez és kész de így már kittelnem is kell meg ragasztani írj valamit nem veszünk össze
a két blokk nem teljesen egyforma hengerfejbe tették a változást pl a cb-1 hengerfej szélesebb , a jeladó más , nincs olajhütés a vizpupára kötve és a hengerfejen a rögzitő csabarok máshol vannak a cb-1 blokkot be lehet tenni a cbr 400 ba , de forditva már nem be építhető
sikerült leejtenem a belső fülek rendben vannak hátul megrepedt
hello uaageri !
ezek cbr 400 rr blokkosok tehát cbr 400 csak naked változat így született a cb-1 én elvittem szerelőhőz akkor még nem csörgött ennyire azt mondta mennyek nyugottan ne féljek hogy megragad vagy ilyesmi egy szezont lecsavartam azóta és ugyanugy megy csak bassza a fülem ennyi mert nekem már elviselhetetlen am sem szeretem ha nem szépen muzsikál
hello suzu777!

egy pár képet tudnál küldeni nekem a belselyéről két oldalárol ilyesmi tehát körbe kéne fotózni hogy lássam ide küldheted a képeket cbemanuel@freemail.hu előre is köszönöm :) vagy ide a fórumra is kiteheted :)))
Köszi neked is jó motorozást !
Hello EmanuelVFR
Azt hallottam hogy két fajta blokkal szerelték ezt a típust remélem az enyém láncos mert nem örülnék annak ha fogaskerék vezérlést kéne szerezni hozzá..
Mennyit motoroztál vele a hang megjövetele óta?
ha kell még cb-1 farok idom nekem van 5000.-
hello uaageri !

Nekem is így kezdte és már most elviselhetetlenül csörög nekem személyszerint a fogaskerék vezérlésem van elkopva azért csörög !
most viszem majd szerelőhöz ha többet tudok mondani írock még !
De minden esetre nézesd meg egy szerelővel is !
Sok baleset mentes kilómétert hozzá
Szia Mindenki!

Szeretnék az én kis szörnyecskémre csomagtartó konzolokat,de hogy őszinte legyek nem igazán jutok vele dűlőre!(milyet,hogyan,vegyek,csináljak)
Nagyon meg köszönném,ha valaki a CB-1-es gazdik közül segítene!

Előre is köszke!
Szép napot Mindenkinek!
Üdv!
Most vettem meg az első 4t-met egy Cb-1-et
A gond hogy eléggé lepusztult szegény pedig csak 23000 km van benne.
Alapjáraton kis csattogás hallatszik a kuplung felöli oldalon 800rpm-nél és ahogy adok egy kis gázt neki mondjuk 1000-1500 ott kisimul és semmi hangja a motornak mi lehet a baj? Válaszotok előre is köszönöm.
Sziasztok cimborák !
a segítségetekre lenne szükségem szeretném csinosítani a cb-1-en kellene egy új faridom mert nem nálam de volt már törve és össze műanyag ragasztották és repedezik minden fele !
valami hihetetlen olcsó áron ha tudnátok ajánlani valamit megköszönném vagy esetleg ha más motoré jó rá az is érdekelne mint pl 600 rr vagy valami vadas kinézetü
előre is köszönöm !
üdv : EMÁNUEL
Érdeklődni. beretigergo@citromail.hu
Eladó. Ár: 350.000
én is most rendeltem ilyet de még nem volt idöm felrakni. ha kipróbáltam majd nyilatkozom
Halihó!

Régebben rendeltem új műszeregységet taiwanból a motorhoz, de nagyon csőnyán félreméri a sebességet, és a fordulatszám kijelző is szeret össze vissza járni állandó fordulat mellett is, a vízhőfokot nem is mutatja, pedig az előző mutatta... Nincs valami ötletetek, hogy hol tudnám ezeket beállíttatni? Amúgy a megtett utat jól méri, csak ezekkel a mutatós dolgokkal van a baj..
szép lett
akinek kell cb-1 alkatrészek eladok blokk magyar papíros 60000 , stb
06 20 4256333
Elkészült az új fényezésem, lehet irigykedni, milyen csinos lett.
Sziasztok!
Egy barátom most vett egy hibás CB400 super four-t és valószínűleg szüksége lenne majd segítségre, de nem tudom, melyik fórumra irányítsam

Ha tudtok segíteni, megköszönném!

Széles utat!
úgy gondolta ma, hogy mégiscsak elindul..

na mondom, hazajövök ráindítózok hátha, aztán szétszedem.
indítom,indítom aztán egyszer csak beröffent végre.
szivató nélkül le is állt.
utána már csak úgy indult el, hogy indítózás közben meghúztam a gázt, különben lefulladt vagy el sem indult.
járattam egy negyed órát, most már indul.
megnézem holnap is, aztán lehet nyomok egy kőrt, az idény nyitót.
Egyszerűen végigköveted a bovdent és látszik az hogy a szerkezet visszatolható-e teljesen, vagy netán valahol megakad.
hol tudom megnézni a szivatót?
Hosszú állás után előfordult amikor nehezen indult nekem is, de ennyire nem makacsolta meg magát mint a tied. Ha kivetted a gyertyát zárd el a csapot és úgy indítózz, aztán hadd maradjon szabadon egy kicsit a gyertyanyílás és csak később tedd vissza a tiszta gyertyát... jobb nem jut az eszembe.
Mintha rémlene hogy valaki járt így mint ahogy te a benzinszivattyún is képes idővel átfolyni a benzin ha sokat állt a motor és a csapot nem zárták el.
Még a szivatót is ellenőrízd nem akadt-e fel.