Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Józsi! 7végén itthon leszek, ekecselekkel tuti csapatunk egyet-kettőt...
Szép jó Napot István! A Blokk hűtése szempontjából remek idő lett , egyébként pedig qrva szar! Itt nem messze van kettő is a nép 40 el vánszorog már jóval előbb is mint a kamerás szr! És szerintem csak az egyik van indokolt helyen!
Én megszoktam gurulás előtt ezen lesni előre, hogy legalább tudjam hol kell mindenképp okosnak lenni.
Ha valaki későn veszi észre a VÉDA-t,mint én is múltkor,akkor satu fék még a VÉDA előtt,oszt rendszám letakar bármivel,majd nyélgázon tovább kb.5-600 méter,majd rendszám kitakar,aztán hajts tovább! Ennyi!
Kevés az info....

Ahogy a képet nézem, nem áll össze a dolog. látszik a félig kitolatott Honda (gondolom ő a kiállni készülő) és a motoros a bójákat kikerülő astra irányából kellett jönnie, hogy nekimenjen a kitolató autó. viszont akkor hogyan kerül a rendőr motor a másik oldalra (ez még rendben), de hátrébb az egésztől?
Azert probalta gyozkodni, hogy ne legyen belole rendorsegi ugy, mivel ha a neni elismeri, hogy o volt a hibas, akkor nincs semmilyen ugy. Kitoltik a betetlapot es kalap-kabat, mindenki megy a dolgara, majd a biztosito rendezi a dolgokat. Igy, hogy a mammer nem ertette meg a lenyeget, igy ez plusz folosleges papirmunka mindenkinek, mivel szemelyi serules nem tortent, ergo a rendorseget tok folosleges lett volna bevonni a dologba...
Indiai rendőr éppen büntetést szab ki.....
Szerintem aznap a rendőrnek ez volt az első ilyen "ügyfél"...... a sokadiknál nem hinném, hogy így kezelné.

A vicc meg az, hogy gyakorlatilag mindegy mit mond a rendőr a helyszínen. A papírok, adatok, rajz alapján valami okostojás irodista előadó fogja ELDÖNTENI, hogy mi is történt a helyszínen! (Vicc!) Ha pedig valami hibásan van leírva, felmérve, megadva....akkor ugye az egész tévútra mehet....

Ezért ne is értem, hogy mit küzd az ember ezzel a nővel.
Le kell írnia, amit mond (még ha faxság is....majd kiderül) és csókolom, viszlát! Majd jön a vizsgálati eredmény...
Le a kalappal a redőnyös előtt!
Úristen!
Ha már ilyen "alapos" akarsz lenni akkor ne a kamerás oldalán kezd a szétverést, mert akkor a "szííp" képedet fogják mutogatni a kííík-fényben!
Vagyis ha elindulok január 1.-én és minden nap csak 1et verek szét erdőirtó baltával akkor már szilveszterkor érdemes koccintani!
365 db Minden napra jut egy
Így igaz! Mint anno, hogy az erdészeti MTZ keresztben az úton a kanyar után, és arra ragadt fel az ismerősöm a 'kettőötvenes emzé'-vel.
ebben is van igazság de azért szerintem a 300 akármennyi VÉDÁ-ból kb 20 % lehet olyan ami szívatós azaz olyan 60 darab szétszórva az országban. Amelyik ezekből szívatós és helyi, azt úgy is tudja a delikvens, ami idegen helyen van ott meg amúgy sem terel az ember iszonyatosan mert a franc tudja hogy mi lesz a kanyar után.
Szopás az autópályán a kétkarú is. Több helyen megfigyeltem, hogy berakták egy felüljáró elé Nos olyan faszán egybeolvad a felüljáróval, hogy mire észreveszi az ember már mindegy ha bűnözött
A pályás kamerák is becslésem szerint olyan maximum 200 méterrel látnak el ahol nyílt pálya van ami még sötétben messziről is egészen jól látható. Azokkal lehetnek gondok mint például az Eplényi ahol lakott területen van kint a félkarú kapu. Egy jobbos kanyar után. Amint beveszed a kanyart azonnal kattan a kép. Az ilyenekkel van gond. A félkarút amúgy sem szeretem mert főleg lakott területen belül simán összekeverhető messziről egy vaskosabb közvilágítás oszloppal. Na azokat nem szeretem. De a rendes kétszárú kapukkal nincs különösebb bajom.
Kameraképet elemezve próbálja eldönteni, hogy személygépkocsi vezetők biztonsági öve be van-e csatolva. Ehhez olyan szögben kell állnia a kamerának, hogy belásson a szélvédőn, vagyis elég meredek szögben. Természetesen ebből nem következik, hogy magára a sebességmérésre ne lehetne egy laposabb szögben fókuszált, messzebbre látó egység, de a végső felvételt úgyis a meredek szögű kamera készíti el, mert az az amelyiknél sokkal nagyobb eséllyel látható a rendszám is. A sebességtúllépés bizonyíthatóságának jogi alapjai viszont rendelkeznek bizonyos keretekről, így ha a felvétel közelről készül, akkor a mérést sincs értelme túlzottan messziről végezni, ellenkező esetben borzasztó drágává a válna tényállás bizonyítása, ha a kliens véletlenül kifogásolja a mérés módját a bíróságon - márpedig erre azonnal civil mozgalom épülne, ha a legapróbb ponton is bele lehetne kötni.
Szerintem meg ez a VÉDA túl van lihegve. Kimenetem valamelyik nap és frankón megnéztem mi merre mennyi annál a kapunál. Ugyanis azt mondták hogy a mérési pont kezdeténél ki kellett hogy rakják a táblát. Ez Földváron kb 50 de maximum 100 méterre van a kaputól. a kamerák állásai alapján sem képes ennél messzebbre nézni. Azt meg nem hiszem hogy az a radar ez előtt 2-300 méterrel korábban bemér és követ míg le nem fényképez.
Már régóta próbálkoznak ilyennel, de ez nem több, mint egy előjelző!
Tehát Ellentétben a cikkben olvasható "megvéd" és "hatástalanít" jelzőkkel ez ugyan nem véd meg és nem is hatástalanítja a VÉDA-t! Nem értem,(de igen, reklám, marketing) hogy hogyan lehet a valóságnak nem megfelelő szöveggel reklámozni és hirdetni valamit.

Tehát CSAK egy egyszerű előjelzőről van szó, semmi több. De ez is csak akkor, ha van stabil műholdas kapcsolat!

A legtöbben -autóban- úgyis GPS-t használnak és azok mindegyike tudja ezt a "fícsőr"-t. Na meg ugye észrevehető is a kapu, mondjuk éjjel nem annyi
Sokszor én is bekapcsolom a kocsiban a waze-t, de csak azért, hogy a friss dolgokról, forgalmi helyzetről -amerre megyek- tájékozódjak, Gyakorlatilag csak erre használom, nem navigációra.

"Vegyétek - egyétek!" Mert jó a marketing.....
http://www.vezess.hu/magazin/2... jó kis bazbiringyó filléres megoldás, annak aki nem tudja memorizálni, hogy hol van bitófa
Teljesen RESPEKT