Baszod múltkor elmondtam már, a kupa ki van helyezve a verseny elkezdése előtt , hogy lássák a versenyzők miért kell küzdeni
Vezesd elő az új hájeszt vagy proesz vagy tököm tudja most minek hívják és akkor repülök boldogan
Csak kérdezném esetleg, hogy egy bézból sapka lehet-e azért a fejemen? (ehhez ragaszkodnék)
Megmondom miért: nos azért mert kb. vagy 15 éve mikor a horgászcimbijeim kirepültek az első szélvédőn a sanyikomámnak akinek volt sapka a fején az néhány púppal megúszta a tompikomámnak meg szétnyílt a bőr a fején Nem nagyon szeretem a vér látványát ezért ragaszkodnék a bézbolsapkához ha lehet
Ezt Gino én is leírtam már neked egy hónapja, hogy nincs két egyforma baleset ti nem olvastok sosem mire reagáltok???
"Hát amikor a kis fekagyereket felkentem a szélvédőre törte az rendesen. (neki 8 napon belül gyógyuló sérülései lettek az autó meg leamortizálódott)Kirepülsz te pajtás a ragasztott szélvédőn is az nem betonfal hidd el. Én az előző hozzászólásomban sem azt mondom, hogy nem kell az öv annyit mondtam használata vagy eső vagy sár. Ha Kirepülsz és nincs szerencséd és a mezővédő erdősáv 50 éves nyarasát fejjel veszed le akkor nem kell a mentőautó 1000 baleset 1000 féle képen történik. Egyszer így lenne a jobb egyszer meg amúgy. A törésteszteket 50 km/h nál végzik. Jó esetben külterületen nagyobb a sebesség plusz ha a szembejövőt vered telibe annak is hozzáadódik akkor, öv meg légzsák ide vagy oda kaputó
Ma már biztosan nem jó találkozni egy légzsákkal bekapcsolatlan övvel Jelen pillanatban ez az érv szól legerősebben az öv bekapcsolása mellett.
Szögezzük le azt a tényt, hogy ezek is viszonylag kisebb sebesség ellen érnek eredményt. Próbáld ki rugalmatlan ütközéssel betonfalba 100-al. (bár aki már csinált ilyet még nem panaszkodott ) "
Akkor bocsánatot kivánok, nekem is úgy jött le, hogy preferálod az öv nélküli vezetést, utazást. Kirepülni pedig nagyon is ki lehet, megannyi felvétel is van róla, ha az ütközésbe valamilyen oldal irányú erő is bekapcsolódik, akkor legkönnyebben az oldalsó ablakokon lehet kiesni, de az elsőn sem kizárt. Minden esetre az elsőn kirepülés is garantált minden láb és medence csont törést okoz, mire a altest kifordul a műszerfal alóli állapotból.
Azt, hogy mikor érdemesebb nem bekapcsolni, azt soha nem lehet előre tudni, ezért érdemes a nagy számok törvényére játszani, hogy inkább becsatolja az ember, mert úgy van több esély.
Tényleg ritka, ha a kirepülés enyhébb bajt okoz.
Na minden estere te ezt állítod: "Repulsz a faszt ki a szelvedon,a kormany felszurja a mellkadod,a terded meg szetviszi a muszerfal,a nyakad meg eltorik"
Akkor még egyszer megkérdezem Soha senki nem repült még ki az első szélvédőn? (igazából nem várok választ ez olyan kérdés, hogy értsd)
De a szélvédőn nem lehet kirepülni ezt még te írtad egy hónapja
Na Lali ez van akkor amikor nem olvasod el amiről szó van. Megpróbálom röviden összefoglalni, ha már hozzászóltál, akkor azt is tudd mihez szóltál hozzá. 1-2 oldanyival ezelőtről folyt egy kis vita a biztonsági öv kérdéséről. Nekem erre annyi volt a véleményem, hogy van amikor hasznos van amikor nem hasznos a használata. Ekkor jött Dzsínó és elmagyarázta nekem, hogy egy autóból kirepülni lehetetlen, sőt kizárt a ragasztott szélvédő miatt. Aztán jött Zoli aki még rátromfolt azzal, hogy belinkelt egy töréstesztes videót és szépen taglalja, hogy mi történik ütközéskor és semmi esély sincs kirepülni az autóból. Aztán mivel teljesen felületesen és figyelmetlenül olvasták a hozzászólásaimat nem értették, hogy én miért mondom azt, hogy biztonságosabb autózni övhasználat nélkül Akkor én erre azt mondtam, hogy sehol nem állítottam azt, hogy biztonságosabb övhasználat nélkül autózni és mutassák már meg, hogy hol irtam én azt. Hozzátettem , hogy én magam mindíg használom a biztonsági övet és meggyőződésem egy légzsákos autónál ajánlott is mert öv és övfeszítés nélkül becsapódni a nyíló légzsákba önnmagába is súlyos sérüléseket okozhat. Én mindössze annyit írtam, hogy VANNAK SZITUÁCIÓK AMIKOR JOBB HA NINCS BEKAPCSOLVA AZ ÖV mert előfordul, ha egy fát elkapsz az út szélén és kirepülsz a fenébe az autóból és van helyed lelassulni a friss szántásba akár lehet karcolások nélkül is megúszhatod, de ha bent maradsz mondjuk egy 100-as tempónál leszakad az öszes belsőszerved.
Na erre írták azt, hogy az autóból nem lehet kirepülni
Hogyan jön ide, hogy én lelövöm-e? Ez elég buta kérdés volt.....
Azt gondolom, nem ment át teljesen, amit írtam.
Meg lehet és meg is szegnek szabályokat....rengetegen. De amikor a saját biztonságom hasonlítható össze egy pl. megállni tilos szabály következményeivel, hát az nem ugyanaz.
Tehát saját érdek! Ha ezt valaki nem érti....háááát....
Ajjaj. Le is lövöd aki nem használja? Egyébként sok gondot az utakon a kresz EGYES elöorásait ismerö de az egészet hevenyészetten tudó soförök a problémásak
Fizikailag eldöntheti, elméletileg pedig kötelező.
Előírja a KRESZ és azt a jogosítványt megszerzők és a közúti forgalomba részt vevők elfogadtak a vizsga letételével. Ennyi....
Ez semmit sem igazol!
"Okoska" vagy, ha azt gondolod igen.....
Nincs két egyforma baleset a közutakon, csak a teszteken. Ott teljesen ugyanazokat a körülményeket lehet ismételni.
román cigány volt, ez mind igaz az összes cigóra. a nyeresége az hogy nem kell leülni azt a sok évet amit rávernek, de a másik a kivilágítatlan traktoros is megérne egy műanyag lakatot a cellája ajtajára. úgy vélem ezek a traktoros emberkék nincsenek tisztában a felelősségükkel.
A hírtelevíziók és több helyi portál beszámolója szerint a szerencsétlenség péntek este történt a Temesvár és Temesmóra közötti útszakaszon. Egy száguldó Audi hátulról nekicsapódott egy Temesvár felé tartó, kivilágítatlan traktornak, majd a sávjáról lesodródva ütközött egy szemből érkező másik autónak.
Pontosan így van.
Én a szakmámból adódóan alátámaszthatom, hogy láttam sajnos embert meghalni az öv miatt, és az öv hiánya miatt is.
Döntse el mindenki, hogy miként cselekszik!
Te most ezt így pacekba meg tudtad állapítani egy 8 soros 4 mondatos cikkből meg egy képből hogy a szélvédőn repültek ki?
Hülyébb vagy mint egy seggekkel telitömött zsák.
Nem értem ezt az övmizériát. Mindenki eldöntheti. A másikat nem szükséges meggyözni az elképzelés helyességéröl. Én nem lihegem túl, használni is ritkán,de teljesen más okból.
Mégis mire számítasz? Azt a 99%-ot akarod megúszni, mikor az öv megmenti az életed és ezért bekötöd magad, vagy azt a nyamvadt 1 %-ot akarod megúszni, amikor véletlenül szerencsésen kirepülve túlélheted?
Ez már a Te döntésed, de nehogy már alap igazságként tálald, hogy öv nélkül kevesebb baj éri az autóvezetőt...
Vezesd elő az új hájeszt vagy proesz vagy tököm tudja most minek hívják és akkor repülök boldogan
Csak kérdezném esetleg, hogy egy bézból sapka lehet-e azért a fejemen? (ehhez ragaszkodnék)
Megmondom miért: nos azért mert kb. vagy 15 éve mikor a horgászcimbijeim kirepültek az első szélvédőn a sanyikomámnak akinek volt sapka a fején az néhány púppal megúszta a tompikomámnak meg szétnyílt a bőr a fején Nem nagyon szeretem a vér látványát ezért ragaszkodnék a bézbolsapkához ha lehet
Kirepültél már a szélvédőn 50-el a régi hiace-ból öv nélkül és karcolás nélkül elsétáltál?
"Hát amikor a kis fekagyereket felkentem a szélvédőre törte az rendesen. (neki 8 napon belül gyógyuló sérülései lettek az autó meg leamortizálódott)Kirepülsz te pajtás a ragasztott szélvédőn is az nem betonfal hidd el. Én az előző hozzászólásomban sem azt mondom, hogy nem kell az öv annyit mondtam használata vagy eső vagy sár. Ha Kirepülsz és nincs szerencséd és a mezővédő erdősáv 50 éves nyarasát fejjel veszed le akkor nem kell a mentőautó 1000 baleset 1000 féle képen történik. Egyszer így lenne a jobb egyszer meg amúgy. A törésteszteket 50 km/h nál végzik. Jó esetben külterületen nagyobb a sebesség plusz ha a szembejövőt vered telibe annak is hozzáadódik akkor, öv meg légzsák ide vagy oda kaputó
Ma már biztosan nem jó találkozni egy légzsákkal bekapcsolatlan övvel Jelen pillanatban ez az érv szól legerősebben az öv bekapcsolása mellett.
Szögezzük le azt a tényt, hogy ezek is viszonylag kisebb sebesség ellen érnek eredményt. Próbáld ki rugalmatlan ütközéssel betonfalba 100-al. (bár aki már csinált ilyet még nem panaszkodott ) "
Azt, hogy mikor érdemesebb nem bekapcsolni, azt soha nem lehet előre tudni, ezért érdemes a nagy számok törvényére játszani, hogy inkább becsatolja az ember, mert úgy van több esély.
Tényleg ritka, ha a kirepülés enyhébb bajt okoz.
Akkor még egyszer megkérdezem Soha senki nem repült még ki az első szélvédőn? (igazából nem várok választ ez olyan kérdés, hogy értsd)
De a szélvédőn nem lehet kirepülni ezt még te írtad egy hónapja
Így az életbe nem kapsz el fát az út szélén,ki se repulsz a szélvédőn.
Na erre írták azt, hogy az autóból nem lehet kirepülni
Azt gondolom, nem ment át teljesen, amit írtam.
Meg lehet és meg is szegnek szabályokat....rengetegen. De amikor a saját biztonságom hasonlítható össze egy pl. megállni tilos szabály következményeivel, hát az nem ugyanaz.
Tehát saját érdek! Ha ezt valaki nem érti....háááát....
Előírja a KRESZ és azt a jogosítványt megszerzők és a közúti forgalomba részt vevők elfogadtak a vizsga letételével. Ennyi....
"Okoska" vagy, ha azt gondolod igen.....
Nincs két egyforma baleset a közutakon, csak a teszteken. Ott teljesen ugyanazokat a körülményeket lehet ismételni.
ez még mindig a sötét kelet !
Én a szakmámból adódóan alátámaszthatom, hogy láttam sajnos embert meghalni az öv miatt, és az öv hiánya miatt is.
Döntse el mindenki, hogy miként cselekszik!
Hülyébb vagy mint egy seggekkel telitömött zsák.
Mikor teszteled le a kocsidat kirepülésre?
Ez már a Te döntésed, de nehogy már alap igazságként tálald, hogy öv nélkül kevesebb baj éri az autóvezetőt...