Meg olvastam ezt az a1-es kilowatt témát....
sajna tapasztaltam még szeptemberben:
a1es jogsi, forgalmiban 15 kw, elémhajtottak, baleset, nem az én hibámból.... szabályosan mentem, mégis el akarták venni a jogsim 3 hóra, fellebbeztem, 1 hónap lett... jövő héten adom le
súlyos sérüléseim, mocim összetört... és a biztosító csak fele árat fizet a jogsim miatt... és az egész más miatt volt.... így jártam
most van egy ugyanolyan mocim, másik, abban 18 kw van kiváncsi leszek mi lesz ha csak igazoltatnak, és nem baleset van....
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, h lehet e felszerelni dallamkürtöt(szirénát) motorra?
Vagy az is olyan mint a neon? Nagy büntetést lehet kapni érte?
Előre is köszi válaszotok.
Széles utat!
trafisux: mit is fogok csinálni ha lefotoznak még mosolygok is a bukom alatt..aztán mi lesz? jön az adatkérő amit mandinerből háritok a mentességre hivatkozva. Ennyi. Addig mi értelme van ennek amíg ezt nem változtatják ill. nem állítják le a delikvenst. Egyetértek azzal aki azt mondta hogy pályán ezzel foglalkozni nem más mint pénzgyűjtés....Aki nem mazohista nem ismeri el a balhét 3 héttel az eset után pláne az autópályán mondjuk 130 helyett 165...nagy cucc ott abban a forgalmi környezetben...ehhh
Bence, a "TV2" nevezetű reklámcsatorna bulvár "híradó jellegű" műsorában a szemből fényképezést emlegettek. Ezt támasztja alá az netes hírmagazinokon megjelent cikkek is, amelyek szerint olyan jó minőségű képek készülnek majd, amikről azonosíthatók lesznek a vezetők.
Persze ez még nem oldja meg az autópálya-matrica megvételét...
Valamiért nem lehetett telepiteni... na meg egy autópályán jobb tesztelni biztos. De az is lehet, hogy az út kezelője mindenhol más, macerás lenne egy belvárosi útra szerelni... majd kialakul idővel. Mindenki a rosszat látja az új dolgokban. Keressük meg a jó oldalát is, mert biztos van.
Patrol !
Egyetértek veled, hogy kell valahol egy fék, egy korlát és mivel én nem vagyok az a száguldozó fajta engem abszolút nem zavar, de én azt feszegetem, hogyha már ekkora pénzeket áldozunk miért nem tényleg oda telepítjük ahol baleseti gócok vannak.
M1 győr felé emelkedőn felfelé mérik a 130-at ? Minek ????
Lehet, hogy egy kissebb autó talán a domb tetelyén eléri a 130- at ha eléri.
Ma is abba az irányba volt fordítva a 17.km-nél.
Az iskolák, óvodák körzetében, veszélyes esetleg nehezen belátható kereszteződésbe ahol tényleg balesetveszélyes helyek vannak meg nem telepítünk.
Ha egyszer balesetmegelőzés a cél akkor hogy is van ez.
Nézd meg az M1 baleseti statisztikáját ha már mindenáron autópályát nézünk az M3-as Gödöllői dombság szakaszaival. Igaz ott nem közlekedik annyi pénzes "ügyfél" .
Látom te motors rendőr vagy !! NEm tudod lesznek az ötvenes gépek rendszámozva január 1-től????
sajna tapasztaltam még szeptemberben:
a1es jogsi, forgalmiban 15 kw, elémhajtottak, baleset, nem az én hibámból.... szabályosan mentem, mégis el akarták venni a jogsim 3 hóra, fellebbeztem, 1 hónap lett... jövő héten adom le
súlyos sérüléseim, mocim összetört... és a biztosító csak fele árat fizet a jogsim miatt... és az egész más miatt volt.... így jártam
most van egy ugyanolyan mocim, másik, abban 18 kw van kiváncsi leszek mi lesz ha csak igazoltatnak, és nem baleset van....
Patrol,vagy aki tud segítsen!
Mi a büntetés ha elkapnak korlátozott jogsival amivel max 34lóerőig vezethetek,
egy 110 lóerős cbr 600 f-el ?
de még nem büntették meg
köszi szépen a gyors választ!
Lehet bünetést kapni érte.
Pláne attól aki megunja a dallamodat... én a fagyiskocsitól is kivagyok már
Lenne egy olyan kérdésem, h lehet e felszerelni dallamkürtöt(szirénát) motorra?
Vagy az is olyan mint a neon? Nagy büntetést lehet kapni érte?
Előre is köszi válaszotok.
Széles utat!
Üdv: Ádám
Persze ez még nem oldja meg az autópálya-matrica megvételét...
Egyetértek veled, hogy kell valahol egy fék, egy korlát és mivel én nem vagyok az a száguldozó fajta engem abszolút nem zavar, de én azt feszegetem, hogyha már ekkora pénzeket áldozunk miért nem tényleg oda telepítjük ahol baleseti gócok vannak.
M1 győr felé emelkedőn felfelé mérik a 130-at ? Minek ????
Lehet, hogy egy kissebb autó talán a domb tetelyén eléri a 130- at ha eléri.
Ma is abba az irányba volt fordítva a 17.km-nél.
Az iskolák, óvodák körzetében, veszélyes esetleg nehezen belátható kereszteződésbe ahol tényleg balesetveszélyes helyek vannak meg nem telepítünk.
Ha egyszer balesetmegelőzés a cél akkor hogy is van ez.
Nézd meg az M1 baleseti statisztikáját ha már mindenáron autópályát nézünk az M3-as Gödöllői dombság szakaszaival. Igaz ott nem közlekedik annyi pénzes "ügyfél" .
de igyen csinálnak ujat sztetek???