nekem meg még Simsonom sem volt. Sőt a mostani az első váltós motorom. Volt előtte egy MBK Ovettom meg egy Aprilia Leonardo 125 ST meg egy fél szezont hajtottam fater 400-as Burgmanját aztán jött ez. Néha sajnálom hogy ezekből a keleti blokkos csodákból kimaradtam. (de gyorsan megszabadulok ezektől a gondolatoktól.)
De az milyen durva ahogy azokat tuningolják. Slikk markolat gumi, Dizájnos teniszlabda a lábak végén. De az igazán keményeknek kerekek vannak raja az már igazi GP technology.
Amúgy most ne röhögjetek de ez az a fura váltós Romet amit a bal kormányon kellett váltani ? Met a szomszéd szerelőm egy ilyennel riogatott amikor oktatásra jártam.
amúgy szeretem a régi motorokat is. Pl ha lenne egy fedett műhelyem nagyon szeretnék bele egy régi Czetkát. Abból szép kis motorokat lehet építeni. pl Tavaly Aug 20.án vagy fél órát csorgattam a nyálam egy a Zundap-ra ami Keszthelyről jött fel a veterán talira. Az csoda szép volt.