Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

délután motoroztam egyet győrbe
nem volt még hideg
holnap meg megyek jogosítványt csinálni, rutinpályára
Emberek!
Nem jár vki Suttgart-Passau felé okt.27én csütörtökön este 11körül? Persze olyan, aki hazafelé tart Győrbe?
Itt a szervízmanuál remélem tudod értelmezni.
mondom nem láttam és nem hallottam ,de szerintem nem kell cserélni semmit a kuplungodon csak tisztítás,karbantartás és én 20W ásványit tennék bele.
te meg vagy a Bendegúz?!
ja
mitnem érteni ezen?
az ojan mint a szoríjja (bakterházba volt)
FESZÍCCSED ? ? ?
az a csattanás azért van mikor 1-esbe rakod mert a kuplung kipréseli az olajat a lamellák közül és össze van akkor tapadva
mikor 1-esbe rakod akkor kicsit ojan mintha kuplung nélkül raknád sebességbe, vagyis hajtani akarja a kereket de amint megfeszül a lánc szétold a kuplung és már kiemel rendesen
első elinduláskor enyém is csinálja
szerintem kicsit feszíccsed még a bovdent és akkor kíjebb fog a kar
alap esetben nem ráz meg ilyenek szépen veszi bár.üresből egyesbe kattanik nagyobbat de azt a fater suzukija is meg sok más is.magas fordulaton érzem úgy hogy nagyobbat kattanik de alap esetben nem.mióta megvan ezt az olaj fajtát használom és ez a "probléma" csak az idén jött elő.remélem hogy nincs vele nagy baj mert sajna most sok pízem nincs javításra de mindenképp szeretném megnézetni.
A kuplung téma pedig hidd el lehet az olajtól főleg hogy magas fordulaton kattanik.Ha megálláskor kitudod venni üresbe illetve sebességben állóhelyzetnél és behúzott kuplungnál nem ráz finoman nem kerreg-rág és nincs finom kis halk fémes hang illetve menet közben nem csörög,kocog-rocog akkor az nem kuplung kosár.Az pedig ,hogy induláskor hirtelen harap az nyugodtan lehet az olajtol a másik eshetőség 1 alapos kuplung kosár mosás mert a fele lamella már össze van tapadva és emiatt nem finom az indulás (kb 22 súrlódó pofa helyett találkozik 8-10) a másik kicsit fel van égve a kuplung ferodol rétege az pedig az olaj műve mert híg! Ez a diagnózis bár hangsúlyozom nem láttam és hallottam a gépet.
köszi szépen.mindig jó ha valaki tapasztaltabb elmondja a véleményét, és meg is szoktam fogadni.igen az is lehet h kevesebb van benne bár a szimeringek jók de az idők alatt azért biztos h fogyott belőle na meg hígulhatott is.még egyszer köszi a tanácsot!
Azért a telóba gondold meg azt a 20w olajat!Jól gondold meg!Magyar utak + sportmotor ha pattog akkor nagyon könnyen csúszik.Bólintani lehet azért bólint mert már fele annyi van benne mint kéne.Az enyém 1000-es én is 10w használok és néha még az is kemény 1-1 csapatáskor.A 20w a nagyon hosszú villájú dzsoperekbe szokták rakni ha mindenképp keményebbet akarsz inkább 15w.Félre ne érts nem okoskodni akarok csak segítteni én is szerelő vagyok ,de ha nekem nem hiszel inkább konzultálj egy tényleg hozzáértő szakemberrel mert az életed múlhat rajta és ez nem túlzás!
köszi a segítséget! amúgy a kuplungnál az van hogy tegyük fel van 4,5 centi útja a karnak.kiengedem 3-ra ptt el kezd fogni majd 3,5-nél már teljesen fog azám van 1 cm holtjáték.és elég szar így fél centivel játszadozni egy induláskor főleg dombon.ezen szeretnék állítani.a kormánynál már próbáltam valamivel jobb lett.a másik meg hogy ,magas fordulaton (~10 000) ha váltok akkor csattanik és nem szeretném ha a fogaskerekekben bajt okozna. Hozzá teszem nem vagyok egy nagy motorszerelő és nem szívesen állnék neki én a bütykölésének de mondom még meg akarom kérdezni az ismerőst aki eddig mindig csinálta hogy el vállalja-e.csak mondom körbeérdeklődöm hogy erre fele kihez lehetne esetleg vinni. amúgy igen a kuplungom bovdenes. az első telókba meg valami keményebb olajat szeretnék (20w)mert igen bólint fékezéskor. motorolajnak meg 15W 50-et használok Motult. eddig bevált.télen meg nem motorozom mert már most is ki van vonva a forgalomból.
Mert annyi esze volt,hogy csak olyanoknak a pénzét nyelte be,akiét lehet. Olyan is volt,akinek lógott,az meg elpakolta a cuccokat a boltból.
Én biztos kieresztettem volna a vérét oda a bolt elé,ha benyeli a motorom árát!
Igen arra. Meg is szűnt.
Ezt értem bammeg csak azt nem ,hogy hogyan él még mindig?
A Kawatyakira gondoltok ami elvileg megszűnt a József Attilán?
Nem tudom most hol garázdálkodik,de a józsef attilán volt a bolt,csak asszem onnan kitették.
Mit nem érthető ezen? Odaviszed a motorodat hogy adja el,ő eladja,csak az árát nem kapod meg.
csak a tisztán látás végett mejik a zöld motor KFT? Mert őszintén fingom sincs!
és ezt hogyan csinálja?
Csak hogy helyette válaszoljak,mert pl eladja a bizományos motort,aztán benyeli az árát!
Téged mivel csaptak be?
Na közben kiderült számomra ,hogy igen a tied még bovdenes.Teljesen vissza van állítva minden bovdenfeszítés és nincs holtjáték? Akkor ott valami nem stimmel ,de nem a deknin belül!
Hiszünk neked ,de ki is vagy?Az adatlap üres!