Jó, hát mit vársz. Westbalkánon az a felfogás, hogy ami neked van az az istenkirály, minden más a világ legszarabbja. Alap, kisebbségi komplexus elhatalmasodása és ezzel próbál kompenzálni, persze ezzel csak egyre mélyebb gödörbe kerül :)
power1-re mindenki azt mondja hogy az mijen jó, de azt már elfelejtik hogy 3 féle van abbol is meg lehet hogy nem füstöl annyira mint a repsol vagy agip de mennyire rakódik le a kox a dugón meg a kipufogóba
De használtam. Nézd, olyan tapasztalattal én nem tudok szolgálni, hogy x és y olajjal is ugyanolyan illesztéssel, ugyanolyan dugóval, ugyanolyan üzemi körülények közepette z futásteljesítmény után kopást vizsgáltam.
Eleve más hibák miatt szoktam generálozni. Szerencsére kenetlenségbe nem futottam bele évek óta. Persze hazudnék ha azt mondanám, hogy nem volt ragadásom, mert volt, de ez más problémákra vezethető vissza.
Nem high end race üzemmódra ezen olajok mindegyike tökéletesen jók. Pl simson kupán levegős motorokat forgatnak, nem éppen alapjáraton és nem olaj miatt szoktak megakadni ha előfordul. Komoly hőmérséklet mellett. És ott ezeket a full szint olajakat használják, nem mindnekinek telik raceolajra.
Castrolt talán a Synpower 2T-hez tudnám hasonlítani, tökéletes minden szempontból, de talán az elfnél kicsit jobban kormol, ahogy a synpower is. Ami miatt nem preferálom az az ára, egyszerűen drágább a konkurenciához képest. Gyakorlatilag más márkákból azonos áron eggyel magasabb teljesítményszintű olajat kapsz, legalábbis az átalam ismert beszerzési forrásoknál.
:) Úgy állok a dolgokhoz, hogy ha valaminek nekikezdek, akkor azt csináljuk jól inkább, mint szarul. Ha már valamibe belevágok, akkor annak elég jól utána szoktam járni. Ami meg nem érdekel, annak meg nyilván nem. Kémiája az olajnak baromira nem érdekel, tapasztalatok vannak a használat során, de az megint más történet.
nsr-be én is repsol competiciont rakok
ahogy néztem ez a második legjobb olaja a repsolnak
ennél már csak egy jobbat találtam, na meg elég olcsó
nekem mindíg folyik az olaj a cső végén, még akkor is ha sokáig hajtom power fölött
Agip Race 2T, mostanában utcán mocikázni Elf Moto 2XT, de régebben Valvoline Synpower 2T-t, meg repsolnak tán Competition 2t volt a neve, amit használtam. Ezek mind jók.
Elf árban is nagyon jó.
Végcsőnek elviekben porhanyósan feketének kell lennie, száraznak.
Lehet szimplán csak sokall, mert ha pl tavasszal, ősszel jó a gép, akkor ilyen 30 fokokban már eléggé sokallós lesz.
nekem nemjók ezek az olajak mert olajpumpával használom a motort
az A747-ről még nem is hallottam de biztos jó drága lehet
te mijet használsz a verseny simsonba?
amugy haveromnak régen ktm sx 144 volt, mindíg folyott a kipufogóbol az olaj pedig pörgette
most suzuki rm 250 van neki és ebből nem folyik az olaj pedig ugyan azt használja már régóta, motul 710
Agip Race 2T-t vagy mittomén Castrol A747-et használj és olyan szaga lesz a tiednek is :) Bár azért érdekes téma ez mert igazán jó öblítésű motorok, amik persze bitang erősek egészen más szagúra égetik el.
Régebben a modellmotorokba is ricinust toltak (igaz ott 20 % ot)(igen húsz) mára már teljesne átálltak a szintire ott is.
Eleve más hibák miatt szoktam generálozni. Szerencsére kenetlenségbe nem futottam bele évek óta. Persze hazudnék ha azt mondanám, hogy nem volt ragadásom, mert volt, de ez más problémákra vezethető vissza.
Nem high end race üzemmódra ezen olajok mindegyike tökéletesen jók. Pl simson kupán levegős motorokat forgatnak, nem éppen alapjáraton és nem olaj miatt szoktak megakadni ha előfordul. Komoly hőmérséklet mellett. És ott ezeket a full szint olajakat használják, nem mindnekinek telik raceolajra.
Castrolt talán a Synpower 2T-hez tudnám hasonlítani, tökéletes minden szempontból, de talán az elfnél kicsit jobban kormol, ahogy a synpower is. Ami miatt nem preferálom az az ára, egyszerűen drágább a konkurenciához képest. Gyakorlatilag más márkákból azonos áron eggyel magasabb teljesítményszintű olajat kapsz, legalábbis az átalam ismert beszerzési forrásoknál.
mindenki azt istenesítti
amugy a full szintetikustol nem fosok be?
ahogy néztem ez a második legjobb olaja a repsolnak
ennél már csak egy jobbat találtam, na meg elég olcsó
nekem mindíg folyik az olaj a cső végén, még akkor is ha sokáig hajtom power fölött
Arolt neki és kész:)
Elf árban is nagyon jó.
Végcsőnek elviekben porhanyósan feketének kell lennie, száraznak.
Lehet szimplán csak sokall, mert ha pl tavasszal, ősszel jó a gép, akkor ilyen 30 fokokban már eléggé sokallós lesz.
de téged nem
viszont szerecsenybe láttalak, mocilacival beszéltetek
énmeg ott a bejáratnál voltam
Amugy győri a srác...
12-ese van?
az A747-ről még nem is hallottam de biztos jó drága lehet
te mijet használsz a verseny simsonba?
amugy haveromnak régen ktm sx 144 volt, mindíg folyott a kipufogóbol az olaj pedig pörgette
most suzuki rm 250 van neki és ebből nem folyik az olaj pedig ugyan azt használja már régóta, motul 710