Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várjá má bazki, felhívlak!
GERY neked azért bármikor adok, annyit, amennyi pénzem van, vagyis csak a felét, bár ez az összeg igy is, úgy is állandó a matematika törvényeit nézve.
0 osztva, szorozva bármennyivel, mindíg NULLA
Neeeeem!
Mér szerintem korrekt! Nemsokára viszek nektek egy valag pénzt!
akkor azon ojan gyujtás van mint a tiris simsonon?
Egyébként nem azt mondtam ,hogy állítani kell hanem azt ,hogy a gyújtás miatt is lehet a gond.Tekercs,jeladó (cdi cpi),trafó.Bár általában a trafó vagy jó vagy nem.Ja még lehet gyenge mágnes is bár azt szinte kizárnám mert én csak 20-on éves MZ +Simsonokon találkoztam ilyen jelenséggel.
Mi vagyok én BANK?
Most nézem a honlapod!
ÁllaT!
Egy dógon kibuktam!

A műhely Győrben található. Győr városán belül, ha szükséges, ingyenes kiszállást vállalunk (peremkerületekre a kiszállás 500,- Ft pl.:Szentiván,
Gyirmót,Ménfőcsanak).Ezeken a területeken kívül a kiszállás megegyezés szerint.

Szentiván a világ közepe. Ide nektek kéne fizetni ha jöttök!


Akkor értekezünk! Felőlem hétfőn viheted is a beccit! Ok?! És ez komoly!
Az alaplapon tudsz fordítani.
Ha a Misitől kérsz akkor 2 500 000 + áfa ja és infláció! Korrekt?
Te figyu Nagytesó!
Van egy öreg, annyi idős babeccim, min t én (30).
Jelentem én vok a második tulaj.
Az a nagy büdös kérdésem van, hogy ment alattam két szezont, és msot meg megállt. Lényeg, hogy gyertya rendben karbi tiszta. Olyan mintha nem lenne kompresszió beléje.
Vállalnád a moci rendberakását? Megfizetlek mint állat, vagy kérek kölcsön a Misitől.
Szóval?
inkább maradok a japán blokknál
lassan már aktuális lessz annak a sok mindennek a beszerelése amit tőletek vettem
amint elmegy a fagy nekiállok
Ennek több feltétele van, ezek közül csak az anyagi a kérdéses...
nem, az is minarelli, csak nem AM, hanem RV
az 50-eshez nem nagyon értek
a régi am blokkot az aprilia gyártotta?
Te csoki ROTAX blokkot 125-ösbe raktak és raknak most is.
Ez meg egy 50 ccm-es 70-es DR hengerrel.
Régebben RV blokkot, utána AM blokkokal szerelték őket, most pedíg derbi blokknak hívják, de a PIAGGIO gyártja, ezzel szerelik.
szerintem a gyujtás azt nem lehet ezeken az uj motorokon álítani
a te rs-eden lehetett álítani?
Először üresben pörögjön ki aztán lehet tovább menni.Ha más baj nincs a blokkal akkor terhelésen is ki kell pörögnie az üres állítás után esetleg egy kicsit finomítani!Ja a 2T motornál nem mindig fehéredik ki a gyertya ha keveset kap és a gyertya témába inkább ne vigyük be mert az lehet gyújtás is.A keverék képzést nem minden esetben lehet a gyertya állapotán megállapítani 2T motornál.
szerintem a nagyobb henger miatt keveset kap
jól irta gedeon hogy álítgatni kell a levegő csavart de ne csak üresbe pörgesd mer az nem elég
álítsál a karbin aztán mennyél vele egy kört
néha nézhetsz gyertyát is hogy mijen szinü
bár ha nem tudod mijennek kell lenni akkor hiába nézed
ha még nem álítottál a karbin és most kiveszed a gyertyát akkor világos szinünek kell lenni (szürkés-barna)
akkor jó ha barna szinü a gyertya
ha fehér vagy fekete akkor már nagy gondok vannak, ojankor inkább ne nyulj hozzá mer tönkremehet
régebben az apriliákba rotax blokkot raktak azok elég bikák voltak csak nem birták a kiképzést
ezekröl az uj am blokkokról nem tudok semmit
benzint mijen arányba kevered?
Az hogy gyenge nem a blokk hibája! nézd meg a képeimet az a 80-as rs nek a végsebessége 130 volt alattam.
Akkor az én szálamat megköszönöm! :D
Csak az a problémám, hogy a tesóm 50-es Rs-ének is teljesen ez a blokkja, és érzéseim szerint gyenge. De ez csak saját vélemény.
Köszi mindent.
Ezt annyira nem értem ,de mindegy!Több szálon fut a kommunikációm.
Mert próbálod másra irányítani a figyelmet,ami rád irányult a másságod miatt.
De mostmár tényleg hagyjuk ezt a témát.
Miből gondolod ,hogy morci vagyok?
Nem kezd itt senki gyanús lenni. Nem vagy te nekünk gyanús,tudjuk mi hogy más vagy. Nem baj,hidd el,ez csak a te dolgod.Mi ezért nem fogunk rád másképp nézni.

Vagy most azért vagy morci,mert még mindig nem gyógyult be a térded,ami kisebesedett a sok térdeléstől meg négykézláb állástól?