Kösz mindenkinek a hasznos infokat + személyes tapasztalatokat, pont ezt vártam!
Mivel nőnemű egyedről van szó, sokat nyom a latba a motor külseje is (nem lehet megmagyarázni, hogy feltétlenül az a legjobb, ami a "legszebb") .
Nem kell feltétlenül sor4-nek lennie, fontosabb lenne, hogy ne legyen túl nehéz...
Az árat 500E-ben maximalizáltam, vmi 95 körüli bőven megtenné...
Várom a további ötleteket .
Egyébként tudnám javasolni a VFR 400 asokat V 4 hengeres végre egész jó a kiforgása alulról is húz és kis ccm ezeknek bírja egyik legjobban a blokkja.Nem tudom milyen árba és korba gondolkoztok de 400ccm is soros blokkú öregebb mocit nem javasolnék mert azok akár mit is mondanak szét vannak forgatva (tisztelet a kivételnek)!Ui.: Mivel sajna túl sokszor láttam friss motorosokat elszállni.Meg gondolandó lenne tanuló mocinak egy kezesebb" kis" ccm motor.Nem fogja azonnal megunni mivel azt ő vezeti nem te!Suzukit nem javaslok mert azok nem olyan kezesek mint pl a Hondák és a hibákat sem tolerálják olyan finoman.(Ez magán vélemény nem okoskodás!)
mivel hosszabb távra akarja hogy jó legyen szerintem a 400 célravezetőbb.főleg egy megkímélt darab.imitrikes-nek volt eladó még nemrég egy rf,az eléggé rendben volt szerintem.
gs 500 igénytelen fenntartásilag,de se nem idomos,se nem elég erős hosszabb távra.
nem nagyon kell a baráti köröm tapasztalata alapján.van minden csak jó helyen kell keresni.
és pl rf vagy banditnak ugyanaz a blokkja,így ha ebből a 2ből választ viszonylag könnyen találhat alkatrészt ha motorikusan baj lesz
szerintem meg nem.nőstény lévén kényelmeskedő biztos, nem hiszem hogy sok affinitása lesz az árokpartom szerelgetni.egy megbízható 4ütem tökéletes lesz,szívem szerint a banditot ajánlanám,de ha idomosat akar vegye azt ami neki tetszik,abból pedig a legjobb állapotban lévőt.
400ba nincs nagy előnye a zzr-nek...sor 4.ugyanaz mint az rf,és a fogyasztása sem túl meggyőző.
zxr a legsportosabb egyértelműen,nem hinném hogy az lenne a legjobb választás.cbr jó de ritka,rf-ből ki lehet fogni jókat,zzr ugyanez,fzr nem túl szép,van még a vfr ami legalább annyira ritka mint a cbr,és jönnek az idom nélküliek.ja igen és gsxr 400 amiről a technikai adatokon kívül semmit sem hallottam,olyan ismerősöm nincs
hát keresd meg Gejzát ő tud mesélni róla
egyébként nem vicces
nem mondom mind rossz de többször hallom mint más 400asoknál,és ezzel senkit nem akarok megbántani akinek rf-je van netán,nem lehet általánosítani
A Bandit eszembe se jutott . 400-nál nagyobban mi sem gondolkozunk, viszont nem is akarom, hogy 1-2 év alatt megunja... CBR 400-ra gondoltam, max az első évben idomok nélkül használná, hátha történik 1 baki .
ha régi akkor bandit 400,fenntartása és megbízhatósága jó,sportmotoros blokkal,és idom sincs,ha idom és 400 akkor vfr,ha mersz alá nagyobbat rakni akkor cbf vagy er6.
400nál nagyobbat egyébként sokallom kezdésnek
Mivel nőnemű egyedről van szó, sokat nyom a latba a motor külseje is (nem lehet megmagyarázni, hogy feltétlenül az a legjobb, ami a "legszebb") .
Nem kell feltétlenül sor4-nek lennie, fontosabb lenne, hogy ne legyen túl nehéz...
Az árat 500E-ben maximalizáltam, vmi 95 körüli bőven megtenné...
Várom a további ötleteket .
gs 500 igénytelen fenntartásilag,de se nem idomos,se nem elég erős hosszabb távra.
és pl rf vagy banditnak ugyanaz a blokkja,így ha ebből a 2ből választ viszonylag könnyen találhat alkatrészt ha motorikusan baj lesz
zxr a legsportosabb egyértelműen,nem hinném hogy az lenne a legjobb választás.cbr jó de ritka,rf-ből ki lehet fogni jókat,zzr ugyanez,fzr nem túl szép,van még a vfr ami legalább annyira ritka mint a cbr,és jönnek az idom nélküliek.ja igen és gsxr 400 amiről a technikai adatokon kívül semmit sem hallottam,olyan ismerősöm nincs
egyébként nem vicces
nem mondom mind rossz de többször hallom mint más 400asoknál,és ezzel senkit nem akarok megbántani akinek rf-je van netán,nem lehet általánosítani
400nál nagyobbat egyébként sokallom kezdésnek