Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

+ a cronosok véleményét is várom hogy az ő telójuk mien lehet 1 évjárat alatt teljesen más teló erült bele hisz ki tudja..olaszok:D
Ha valaki felvilágosít a moci komplett elektronikályáról azt megköszönöm hogy mi hol merre miért menyi mekkora (öhm TGabor(:)
feladtam 1 kicsit mert beleuntam a szopásokba de most elhatároztam hogy ismét nekiállok és megcsinálom csak kel 1 kis segítség is hozzá...mivel nem vok profi sőt haladó se szerintem inkább kezdő és haladó között valahol:D az jó lenne ha megint úgy szedné a talpát a kisöreg mint annó kb 1 éve lassan...az komoly volt!
El se nem hittem:D

Tényleg!
Geri te úgyis telószakértő vagy!
Szerinted mien az én telóm mert a gileraszervízben mondta a faszi hogy lehet hogy nem szar a telóm mert van olyan hogy az egyik csak húz a másik meg csak tol kifelé és kiegyenlítik egymást!
Vélemény?
Itt az én órám és az olajlámpáBAN akadt el a mutató!
csak dokumentálás képpen rs 125 és nem GP gép!
és ez közel nem a legtöbb amit leforgott(asszem majdnem 21000)
Tényleg!
Most jut eszembe hogy aszem 1 számmal vagy hogy ki van cserélve a fúvóka talán 135-ös vagy mekkora de nem fix majd ha eladom a karbim megmondom(34-36 ost akarok rá)
Mutkorában (jómultkorában) el akartam adni de nem fogom majd csak akkor ha kategóriát váltok ha 400-ra teszem akkor fél év ha korlátlanra akkor picit több mint 1 év!

melesleg nem egy ismerős csinálta meg úgy a mocot hogy 15 felé pörögtek nem "nagy" szám anyira.
Csak hagy egyen és kárpótol a gp mocikban meg ha megnézzük én nem nagyon értek a gp hez de szerintem az ha 15 öt pörög akkor az vagy 14,5 -14,7-8 ig biztos hogy egyenletesen cibál míg ez nem.....16-17 az sok egy 32-33 Le-s mocnak szal olyan 16 -tól már megakaki de leforogja akkor is!
Figy leforgott 4 ben anyit utánna ált meg (az én felelőtlenségem miatt) szal.......de ha netán netán sikerülne már normálisan megcsinálnom akkor csinálnék vidit is és feltenném.
aztmondtam hogy nem létezik?
aztmondtam,hogyha annyit forog megveszem!
szövegértelmezés?gyakorold
Ahha.
létezik, olyan.
ha nem is terhelésen .... létezik.
Igazad van Shep!
De a múltkor már említettem neked, hogy elvan csúszva az előgyújtásom, és úgy az életben nem lesz max, teljesítmény:(de már csináltam, hozzá lendkerék lehúzót.
szervíz könyvben is benne van, hogy hogyan kell álligatni.
én 100as gokartoknál hallottam csak ilyen észveszelytő fordulatról,de ha a tied ennyittud,mond az árát megveszem
okha terhelésen leforogja a 16ot,megveszem!
Megyek szabadkártyával gp-be és letolom alen gépét a gecibe az csak ilyen 15ökig forog terhelésen
Az nemszámít mennyit forog üresben. Az nem mérvadó. Ha 6.-ban is kiforog neked 17-ig, akkor karaj vagy :)
Sziasztok!
A következő a problémám: van egy 180-as gilera runnerem. Ha fel van töltve az akksi bikául, akkor ad egy kis szikrát, de az nem elég...ha egy kicsit is le van merülve az aksi, akkor nem ad semmi szikrát. Szerintetek mi lehet a baja? Ja hozzáteszem, hogy ment eddig, meg minden, csak egyszer csak leállt és azóta ilyen.
A választ előre is köszi
*Síbertű*
hát még a síber álását és béke!
de-de...3-13-as fejezetben. De sajna csak az alapjáratállitás van és a (alapjárat)levegőkeverék állítás. Miszerint tökig becsavarod, majd 3/4-et vissza. A csavar meg a benzincső mellett van. De asszem mást nem is nagyon lehet állítani a karbin.
Nekem is van gépkönyvem sőt ha visszakeresel meg is találod és megnézheted te magad is de én mikor néztem (nem az egészet) karbiról nem volt semmi.
A mocom forog anyit és nem igazán érdekel ha nem hiszed el én tudom az a lényeg lehet hogy a tied nem vagy többet az sem érdekel (ez a hozászólás alap kötözködés ahogy nézem) .

jelenleg nem (mivel alig járok vele és nem próbáltam még) de 10 es gyertyával elég kajával olajozással és hűtésel biztos hogy bírna
neked van gépkönyved hozzá?nemtudja valaki hogy delorto vhsa32 akrbiba gyárilag mit ír főfúvókának a könyv?
te mi forog 16-17ezret?
Valóban elfeledtem több adatot szolgáltatni a Championról de már mindegy mert megtörtént TGábor által.
Én gyertyapipának egy zsiguli pipát használok asszem:D
vagy ha nem az akkor is valami régi roncsé:D
egyébként neked TGabor valami nincsen rendben azzal a géppel mert nekem a végtelenségig(16-17000) pörgött a 10 es NGK val (a CHAMPIONról már ne is beszéljünk(: ) vagy keveset kap és nem hajlandó menni vagy nincsen jól beálítva valami vagy passz de nekem sem nagyon akarja az igazat most bár nekem 8 as gyertya van most benne igaz kisebb eröltetéssel 13 kimegy.
Sheapard kolléga javaslására(meghát a szervizkönyvben is ez állt, hogy champion c55)
Bementem a bárdi autó szaküzletbe és rendeltem onnan olyan gyertyát.
3125 Ft-ért hoznak most egyet. de ha már valaki rendel ilyen gyertyát, akkor rendeljen hozzávaló gyertya
pipát, mert ennek a gyertyának nem lehet lecsavarni a végét.
Az előtt NGK B10EG gyertyát használtam.
Különbség: az NGK val nem volt hajlandó az Istenért sem 11ezret se forogni a gépezet
A gyári cumóval Champion c55 már beleforog a pirosba is:D:D:D:D
még anyi a külömbség hogy az Ngk-hoz 21es csőkulcs kell a C55höz meg 16os .
A biztonság kedvéért bepakoltam a régi pipát és gyertyát a rekeszbe, és egy csőkulcsot, aminek az egyik vége 21es, a másik 16os. Mivel ilyen nem létezik én csináltam egyet .