forog az ez biztos nekem kis lánckerekem van elől és az aprilia ami van spanak az 10-es gyertyával kicsit megy csak roszabul mint az enyém 8 as al és az nem megy roszul
13 ezres fordulat nem hajtás? szerintem rosz az órád, valami nem stimmel mert 8as gyertyával biztos nem forog az 10 fölé se, max az óra mutatja , de ezzel kinyírod a dugót
hát anniyt biztos nem forog, az kizárt dolog , egy 5 ccm es modell motor foroghat csak 20 fölé, mert az kibaszott könnyű, de egy 125ös kizárt hogy ennyit forogjon
De nem hajtom:D:D
direkt nem....félek hogy megál vele:D:D
majd ha lesz championom megint hát az a gyertya amit művelt hagyjuk szerintem az valami emberfeletti!
ha 12 őt forog az nagyon baba az annyi mint a full gyári teljesítmény bár nem tom mert ha 34 re meg van csinálva a karbi akkor már azért csak kéne legyen változás....amúgy mien az az SP? ha jó akkor 165-170-et kell mennie a gyorsulását azt nem tom
Egyépként tervbe van nyáron 1 kikúrt nagy tunin amivel véglegesen kb 50 pacit lehetne belőlle csikarni csak félek hogy az az 50 Le nem e nagyon fogja megenni az alkatrészeket ami olasz ritka és drága ha van:S:S
nagyon OFF!
Azt mondom hogy kemény de attól függ mihez mérten mert ha azzal hasonlítom össze aminek csak a fordulatszámérőjét küldtem el(rs) nem csak a fordulat miatt hanem amúgy is elbújhatnék melette!
valami 80 egynéhány kilogramm a moci felspécizve 20 fölötti fordulattal az már olyan hogy a 600 speed as kilódik melette mint állat!nem beszélve a felnik első 0,8 a hátsó 1,2 kg valami magnéziumszálas valami nem tom pontosan (de nem olcsó:D) szal ha veszünk 1 90 es nsr-t akkor király de ha azt az rs-t akkor kaki:S
Nekem meg a km/h szart be:S:S vettem bele spirált mert elszakadt ez meg most hol mér hol nem mér tőből ki kéne cserélni csak sok pénz lenne mindent megcsinálni + b kérdés neked az sp-den van plexit? és ha van akkor rajta volt vagy te vetted vagy honnan lehet szerezni és menyiért mert nekem eltört és sehol nem találok!:S:S
nem a hitelességével van baj hanem azzal hogy gilera és min 10-12 éves:D:D
nekem azt hittem hogy szar az órám mert hol 7 hol 7,5 nél nyit a szelep közben a szar aksi miatt volt (meg volt hogy nem nyitott:D:D)
Nemhiszem most 8 as gyertyával is max 13 at forog azt is neccesen meg még nem is bántom szal....meg a powerem sem a legjobb(ki van akasztva mert nem nyit)
Nem tom szedtem már szét a karbit de nem néztem meg mien azt tudom hogy picit el van repedve a főfúvókának a lyukjának a pereme (ami nem tom gáz e de nem érdekel úgyis eladom bizományiba)
Akkor nekem nem szar a telóm? hanem csak annyi hogy a jobb az az összehúzó a bal a szétnyomó?
úgy van hogy egyik száradban nincs rugó gyárilag,csak csillapítás,így kissebb a súly.
én ebben a giler ateleszkópban nagyot csalódtam,mert a mostani sp02-mel is sokat szoptam mire végre jólett
mert az most nincs meg de szerintem az előző is magáért beszél
De nem hajtom:D:D
direkt nem....félek hogy megál vele:D:D
majd ha lesz championom megint hát az a gyertya amit művelt hagyjuk szerintem az valami emberfeletti!
6 ban kezdett el fuladni
érdkeelne lehet,de a fúvóka méret az mindenképp,de a karbi is:D
nagyon OFF!
valami 80 egynéhány kilogramm a moci felspécizve 20 fölötti fordulattal az már olyan hogy a 600 speed as kilódik melette mint állat!nem beszélve a felnik első 0,8 a hátsó 1,2 kg valami magnéziumszálas valami nem tom pontosan (de nem olcsó:D) szal ha veszünk 1 90 es nsr-t akkor király de ha azt az rs-t akkor kaki:S
nekem azt hittem hogy szar az órám mert hol 7 hol 7,5 nél nyit a szelep közben a szar aksi miatt volt (meg volt hogy nem nyitott:D:D)
Akkor nekem nem szar a telóm? hanem csak annyi hogy a jobb az az összehúzó a bal a szétnyomó?
én ebben a giler ateleszkópban nagyot csalódtam,mert a mostani sp02-mel is sokat szoptam mire végre jólett