Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de még nem tudok
de akkor se nyírd már ki, ne menj vele így, cseréld ki csak utánna hajtsd
forog az ez biztos nekem kis lánckerekem van elől és az aprilia ami van spanak az 10-es gyertyával kicsit megy csak roszabul mint az enyém 8 as al és az nem megy roszul
ne képet hanem videót csinálj azon hallani mennyit pörög
akkor majd elkérem a másik képet is
mert az most nincs meg de szerintem az előző is magáért beszél
13 ezres fordulat nem hajtás? szerintem rosz az órád, valami nem stimmel mert 8as gyertyával biztos nem forog az 10 fölé se, max az óra mutatja , de ezzel kinyírod a dugót
hát anniyt biztos nem forog, az kizárt dolog , egy 5 ccm es modell motor foroghat csak 20 fölé, mert az kibaszott könnyű, de egy 125ös kizárt hogy ennyit forogjon
megvan...deee...minek neked az én karbim mikor ugyan olyan karbink van 100%-ban csak nekem a fúvókák nagyobra vannak cserélve?

De nem hajtom:D:D
direkt nem....félek hogy megál vele:D:D
majd ha lesz championom megint hát az a gyertya amit művelt hagyjuk szerintem az valami emberfeletti!
1-2-3-4-5 ben mint az állat ugy kapart
6 ban kezdett el fuladni
szerintem már mondtam neked hogy ne menj 8as gyertyával de mind1...
aprilia rs és nem 250(: videót nem tok küldeni mert leformáztam a gépet de elég baba volt!
ha 12 őt forog az nagyon baba az annyi mint a full gyári teljesítmény bár nem tom mert ha 34 re meg van csinálva a karbi akkor már azért csak kéne legyen változás....amúgy mien az az SP? ha jó akkor 165-170-et kell mennie a gyorsulását azt nem tom
helo karbi megvan még?
érdkeelne lehet,de a fúvóka méret az mindenképp,de a karbi is:D
de mi forog 21-et? Nebasszámáfel. speciálok röppenek bele a 15-be terhelésen.
Egyépként tervbe van nyáron 1 kikúrt nagy tunin amivel véglegesen kb 50 pacit lehetne belőlle csikarni csak félek hogy az az 50 Le nem e nagyon fogja megenni az alkatrészeket ami olasz ritka és drága ha van:S:S
nagyon OFF!
Azt mondom hogy kemény de attól függ mihez mérten mert ha azzal hasonlítom össze aminek csak a fordulatszámérőjét küldtem el(rs) nem csak a fordulat miatt hanem amúgy is elbújhatnék melette!
valami 80 egynéhány kilogramm a moci felspécizve 20 fölötti fordulattal az már olyan hogy a 600 speed as kilódik melette mint állat!nem beszélve a felnik első 0,8 a hátsó 1,2 kg valami magnéziumszálas valami nem tom pontosan (de nem olcsó:D) szal ha veszünk 1 90 es nsr-t akkor király de ha azt az rs-t akkor kaki:S
Nekem meg a km/h szart be:S:S vettem bele spirált mert elszakadt ez meg most hol mér hol nem mér tőből ki kéne cserélni csak sok pénz lenne mindent megcsinálni + b kérdés neked az sp-den van plexit? és ha van akkor rajta volt vagy te vetted vagy honnan lehet szerezni és menyiért mert nekem eltört és sehol nem találok!:S:S
nem a hitelességével van baj hanem azzal hogy gilera és min 10-12 éves:D:D
nekem azt hittem hogy szar az órám mert hol 7 hol 7,5 nél nyit a szelep közben a szar aksi miatt volt (meg volt hogy nem nyitott:D:D)
Nemhiszem most 8 as gyertyával is max 13 at forog azt is neccesen meg még nem is bántom szal....meg a powerem sem a legjobb(ki van akasztva mert nem nyit)
Nem tom szedtem már szét a karbit de nem néztem meg mien azt tudom hogy picit el van repedve a főfúvókának a lyukjának a pereme (ami nem tom gáz e de nem érdekel úgyis eladom bizományiba)
Akkor nekem nem szar a telóm? hanem csak annyi hogy a jobb az az összehúzó a bal a szétnyomó?
a főfúvókában kéne lennie egy számnak igen én arra volnék kiváncsi,enyémen delorto vhsa32 van,de felvan fúrva 34esre
enyém olyan 12őt forog (hangra)de 7800nál megáll a mutató.ennyit az órák hitelességéről
Te biztos kifogtál egy speciált. Nagyon kemény lehet a géped.
úgy van hogy egyik száradban nincs rugó gyárilag,csak csillapítás,így kissebb a súly.
én ebben a giler ateleszkópban nagyot csalódtam,mert a mostani sp02-mel is sokat szoptam mire végre jólett