Hello all!
Valaki mondta hogy volt olyan problémálya (gfr, vagy crono volt asszem) hogy a hátsóféknek 1 kis gumi tömítője amire rámegy a kiegyenlítő csöve az szétment!
Csak már nem tudom ki volt és jó lenne ha az illető jelentkezne és elmondaná hol tudok olyat venni rá mert nekem ís szétment szal nincsen hátsófékem
Előre is köszi!
nos...
úgy látom, hogy akkor mi egy cipőben járunk.
én beindítom persze szigorúan 98as benzin és castrol 2t racing!
haggyad melegedni egy tíz percig(persze addig semmi tiltás meg ilyenek... )
addig keríts valamit amivel megjelölöd a fordulatszámmérő 5000esét.(én egy fehér szigetelő csíkot ragasztottam oda) és szép lassan elindulgatsz vele.
akármelyik sebességben van szigorúan a csíkig pörgesd!!!!
de még addig se nagyon...
amikor már mentél vele legalább 500 km-t akkor följebb rakhatod a power nyitási fordulata elé.
és még egyszer 500 km power nélkül....
tudom nehéz lesz megállni hogy ne lődd meg egyszer kétszer, de ha ezeket betartod akkor senki se fog utolérni .
esetleg majd fej-fej mellett mi ketten
bár ez is beállítás függő...
nos... erről nem nyitunk vitát...
van olyan bolt ahol annyi az alkatrész.
van olyan ahol olcsóbb vagy drágább...
pl.: egy kurva fehér led a műszerfalamba, egyik helyen 500Ft, a másik helyen 250Ft.
de lehet, hogy máshol még olcsóbb...vagy drágább...
nos...
ebben a topikban találsz leírást erről a kütyüről...
megálmodtam, hogy ledesfordulatszámmérőhöz egy relét kapcsolva lehet power elektronikát csinálni.
sajna a tudásom még nem elég, így kértem segítséget.
az áramkör műxik, de nem egyszerű és olyan 2000ből ki jön.vagy olcsóbban...
kapcsrajzot azt sajna nem tok mert a a gyerek fejében van .
Tudsz csinálni, itt is volt valamelyik topicba, asszem fordulatmérőből lett átalakítva, nem bonyolult kb 500Ft az alkatrész, és nem bonyolult összerakni.
Köszi,
manualom nekem is van csak sajnos abba nemrakták bele
Nekem egy powerelektronika kapcsrajza kellene..
nekem már olyanmind1 mien motoré csak kapcsrajz
Hello mindenkinek!
Lenne egy nem túl nagy, de aggasztó problémám.
A motoromon az irányjelzök teljesen szabálytalan sorrendben villognak. Ráadásul gyorsabban a kelleténél.
megvan vagy 180-190 villogás percenként. Az automatájával nemhiszem hogy baj lenne mert gyújtáson
úgy villog ahogy kell neki, de ha jár a motor össze-vissza. A töltő feszültsége 13,60V-14,80V között
ugrál. Ennek szerintem nem kéne váltakoznia de nem tudom mert nem vagyok jártas a robogókban.
Azon gondolkoztam hogy talán kiszőrösödött a fesszabályozója, de ha be is szarik akkor teljesen elszállna
a töltés. Az izzókal nincs baj, tökéletes az érintkezésük és még cserélve se voltak.
Aki tud valami tanáccsal szolgálni kérem segítsen.
Elöre is köszi.
Hali srácok ,nem kell vkinek egy Quattro optikás első lámpa(Gilera runnerre),teljesen új,csak nem illik a mocihoz(színekbe)megvan mindene
doboza is, hibátlan ,ezüstös vagy milyen színben ilyen krómozott
7000 ft az irányár
érd.:
princeloca@freemail.hu e-mail en lehet
Hali Cagiva Mito 125höz nemtudnál esetleg kapcsolási rajzot?
az elektronika legyártása meg bekotés se terhel csak egy rajz kéne
előre is köszöntem!
vagy esetleg tudsz helyet ahol széttudnék nézni ha neked nincs kedved?
Sőőt, azt se értem miért lenne kisebb teljesítméníű a CX.
Az általad emlitett gépkönyvben is egy fejezet alatt van mind a négy motor blokkja, azaz detto ugyanaz mindegyikben.
(Persze egy kis henger tunninggal...)
Azért érzitek hogy CX-em van, ugye ???
vik
Az a baj, hogy cx-nek sajna nincs sok útódja....
Tudomásom szerint ebben a KORosztályban 2 fajta blokk volt, és azok is csak a APTS-ben tértek el,(+ picit hengerben). Ezzel szerelték az összes ilyet. Eltérés vázban,áttételekben, meg egy-két apróságban volt. Ezt MX-R,SP2,Crono,Cx,Freestyle személyes ismerete alapján is mondom.
Amúgy meg, ha neked is megvan a gépkönyv abban benne van részletesen (szerintem).
Ha mégse, akkor a fentiek alpaján úgy tudok segíteni esetleg, hogy megnézem/leírom, hogy SP2/CX-ben hogy van a gázkar.
üdv:
Viktor
hát ez meglepett de......szerintem nem kell akkora 1 cx be azért csak nem akkora teljesítménnyel kell számolni mit utódjainál!
De... ok
nekem is megvan a manual arról a négyről ami egyben van,
ja még megjegyezném hogy úgy kérd hogy champion c55
mert olyat már nem találsz hogy N82
mert az a régi szabvány méret és a c55 az meg az újj és csak mind a 2 őt írta hozzá!
Gyertyás információt köszönöm.
+megjegyzés: gépkönyv szerint N82-C55 gyertya kell Gilera Cx, Apache,Crono,Freesytle-hoz. És valszeg az összes többi 125ös Gilera géphez (persze amik ezzel a blokkal vannak szerelve).
vik
Ha minden igaz szép és jó akkor jövőhéten pöfög a gép!
Szóval nagyon megköszönném hogyha valaki elmondaná hogy a gázkart hogyan is kell PONTOSAN összerakni és mik vannak benne mert nekem nem oké valami!
Előre is köszi!
Sziasztok eladó egy Gilera rc 125-ös 50es papírokkal.
A motor négyéve lett behozva Svájcból. Tudom hogy mindenkinek hihetetlenül hangzik de a motorban 7100 km van.A hátsó gumi még gyári rajta és semmi nem volt megbontva még rajta.Terepen nem használtam,csak utcám,biztosítás van rajta.A motor pilisvörösváron tekinthető meg.
230.000 forintért elvihető.
Érdeklődni csak telefonon:06209973419
Müller Gábor
Valaki mondta hogy volt olyan problémálya (gfr, vagy crono volt asszem) hogy a hátsóféknek 1 kis gumi tömítője amire rámegy a kiegyenlítő csöve az szétment!
Csak már nem tudom ki volt és jó lenne ha az illető jelentkezne és elmondaná hol tudok olyat venni rá mert nekem ís szétment szal nincsen hátsófékem
Előre is köszi!