Hümm először is azt tisztázzuk, hogy sikerült kimérni ezt a fogyasztást? Mert nekem gyanús a dolog.... De ha el is ment, tuti elfolyt valahova! Képtelenség! Megfulladna a blokk!
A GFR-em 5liter benyát zabált 25km-en , ennek mi lehet az oka? Nem toltam neki, olyan 120-130 volt a max sebesség... és városon kívül mentem... ez a fogyasztás nagyon fájt, szal szerintem valami probléma merült fel. Nem egy Boeing 747-est vezetek, és apám nem benzinkutas, szal ezt meg kéne csinálnom... PLS. SEGÍTSETEK, hogy mi lehet a gáz...
Sziasztok!van egy zsir Gilera RC 600 elado!Sose látott terepet,eredeti olasz papírokkal,be lehet íratni forgalomba,új lánc szett,új aksi,szép esztétikai és jó műszaki állapot!i.á.:339000,ha valakit érdekel hivjon!tel:20/3211550
Hy all !Indítottunk egy új forumot "GILERA FORUM" szeretettel várunk minden Gilera tulajdonost,Gilera-t venni szándékozó személyt és aki egyszerűen csak rajong a Gilerákért ,Jó forumozást!
Nekem is volt ilyen! Igaz, nekem aprilia AF1 van! Nekem a gond a főfékhengerben lévő rugó volt, ami visszanyomná a dugattyút, az elgyengült, és nem fejtett ki kellő erőt! Javaslom, szedd szét, hátha neked is csak ennyia gond! (esetmben BREMBO fék) Alkatrész esetében pedig nekem az ETZ első fékében lévő rugó átalakítható volt, bár ez nem kúpos, és hosszabb is volt, de megoldottam, és azóta jó!
amúgy nemcsak egyszer- kétszer, hanem szinte mindig ,de ha elindult akkor megy addig, amig nem engedem vissza alapjáratra egy 15 sec időtartamra(pl lámpa)
90-es fuvóka van benne szerintem az nem nagy...de azért köszi a választ.
Lehetséges, hogy új síbert lesz a vége, még meglátom...
Köszi
cseréld ki és (szerintem 2-300 Ft) és jó kell legyen
Gilera Runner 180-hoz kellene karbi! Aki tud szóljon! E-mail: kiss870516@freemail.hu.
Előre is köszi
Vagy, ha tudtok segítsetek plíz! Legfelül van a síbert és még mindig sokat kap, miért? köszi
De már válaszoltam rá 1 szer, figyelj jobban!
Engem cronohoz érdekelne hátsó teló meg bal első!
http://gileraforum.extra.hu/
Nekem is volt ilyen! Igaz, nekem aprilia AF1 van! Nekem a gond a főfékhengerben lévő rugó volt, ami visszanyomná a dugattyút, az elgyengült, és nem fejtett ki kellő erőt! Javaslom, szedd szét, hátha neked is csak ennyia gond! (esetmben BREMBO fék) Alkatrész esetében pedig nekem az ETZ első fékében lévő rugó átalakítható volt, bár ez nem kúpos, és hosszabb is volt, de megoldottam, és azóta jó!