Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha a fél fejidom darabkájit elhagytad akkor az már nem lessz szép soha de ha mondjuk ilyan kis 2×2-es részek hiányoznak az nem gond nekem meglett csinálva muanyaghegesztéssel és pótlással de ez még jelentéktelen mert csúnya
úgyis a fejtónek kell kiegyengetnie glettelni(vagy mi) meg ilyesmi de igen az SP02 feje az jó oda!
Nos... a következő eset történt:
Megyek a városba találkozni a többiekkel, hogy majd átgurulunk a szomszéd városba.
megyek a központban olyan 30 as sebességel előttem egy balfasz autós aki hirtelen lefékezett előttem...
én meg már észre se vettem, hogy a macskakövesen vagyok és reflexböl elkezdem húzni az első féket.
Utána esőkerék kicsúszott én elborultam. a fejidom az faszán széttört a padkán, de más nak nem is lett baja. Szóval kérdés:
A bontóban találok ilyen fejidomot? Én úgy tudom, hogy a Crono az ritka madár erre felé...
De szerintem jó rá az Sp1meg az Sp2 idom is.
Szóval, ha van valakinekesetleg az nem baj ha repedt valahol, csak ne legyen törve...
Vagy műanyag heggesztő meg tudja csinálni?
akinek volt már bármiféle tapasztalata műanyaghegeszővel(mármint úgy lett javítva a motorja) az küldhetne képet esetleg....

Köszi előre is!
Na pá!
Próbáld meg kiszedni a termostatot lehet hogy nem nyit ki vagy ilyesmi nem tud rendesen keringeni a viz és melegszik mint állat azt szétsül a tömités
Hát az első tömités amit vettem bele az elméletileg gyári volt italmondotol rendeltem a szine is ojan volt mint a gyárié 1. et én tettem bele 200km ert bírt aztán vettem még 1et mert elvittem a szervízbe és ott mikor szétszedte a hapi azt monta csak szarul tettem össze mert elcsípte a kis gumigyűrűt a hengerfej mikor összeraktam (merthogy ebben nincs is rendes hengerfejpakolás csak 1 gumigyűrű én még más motorban ijet nem láttam!) na vettem újat összerakta a szakember 2-3száz km-er után ugyan ugy a tomités szétszakadt most jelenleg egy 200ft-os tömtés van benne amit a helyi csapágyasnál vettem eddig 250km ert mentem és még muködik! De a szerelő azt monta lehetséges a vízhütésel van a baj pl a termosztáttal vagy a keringetővel!(msn em meg rossz helyette x-fire van ott=cagivajoy)
Otto2 szerintem nem kötnek bele a rendőrök mert 125cm3 lehet hogy neked csak 11kw ig van jogsid de a forgalmiba benne van hogy 125cm3 és valószinü ha azt meglátják és minden rendben van tovább engednek.Az eggyik haveromnak van egy KAwasaki er 6n -je azt lefolytatták 28 kw ra és amikor elmagyarázta a rendőrnek hogy benne van a folytás meg ilynenek simán tovább engedte nem esettt neki le hogy csak 11kw ig vezethet szóval kicsi rá az esély hogy ezért szivasson a rendőr
Halló valaki pls nagyon fontos lenne
üdv
tud valaki segiteni gilera mxr-hez kéne bukosisak tartó kompletten.
valoszinű ,hogy a mx-1-é is jo rá .
elöre is köszi.
50-sként nem igazán jó nekem.a többiektől az érdekelne hogy a gilera gfr 125-s 22 kw-motort tudom-e a1 es jogsival vezetni legálisan ki mivel vezeti mivel az a1 kategoria 125 ccm re és 11 kw ra van meghatározva
http://www.kepesmotor.hu/giler...
a részleteket emailben...a hírdetésről tudsz küldeni és válaszolok
Miylen állapotú a cronod stb:D esteleg hirdetése? aztán én is rájöttem h a kipufogóhoz hülyeség lenne meg utánaolvasgattam
Ha csak pasztával kened be azt kifújja gondolkodás nélkül, gyári tömítés kell azzal biztos fasza lesz
Szerintem nem jól csináltatok valamit vagy valami nagyon kaki anyagból volt a tömítés mert azé hipp hopp nem mennek azok csak úgy szét, de amúgy hogy vegyünk fel msn re ha nincs kiírva és itt sem attad meg
LOOOOL!
Kipuhoz biztos nem, tudtommal a hengerbe a gyerty ahelyére csavarják be de ha nem akkor sem kipuhoz mert az nem fix szal a lyukas a kipu akkor ott veszít meg stb.
Amúgy tudtommal bemész valamien autósboltba vagy motorosboltba (ami nagyobb bolt) és kérsz 1 et vagy ilyesmi de ez csak tipp
igen a dugó annyi volt + 3000 ért megcsinálták a hengerem
Gyári a tömitésed vagy utángyártott?
hy! Ha már volt valakinek ojan problémája hogy a hengerfejtömités sorozatban töbször is tönkre ment 2-3száz vagy kevesebb km-er alatt! Ha valaki tudja mi a baja az kérem írjon ide vagy e-mailban vagy vegyen fel msn ben! Bármien segitséget nagyon megköszönök!
Crono nem érdekel a gfr helyett? ócsóbban
Bocs nem működött a linkem : http://www.addel.hu/template/t...
ez lenne az? és ezt hogy kell használni? Kipufogóvéghezkell rakni vagy mi?
Mérő
Kompressziómérő?! ez hogy működik stb honanan szerezzem be?
Gyári versenygyertya a CHAMPION C55 ez 1 tű és titániumelektródás 10es hőértékű gyertya, de át kell alakítani a gyertyapipát mert a tetejéről nem lehet levenni a kupakot rá van öntve szal a pipát ki kell cserélni de megéri mert kikúrtúl megy még a dugógyűrűs is vele nekem még szedte kerékre is 1×2× mikor nyitott a szelep(mikor nyitott:D:D:D)!
nekem 32 ből jött ki hónolással együtt!
Pontosan nem tudom hogy mi van átalakítva a te blokkodban de azt tudom hogy gyárilag a tied is 32Le meg az is és próbáld ki tegyél bele 1 szart hulladák gyertyát álíts a karbin ne kapjon jajcsit és megnézem mikor megy 218 at megint, max 160-170és ez van a másik gfr el is szerintem. De amúgy valahogy úgy van megoldva hogy másképpen használja ki a Le-t vagy nem tom meg talán azt még nem láttam de lehet hogy a tied karteres az meg sima karbis és szerintem az is számít nekem is karteres azt megy mint a vesztés!
Nézted már a motort?
Ha még nem akkor vigyél magaddal egy kompresszió mérőt(lehetőleg egy jót).
És nézzétek meg mekkora a kompresszió.
ha nincs 9 akkor is megveheted de akkor legalább egy 50est fargjál le az árából, mert az dugó csere.
Mi is amikor megvettük a Cronot vakartam a fejem, hogy mért megy csak 120at.
Aztán mérés... Kompresszió az ablakban (5öst mutatott a mutató).
Aztán szaladgálhattam ide oda.
De van egy Tel.szám egy régebbi hozzászólásba.
annál a hapinál lett véve dugó. 30000é.

Sheapard!
Milyen gyertyát javasolsz a Cronoba?
válaszod előre is köszi!