hát ha csak dugó csere akk talán azt olcsóban is kihozod ha több helyen körbe kérdzgetez ez csak egy jó tanács! én már olyanról is hallottam h gyujtásért 50 ezret fizettek szal jobb több helyen utáánna nézni a dolgoknak
ja de vágod néztük ezt a motort! ez az utcai seria, sose lesz 40lovas! mert ha megnézed full más mint az enyém, csak starteres meg csurka a hátulja, de szerintem aki nem akarja szétszaggatni annak pont jó ez a moci! (mert nagyon szép a fényezés, meg a kerekek, látszik hogy karban volt tartva!) Most az hogy nem megy annyira az nem a gyertya hibája szerintem, hanem hogy ez a motor gyárilag se volt egy erőmű, nem úgy, mint a 93-95 ... na nem de télleg jó vétel szerintem, nem drága!
22 Kw szerintem azért mértek annyit mert kaki gyertyával nem tud maxot leadni:S vagy valami más kopott a dugólya (ami valószínűnél is több:D:D) vagy csak nem kapott elég pudingot mert megbuherálta 1 hozzá nem értő a karbit!
Karbiról jut eszembe
Hogy kell beállítani az úszót?
Nekem jó de csak kíváncsiság:D
mert kajak nem tom:D
figy ha beindítassz 1 motort alapból hallod hogy kaki e
ha csörög mint a szar meg sok tekeréssel meg elég sok gázzal indul akkor az szerintem kaksi meg érzed is rajta(ha ültél más jó állapotban lévő speeden)hogy csak nem megy 32 Le vel meg nem forog le 13 at csutkán stb :S mert annyit le kell neki ha nem az má régen rossz olyan hülye nincs aki leszabályozztassa 12 nél:D
Egyébként látszik rajta hogy egyben van meg nincsen túl sok kínnya persze ezen lehet csalni:D pl feladja a teló az olajat fotózás előtt letörölik, pl ha szelepes a gumi előtte jól felfújják(az enyémis szar 1,5 nap és leereszt :S)
de szerintem egyben van de az fix akárki veszi meg azonnali dugócsere legyen 25000 km az kibaszott sok 1 speedhez :S
Én most gfr cuccokra utazok kicsit átszabom a cronot:D:D
Ez nem annyi a gileránál hogy dugós és nem megy csak 150 et
Beleraksz 1 8 as gyertyát 140-150 nél többet nem fog menni és 1 jó kör után elcseppen a gyertya azt hazavág mindent. Nem az olajtól fog függni hogy mien rottyon van(en dugocsere elott trabantolajjal jartam azt birta mint a szar csak megfőtt:D:D) megkérdeztem a gyári oilnak 5000 literje szal az felejtős. a GFR ről meg csak annyit kel tudni hogy amit látsz az gyári puff és lehet hogy csak pici problémák miatt megy 150 et gyertya szar karbibeállítás stb én nem hittem magamnak mikor megcsináltuk a cronot hogy mi múllik a jó gyertyán és beállításon
nekem fúvókacsere volt a karbimban(32 es) és 16000 et leforgott(nem kötelező elhinni én tudom meg van tanum .)csak nekem nem bírta ki mert meghevült meg 19000 volt a dugóban S:.
de a utcai változatnak alapból kell 32 Le nek lenni es 173 körül menni (ha full jó) szal vonjatok le következtetéseket hogy megéri e vagy nem speciel én meg akartam venni csak nem volt rá keret S:
Hirdetése a tulajnak illetve motornak amiről beszélünk ezenkívül 24 e km van benne ennyit tudok 22 kW ra van irva ha jól látom ami 29.48 le nek felel meg (1,34 ugye?) a szöveg érdekes de nem ezalapján választottam. Ez a gyári kipufogó? szerintem nem, de minek rak valaki folytást egy motorba? MAgától fél?
csá! olyanokat leírnál, hogy milyen évjárat, ha 96, akkor talán lehet 150 a vége( dombon felfelé ), mert a 96 az kicsit gyengédebb mint az elődei az már tök utcai változat. de amúgy ha télleg annyi és a kipuffba nincs folytás akkor valami nagy gáz van ott!, szal szerintem akk felejtős a motor. és hogy lóerőnek mit mondott a csávó? nekem ilyen van és még amikor nagyon szar volt akkor is 150 fölé ment! a folytás csak a kipufogóban lehet, ennél a típusnál gyárilag máshova max betehettek, hogy más hibát eltakarjanak! és sp vagy sima s?
Hát ezt ugy kell érteni hogy az eggyik ketté tört,vagy háromba nem is tudom,pontosan nem tudom mi történt,mentünk vele és egyszercsak megált pedig nem gagyi olajjal lett használva tömitések rendben voltak szóval nem tudom gondolt eggyet és kész
Blokkban hengerben kipufogóban nincsen folytás gyárilag tudtommal max a dobban
a karbiba se kéne legyen olyan 170-190 et kellene mennie(gyárilag típustól függően) nekem akkor nem ment 120 tól többet mikor rottyon volt a dugóm akkor kaki volt.
most akarok beszerezn 1 gokartot és szétkókányolni meg nyúzni:D:D:D pecázni meg a környéken rohangálni jó vele:D:D:D
versenyszinten nem érdekel
Nem tudja valaki gokatrtot szar motorral menyiért lehet venni?
Lassan talán eljutok odáig hogy sikerül beszereznem egy Gilera GFR-t talán a tualj ide is irt nem tudom nah a lényeg hogy mit kell tudni erről a motorról stb. másik kérdésem hogy a tulaj azt mondta hogy a motorban folytás van ő nem tudta megmondani hogy ez hol van pontosan mi is ez én ezekre gondolok : kipufogó folytás a kéepk alapján ez könyen lehet bár nem vagyok benne biztos /// msáodik variáció hogy esetleg a blokkban van valami de ez hogy? esetleg a kipufogó és a henger csatlakozásánál van egy valami dolog?! //// következő légszűrő vagy karburátor de ezeket sem tudom teljesen elképzelni hogy hogyan is lehet ez talán valami fél karburátor állás vagy mi? jah még egy a tualjdonos aztmondta hogy 150km/h a vége asszem ezalapján kipufogő de segítsetek!
hi lenne pár eladó cuccom gilera rx arizona endurohoz de jó a gyorsaságikhoz is : két üzemképtelen blokk az eggyik 125 ös power szelepes a másik 200 as mindkettőbe rottyon van a dugó főtengelyt még talán lehet használni de már az se teljesen ép.váltójuk mind a kettőnek jó kuplung csak az eggyikben van de az jó eladó még ugyanilyen típusokhoz gyujtás karburátor van kettő is az eggyik nagyobb ha érdekel hívj és megnézem milyen és még sok egyéb kisseb dolgok . eladó még, egy komplett Gilera rx arizona 1987 es elöl tárcsafék hátul dob, blokk nincs benne irány ár:30,000ft
A többi alkatrész árában megeggyezünk hiívj bátran vagy külgy emailt:ungor_istvan@freemail.hu tel sz:06204797863
Szia TGabor!
Nekem cx-ben tönkrement a fordulatszámmérő (elektronkius ugye). Tudnál segíteni a meggyógyításában? Esetleg megmondanád, hogy te honnan szerezted az alapanyagot a power vezérlődhöz? Esetleg Te csináltad?
Köszi: Viktor
CSá SZACS engem érdekelne a kz blokból egy főtengely és dugó meg ami még kell hozzá h összelehessen rakni csapszeg tűgörgö is aszem szóval ha nézed a témát feltétlen irj vagy vegyél fel msnre
Sziasztok!
Van egy 180-as Gilera Runnerem...Eddig ment, meg minden jó volt. De egyszer csak dadogott vagy kettőt és leállt. Nem ad szikrát. Gyertya és pipa nélkül, a kábel ad egy kis halvány szikrát. Szerintetek mi lehet a baja? Én a trafóra gondoltam, amiből kijön a pipa, hogy az halt meg. Szerintetek? Tud valaki olyat szerezni?
Karbiról jut eszembe
Hogy kell beállítani az úszót?
Nekem jó de csak kíváncsiság:D
mert kajak nem tom:D
ha csörög mint a szar meg sok tekeréssel meg elég sok gázzal indul akkor az szerintem kaksi meg érzed is rajta(ha ültél más jó állapotban lévő speeden)hogy csak nem megy 32 Le vel meg nem forog le 13 at csutkán stb :S mert annyit le kell neki ha nem az má régen rossz olyan hülye nincs aki leszabályozztassa 12 nél:D
de szerintem egyben van de az fix akárki veszi meg azonnali dugócsere legyen 25000 km az kibaszott sok 1 speedhez :S
Én most gfr cuccokra utazok kicsit átszabom a cronot:D:D
Beleraksz 1 8 as gyertyát 140-150 nél többet nem fog menni és 1 jó kör után elcseppen a gyertya azt hazavág mindent. Nem az olajtól fog függni hogy mien rottyon van(en dugocsere elott trabantolajjal jartam azt birta mint a szar csak megfőtt:D:D) megkérdeztem a gyári oilnak 5000 literje szal az felejtős. a GFR ről meg csak annyit kel tudni hogy amit látsz az gyári puff és lehet hogy csak pici problémák miatt megy 150 et gyertya szar karbibeállítás stb én nem hittem magamnak mikor megcsináltuk a cronot hogy mi múllik a jó gyertyán és beállításon
nekem fúvókacsere volt a karbimban(32 es) és 16000 et leforgott(nem kötelező elhinni én tudom meg van tanum .)csak nekem nem bírta ki mert meghevült meg 19000 volt a dugóban S:.
de a utcai változatnak alapból kell 32 Le nek lenni es 173 körül menni (ha full jó) szal vonjatok le következtetéseket hogy megéri e vagy nem speciel én meg akartam venni csak nem volt rá keret S:
a karbiba se kéne legyen olyan 170-190 et kellene mennie(gyárilag típustól függően) nekem akkor nem ment 120 tól többet mikor rottyon volt a dugóm akkor kaki volt.
most akarok beszerezn 1 gokartot és szétkókányolni meg nyúzni:D:D:D pecázni meg a környéken rohangálni jó vele:D:D:D
versenyszinten nem érdekel
Nem tudja valaki gokatrtot szar motorral menyiért lehet venni?
Lassan talán eljutok odáig hogy sikerül beszereznem egy Gilera GFR-t talán a tualj ide is irt nem tudom nah a lényeg hogy mit kell tudni erről a motorról stb. másik kérdésem hogy a tulaj azt mondta hogy a motorban folytás van ő nem tudta megmondani hogy ez hol van pontosan mi is ez én ezekre gondolok : kipufogó folytás a kéepk alapján ez könyen lehet bár nem vagyok benne biztos /// msáodik variáció hogy esetleg a blokkban van valami de ez hogy? esetleg a kipufogó és a henger csatlakozásánál van egy valami dolog?! //// következő légszűrő vagy karburátor de ezeket sem tudom teljesen elképzelni hogy hogyan is lehet ez talán valami fél karburátor állás vagy mi? jah még egy a tualjdonos aztmondta hogy 150km/h a vége asszem ezalapján kipufogő de segítsetek!
A többi alkatrész árában megeggyezünk hiívj bátran vagy külgy emailt:ungor_istvan@freemail.hu tel sz:06204797863
Nekem cx-ben tönkrement a fordulatszámmérő (elektronkius ugye). Tudnál segíteni a meggyógyításában? Esetleg megmondanád, hogy te honnan szerezted az alapanyagot a power vezérlődhöz? Esetleg Te csináltad?
Köszi: Viktor
Van egy 180-as Gilera Runnerem...Eddig ment, meg minden jó volt. De egyszer csak dadogott vagy kettőt és leállt. Nem ad szikrát. Gyertya és pipa nélkül, a kábel ad egy kis halvány szikrát. Szerintetek mi lehet a baja? Én a trafóra gondoltam, amiből kijön a pipa, hogy az halt meg. Szerintetek? Tud valaki olyat szerezni?
Előre is köszi
Laci