Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a motor olaszországban versenyekre csinálták . Az enyimé 75 ccm-es Polini henger volt rajta, sportlégszűrő, nagyobb karbi, meg 1. fogaskerék volt 2-vagy 3-mal kisebb a gyárinál. Így 90-et ment . Ja meg fordított váltó is volt rajta
jaja csak az enyém 125-ös...de a tied valami versenygép vagy mi??, mer nagyon megvan csinálva
ja, ez csak 50-esbe van ilyen. Nagyon hasonlítanak egymásra
de ez csak 50-esbe van, nem? Mer nagyon jól néz ki(majdnem olyan mint az enyém ), csak hát ha motorozni akarsz vele...
Gilera 503
és mi is ez pontosan akkor?
Ez gyári!!! Ebből a motorból nagyon kevés van magyarországon!
WOW!
Ez az idom......ez honnan van vagy házi?vagy......?
olyan mint 1 sp02 de ez az idom!
www.scooterattack.com!ez is egy elég jo tuning oldal.jo cuccokal.
Volt motorom
Hy akkor nézd meg itt :www.scooter-center.com-ez egy külföldi oldal a postaköltség elég húzós asszem olyan 7-8000ft üdv mark
Hát én itt nem találtam
Hát...
Ma kipróbáltam élesben is
Idom le, vezetékek be.
Első pár próbát műszerrel végeztem. megnéztem a mutató szerinti fordulat alapján, hogy mikor megy rajta áram.
Utána elektromágneses servót rá és hagy szóljon.
Úgy működött ahogy kell.(állóhelyzetben)
Menetközben 6000nél egy pillanatra megugrott és 6500nél elkezdett pattogni .
Olyan mintha hidegen meglőném neki.(hidegen is 7000nél kezd el pattogni.)
De az nem lehet mert 2 fokos hidegben üzemi hőmérsékleten volt.
Álligattam a karbin, az sem segített.
Aztán már nem tudom, hanyadik próbálkozásra átugrott a 7000et és megindult ahogy kell.
Csak az a baj, hogy egyszer sikerült.
Nos ebből következtetés:
Feljebb kell tolnom a power nyitási idejét 7000-8000 re.
Hátha jobb lesz.

Addigis Kellemes Ünnepeket és Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Hali nézz körül itt: www.egumotors.hu
Nem tudsz valami jó digitális fordulatmérőt?
4 számjegyeset találtam, de nekem 5ös kéne.
A ledes dolog nem igazán érdekel.
Na ez zsír! Grat
Remélem jól működik majd...
A legnagyobb ellenség a pára!
Az gyorsan tönkre teszi .
Majd kerítek neki egy dobozt és kiöntöm méhviasszal, miután beállítottam rendesen .
AZ A NEM MINDEGGY!!!
A kérdés már csak az hogy élettartalmileg hatásos lessz-e?
Nos... a képen látható dolog a power elektronikám.
Még csupaszon.
nincs bedobozolva.
A ledek csak a beállítás miatt kellenek rá.
Hali tudja itt valaki,hogy a 125ös SP runnerek km órája mennyit csal kb?(ugye már alapból 10 km/h-ról indul) Márk
A crono nak ugyan az a rajza mint a CX-nek.
Onnan tudom, hogy a rajzot és a motort végigbogarászva minden stimmel, ezért merem ilyen bátran kilyelenteni.
Végre készen van a Power elektronika !!!
Nem volt több 2000 Ft-nál !!!
Képeket majd közlök.
Tapasztalatot nem nagyon tudok mert ilyenkor nem használom a motort.(Megfázik és megragad)
Pontosabban: 0 fok körüli levegőt szív a motor és nem olyan vastag olaj réteg képződik ahol kell,
és könnyen úgy járak mint az NSR-es kolléga. Megragadt a várostól 10 km-re.
hát....ezek szerint van mert mitogeri haverjának van egy "elvileg" rávaló!
De....még semmi sem biztos):
Gilerahoz nincs Polini én úgy tudom
Változott a progi!
Ha meg tudok szabadulni a hengeremtől akkor minél hamarabb meg akarok venni 1 160-as pollinit:D
Sajna szar a hengerem is de valószínűleg el tudom passzolni!
Azért mert nem utángyártott hanem gyári Nekem is annyi volt az Sp-be
De pl egy Rs hez Mito-hoz is 30ropi egy dugó megkérdezheted nyugodtan