Ezt a motor olaszországban versenyekre csinálták . Az enyimé 75 ccm-es Polini henger volt rajta, sportlégszűrő, nagyobb karbi, meg 1. fogaskerék volt 2-vagy 3-mal kisebb a gyárinál. Így 90-et ment . Ja meg fordított váltó is volt rajta
Hát...
Ma kipróbáltam élesben is
Idom le, vezetékek be.
Első pár próbát műszerrel végeztem. megnéztem a mutató szerinti fordulat alapján, hogy mikor megy rajta áram.
Utána elektromágneses servót rá és hagy szóljon.
Úgy működött ahogy kell.(állóhelyzetben)
Menetközben 6000nél egy pillanatra megugrott és 6500nél elkezdett pattogni .
Olyan mintha hidegen meglőném neki.(hidegen is 7000nél kezd el pattogni.)
De az nem lehet mert 2 fokos hidegben üzemi hőmérsékleten volt.
Álligattam a karbin, az sem segített.
Aztán már nem tudom, hanyadik próbálkozásra átugrott a 7000et és megindult ahogy kell.
Csak az a baj, hogy egyszer sikerült.
Nos ebből következtetés:
Feljebb kell tolnom a power nyitási idejét 7000-8000 re.
Hátha jobb lesz.
Addigis Kellemes Ünnepeket és Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
A crono nak ugyan az a rajza mint a CX-nek.
Onnan tudom, hogy a rajzot és a motort végigbogarászva minden stimmel, ezért merem ilyen bátran kilyelenteni.
Végre készen van a Power elektronika !!!
Nem volt több 2000 Ft-nál !!!
Képeket majd közlök.
Tapasztalatot nem nagyon tudok mert ilyenkor nem használom a motort.(Megfázik és megragad)
Pontosabban: 0 fok körüli levegőt szív a motor és nem olyan vastag olaj réteg képződik ahol kell,
és könnyen úgy járak mint az NSR-es kolléga. Megragadt a várostól 10 km-re.
Változott a progi!
Ha meg tudok szabadulni a hengeremtől akkor minél hamarabb meg akarok venni 1 160-as pollinit:D
Sajna szar a hengerem is de valószínűleg el tudom passzolni!
Ez az idom......ez honnan van vagy házi?vagy......?
olyan mint 1 sp02 de ez az idom!
Ma kipróbáltam élesben is
Idom le, vezetékek be.
Első pár próbát műszerrel végeztem. megnéztem a mutató szerinti fordulat alapján, hogy mikor megy rajta áram.
Utána elektromágneses servót rá és hagy szóljon.
Úgy működött ahogy kell.(állóhelyzetben)
Menetközben 6000nél egy pillanatra megugrott és 6500nél elkezdett pattogni .
Olyan mintha hidegen meglőném neki.(hidegen is 7000nél kezd el pattogni.)
De az nem lehet mert 2 fokos hidegben üzemi hőmérsékleten volt.
Álligattam a karbin, az sem segített.
Aztán már nem tudom, hanyadik próbálkozásra átugrott a 7000et és megindult ahogy kell.
Csak az a baj, hogy egyszer sikerült.
Nos ebből következtetés:
Feljebb kell tolnom a power nyitási idejét 7000-8000 re.
Hátha jobb lesz.
Addigis Kellemes Ünnepeket és Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
4 számjegyeset találtam, de nekem 5ös kéne.
A ledes dolog nem igazán érdekel.
Remélem jól működik majd...
Az gyorsan tönkre teszi .
Majd kerítek neki egy dobozt és kiöntöm méhviasszal, miután beállítottam rendesen .
A kérdés már csak az hogy élettartalmileg hatásos lessz-e?
Még csupaszon.
nincs bedobozolva.
A ledek csak a beállítás miatt kellenek rá.
Onnan tudom, hogy a rajzot és a motort végigbogarászva minden stimmel, ezért merem ilyen bátran kilyelenteni.
Végre készen van a Power elektronika !!!
Nem volt több 2000 Ft-nál !!!
Képeket majd közlök.
Tapasztalatot nem nagyon tudok mert ilyenkor nem használom a motort.(Megfázik és megragad)
Pontosabban: 0 fok körüli levegőt szív a motor és nem olyan vastag olaj réteg képződik ahol kell,
és könnyen úgy járak mint az NSR-es kolléga. Megragadt a várostól 10 km-re.
De....még semmi sem biztos):
Ha meg tudok szabadulni a hengeremtől akkor minél hamarabb meg akarok venni 1 160-as pollinit:D
Sajna szar a hengerem is de valószínűleg el tudom passzolni!
De pl egy Rs hez Mito-hoz is 30ropi egy dugó megkérdezheted nyugodtan