ZZZSSSSÍÍYÍÍRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Max 2 hét és megy a mocim!!!!
AZ a két hét is csak annyi amég megjön a dugattyú!!!!!!!!!!
JJJJEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
SHEPHARD ÚJRA NYEREGBEN:D:D:D
szerezz hozzá használtan, elvileg minden 125 jó hozzá csak 1 2 dolgot kell megfigyelni szerintem merthát olyan nagy külömbség nincsen köztük, én 4000 ért tudtam volna mitora vagy af1 re asszem!
Örülök hogy jó lett,én most fejlesztem hozzá a fesszabályzót,20000-et nem adok egy másikért, akkor inkább csinálok.Nem tud valaki komplett hasidomot mx1-hez?
amúgy olyan zsír lehet azoknak akik értenek az elaktronikához
tök jó lehet vele elmolyolni ha ért hozzá az ember
a szomszéd is iesmi és ő is állandóan a mocikat bütyköli és mikor nekiáll kábelezgetni akkor olyan jó látni hogy szereti csinálni:D
Nagyon köszi!
Időközben megoldódott a problema, az eredmény: a szar aksi miatt volt minden és amiatt hittem azt hogy szar a feszt szabi:D
De mégegyszer köszi!
Jelentés: Dugó-gyűrű, plexi festés és eladó!
Csináltam egy kis töltésjelzőt a motorra,egy zöld világító diódával,ha ez kialszik akkor nincs, vagy kevés a töltés.Ha egy kicsit jártas vagy az elektronikában akkor meg tudod csinálni.Én a fordulatmérő alá szereltem be, az mx1-en ott volt hely.Gyakorlatilag minden 12v-os járműhöz jó.Viszlát holnap.
Hogy a Power miért akadozik azt nem tudom,nekem ki van iktatva a szelep,ahogy norbertmezei mondta korábban,kicsit több gázzal indul de 6000-nél így is brutálisat ránt!Az lehet hogy gyenge a töltésed,a power szelepnek pedig nagy a behúzó árama.A kínai piacon 800-ért kapsz olcsó multimétert,azzal könnyű ellenörizni az aksin a töltést.Lehet a power szabályzó hibája,lehet hogy maga a szelep szorul és nem nyit rendesen!Sőt,gyújtáshiba is csinálhat rángatást!4000-nél még nem volna szabad bekapcsolni a powernek,viszont a fordulatszámot pontosan kell érzékelnie a powerszabályzónak,mert anélkül nem tud dolgozni.
Üdv mindenkinek,újra kellett telepítenem a munkahelyi gépemet, ezért késtem kicsit!Shepinek üzenem,ha gyenge az aksi de be tudod indítani és eleget tölt a fesszabályzó, akkor mennie kéne!Nekem gyenge volt a töltésem,elmentem 30 km.-t aztán visszafelé már park lámpával jöttem mert csak azt bírta!
Na szóval!!!!
Lenne 1 olyan kérdésem hogy....
Van a feszt szabi és az aksi.
az aksi gyenge.
a feszt szabi viszont nem biztos hogy szar
tünetek:
nem nyit mindig a power és ha nyit is akkor a lámpa elhalványodik szal 4-5-6 ban már ki sem nyit!!!
Ez lehet hogy aksi probléma??
mert halottam valami olyat is hogy a feszt szabi ha szar akkor ezt csinálja vagy ha szar be sem indul vagy ÁÁÁÁÁÁ
Segítsetek!!!
Shepard!A te fesszabályzód négy, vagy hatvezetékes?Az enyém négyes volt, megpróbáltam szétszedni,de ki van öntve műgyantával és csak kis részét sikerült kivésni,a többi homályban (műgyantában)maradt.Próbálom kitalálni az áramkört,nekem sajnos ez vezérli az AC-t is.
Hello!
Cronohoz nem tudsz valamifajta segítséget nyújtani?
Nekem beszart a fesztszabályzóm(elvileg)
és...
honnan tudok venni vagy tudok e vele valamit kezdeni?
Előre is köszi!
Max 2 hét és megy a mocim!!!!
AZ a két hét is csak annyi amég megjön a dugattyú!!!!!!!!!!
JJJJEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
SHEPHARD ÚJRA NYEREGBEN:D:D:D