Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Is is mert kovácsolt alu meg azért is mert elég ritka!
Amúgy postaköltséggel eggyütt!
Ja és igen a másik hogy ez postaköltséggel vagy csak a cucc?
Köszönöm!
És egyébként miért ien drága?
Az anyaga miatt vagy ritka vagy mi?
és ha az anyaga miatt akkor az mien?
Én rendeltem már borbás úrnál dugót az az E betü lesz a mérete a dugónak megmondod hogy cronoba kell vagy mibe és 2-3nap alatt leküldik szépséges28600ft-ért de ezt tégyleg ne spórold ki a mociból megláto majd meghálálja!!! a tel számot meg nézd vissza
Hali
Ezek alapján neked elektronikus powered van. Az a sok 8-10 kábel gondolom a power vezérlőjéből jön ki a jobb oldali kis fedő alatt nem a gáztarály van hanem a kis karszerkezet ami mozgatja a powerszelepet! De félreértés ne essék nem minden poweres motoron van gáztartály amúgy az pedig a hengerfej elején van ha van! De nemtudom sokan miért szopnak annyit a powerell mikor ha végképp nem megy elég ha az ember nyitott állásba rakja össze és ezzel ki is van iktatva! És ettől nem lesz gyengébb a gép csak alacsony fordulaton egy kicsit nagyobb gáz kell pl elindulásnál,de ez egy idő után fel se szokott tünni. Ja és az az émelyítő lökés 7-10ezernél is megmarad úgyhogy???
Remélem segítettem egy kicsit!
Száraz utat és ragacsos gumikat kívánok!!!!!!!!!!
Üdv.
Ja és .....Mondtad hogy van kapcsolási rajzod a cronohoz!
El tudnád küldeni nekem? meg akarom mutatni a szomszédnak(villamosságmérnökös szerelős mindenes az!)
És akkor nem kell megtennem nem tom mennyi km-et kisbusszal a mocival a hátúljában!
Amúgy néztem a moccod kép alapján látszik hogy a plexi nem gyár sőt nem is hiszem hogy gileráé, mennyibe volt vagy így vetted?Minek a plexije ez?ja és sárvédőd honnan van?
Tudtommal azért jó mert jó a hőtágulása meg erős anyag(de nem annyira hogy a megragadást kibírja!:D:D).
De amúgy most hogy kérded.....tényleg......biztos van más szerepe is!talán némiképp más anyag kisebb súrlódás vagy ilyesmi szerintem!Mert ha annyira semmi kül nem lenne vele akkor nem raknák bele
Amit írtam boltot az szép és jó de nem nekem nekem nem igazán megközelíthető(pláne szétszedett mocival) ezért rendelni akarok valahonnan csak a dugattyún se szám se típus se semmi csak nyíl hogy merre van a kiömlés meg valami X O meg 1 E betű azt annyi ja meg van a belsejében annyi hogy 2864 vagy mi(buzi típusszám)
Hála az égnek a blokkom totál rendben van!
100%-os semmit nem kell cserélni
de most hogy néztem már nem fix de asszem a lendkerékre volt ráírva hogy(sárga alkoholossal) 35000 hu
Mondom jó drága egy szaros lendkerék(bele se merek gondolni gogy mi van ha a blokkot fel kell újjítani:D:D
Van aki építő jellegű hozzászolást ír(mind1, hogy honnan), s van aki csak káromkodni tud(azt is értelmetlenül).
Lényeg, hogy a lentebb lévő magas színvonalú beszolás ellen tegyünk meg annyit, hogy senki nem reagál rá (rajtam kívűl):)))
nikaszil
mi a szar lenne az a nikelin réteg?
az oké, hogy a henger falán van de az mit szolgál?
Kedves tgabor!

Te egy mocskos kis geci vagy! Nem is értesz a motorokhoz!Mindent csak könyvből tudsz!És még azt is rosszul!Feljössz ide erre a honlapra és teszed itt a szépet hát takarodj innen a jó kurva gilérádba!Mennyé innen és ne rontsd itt a honlapott! Mennyé innen és dugsosadd a kurva motoros kurva powerjét!Te kis gyíkarc!
ÓÓóóó nekem a mikulás hozta a motort .
Csak december 6odika óta van meg.
Még te írtál a 266os hozzászólásodban egy alkatrész üzletről.
Na...izé:D:D
öööö....szétkaptam teljesen csavarokra(szinte) a gépet
És hát az a szörnyű látvány tárult elém hogy nem csak a dugattyú hanem a henger is eléggé kapta
1 2 helyen a nikaszil(vagy hogy kell írni:D:D) is lejött sajna de!
Szomszéd a hétvégére ad 1 számot ahol újra megcsinálják, hogy mennyiért azt még nem tudom de....az érdekelne engem most hogy 1 komplett dugó csűrű stb szett mennyibe kerül és mik a paramétereik mert lehet hogy tudok olcsóbban is csak az ár kellene hozzá(meg hogy mi mekkora és mien meg ilyenek)vagy....te nem cseréltél még ilyesmit?
Bár ha sokat bütykölted akkor biztos tudod hogy mi kell bele
mondjuk a rendőrnek kigyullad a haja, ha 160al mész el melette, ey "50es"motorral
Azért a kigyulladás szót tudom mit jelent
tegnap jártam a gyereknél.
már müködött de még egy két dolgot alakítani kell rajta.
végülis, minden poewr elektronika ezen ugyan azun az elven müködik mint a ledes.
csak a poweren egy kivezetés van ami a relét billent,
a ledesen meg 12-16 minden lednek egy.
Ahogy növekszik a szikrák száma másodpercenként (növekszik a frekvencia)
Annál több led fog kigyulladnni(gyengébbek keedvéért világítani, mert a kigyulladni szó több értelmezést is foglal magában ). szóval röviden a power elektronikájának müködése.
Köszönöm az nagyon jó lenne mert mint már mondtam ló*aszt sem tok az elektronikából(mármint a bekötésből)
Ma végeztem a kábelezés ucsó részével holnap jön a blokk aztán takarítás festés felújjjítás meg egyebek.
Tényleg sikerült már az a ledes fordulatszámmérős téma?
Hát ha ragaszkodsz hozzá megoldható.
Nekem is ugyen az van ami a linken van.
Csak volt barátnőm német felsőfokúval dicsekedhet, és nem úgy váltunk el, hogy kígyót békát ordítottunk egymásra
HHHMMMM......
és ha van hozzá mindenem
be tudnád nekem majd kötni tavasszal?
mert elég romon vannak a kábelek!
Van kapcsolási rajzom, meg minden.
ha megvan minden cuccod akkor újravezetékelhető könnyen és egyszerűen.
Nos biztos imered a simsont.
amikor megvettem a legelsőt
és belenéztem a dobozába, akkor egy doboz Barna szofit elszívtam mire megtudtam nyugodni, annyira összevolt kötve. szerintem valami ufó technikát alkalmaztak annyira sok vezeték volt össze vissza.
aztán amikor egyet leszedtem a helyéről és amikor visszaraktam nem akart indulni bepöccetem, elmentem a boltba vettem egy rakás vezetéket és rajz szerint megcsináltam ahogy kell azóta sincs semi baja.
De azt tudni kell hogy Simson S51C!
Ami azt jelenti, hogy vaalami elektronikus sz*r.
wow!
Ezzel sokat segítettél
köszönöm
Viszont
Lenne 1 olyan kérdésem hogy!
1 komplett crono elektromikát össze tudsz rakni beállítani meg ilyenek?
Csak elektronika!
Na most már tudjuk mi az a power szelep, mire kell, hol van, és hogy hogy müködik...( az most jön )
Nos akkor vegyük a mi motorjainkat GILERA
A képen lenne az a bekarikázott szelep.
Értelemszerűen magától nem fog elfordulni(kinyitni) .
raktam be egy képet a robbantott szerkezetről.
Meg egy sajátkészítésű ábrát szemléltetésnek (egy kicsit ratyi de egy gilera crono lenne ).
Na szóval!
Ahoz, hogy teljesüljön a magasfordulaton a müködés(6000-7000rpm)kell sokminden.
Először egy jel ami a gyújtás trafóból jön és egy kis tápfesz.
Ez belemegy egy dobozba ami az ülés alatt van. Ez lenne a power vezérlő elektronika, ami elméletileg állítható.
Ez a kütyü "nézi", hogy hány szikrát gyárt a trafó másodpercenként amit vehetünk úgy is, hogy mekkora fordulaton megy a motor. ebbe még megy az aksi tól egy áram ami megáll egy relénél.
Amikor a motor elér egy bizonyos fordulatot az elektronika a hozzá rendelt pontnál átbillenti a relét, ami
tovább engedi az áramot az elektromágneses servo felé, ami behúz egy bowdent, ami pedig (nehéz kitalálni) elfordítja(kinyitja) a powert.
Egy kicsit hosszan, kicsit szakszerűtlenül, de nincs sok kedvem egy szakdolgozatot írni ebből jelen pillanat.
Csak egy kis ízelítő a gépek világáboól aki még nem nagyon vágja a témát.
Ha nem tetszik nyugodtan közöljétek, ha segítség kell akkor is szóljatok.
Megpróbálok mindent.

Na üdv mindenkinek!!!
nos akkor folytatom

A 2Üteműeknek ezt a problémáját egy rezonancia elven mŰködő kipufogóval próbálják kiküszöbölni.
Remélem mindenki vágja a működését, hogy kiszippantja a gázt az égéstérbÅől de sajna jön vele egy kis friss keverék is amit jól méretezve visszalöki a friss keveréket és már közel 100%os az égés.
Nos ezt már a gyártók ráméretezték a gépekre. De ma már több tuningcég is gyárt tí­pusra pontosan méretezett kipufogót (legismertebb talán az AROW).
Na ez is szép és jó, de már nagyobb fordulaton nem műxik a dolog, mert olyen gyorsan már nem tud rendesen öblí­teni és ekkor jön az a szerkezet amit mi úgy hí­vunk, hogy POWER szelep!!!
Nos ez a power szelep csak anyit csinál hogy megváltoztatja a vezérlést. Pontosabban
egy valami, legyen akkor szelep, ami kipufogó nyí­lást szabályozza, feljebb csúszik és több idő jut az öblítésre. Halottam már olyanról is ami az üzem anyagot is megnyomja egy kicsit, hogy még több friss keverék legyen, de ez megint más.
Visszatérve az előzőhöz. Minden power szelep máshogy működik. De!!! Ugyan azon az elven!
Valamelyik gyártónak ilyen valamelyiknek olyan.de mindegyik a kipuff nyí­lás átmérőjét szabájozza, ha úgy jobban tetszik.
Folytetás megint a következőben
NA AKKOR TISZTÁZZUK A DOLGOKAKT, HOGY MINDENKKI TISZTÁN LÁSSON!!!
Sajnos vissza kell mennünk az alapokhoz.
1. pont:
Van ugyebár 2ütemű és 4ütemű motor.
A 2ütemű motor elméletben akár kétszer akkora teljesítményt ad le mint a négy ütemű.
DE! A kétütemű egy ütemben egyszerre végez el két dolgot:
1. ütem: a felfelé haladó dugattyú megnyitja a szívórést, a forgattyúházba a porlasztón
keresztül friss keveréket szív be, ugyanakkor a dugattyú felett a hengertérben sűrít.
közben a gyertya berobbantja
2. ütem: a lefeléhaladó dugatyyút a robbanás nyomása mozgatja, ez a munkaütem(terjeszkedés), közben megnyitja a kipuffnyílást és a felömlőket.
Utána kezdődik előröl.
Ez szép és jó de nem 100%os az égés, mert egy kis kipufogógáz még marad az égéstérben és ez rontja a teljesítményt.
Míg a 4 ütemű ezeket értelem szerűen 4 ütemre osztja.
Ezek közül 2 ütemen keresztül kipufog ezért már egy jó beállítás esetén 100%os égést eredményez ami sokkal nagyobb teljesítményel jár.
folytatás a következő hozzászólásban
hhhmmm....Látom te vágod a témát!
Nekem elektronikus de nincsen semmien gáztartályom(hol van ez pontosan?).
Jah meg a másik az az hogy nekem azt mondták hogy félig ien félig olyan(ha értenék hozzá akkor nem gagyognék hanem normálisan leírnám!:D:D)vagyis ott van jobb oldalt a henger és a blokk találkozásánál a kis dobozka(a "bonyolult power") meg az ülés alatt is van valami hülyeség amit bowden vezérel és megmélyül a moci hangja ha meghútom kézzel(de gázkarra nem reagál, mármint mikor húzok neki gázt akkor nem mozdul csak mikor a szelep kinyit)ez eggy ilyen henger alakú vacak:D
Ez mi mert én már elkavarodtam!?
Meg az ülés alatt szintén, volt 1 "FEKETE DOBOZ:D" amiből egy csomó tyúkbél jött ki vagy 8-9 asszem, bizonytalan vok mert most szedem szét a mocim már a fél elektronikát leszedtem meg még benne ban a blokk meg a henger meg kerekek tehát pls help!