Pont ugyan ezt néztem ma hogy jó lenne.....
Csak az a baj hogy a cronot még össze kéne rakni mert dobozokban van kéne neki 1 henger dugó feszt szabi meg az bal első telót fel ké újjítani
és akkor sem biztos hogy elvinnék 300 ba!
Szal ha van olcsón alkatrész akkor ok
de az a másik hogy addigra nem vegyék meg
Igen nekem volt bajom a hengerrel! Én vettem bele egy bontott hengert+dugót+hengerfejet 25e huf-ért és azt hajtom! Figyelni kell a neten meg a bontókban! Nekem sok kutatómunkába került! Amugy meg asszem a Crono, SP2 meg a GFR ugyanazon hengerrel megy, csak a karbi más, meg a henger magassága! Nekem SP2-est sikerült vennem!
Hüvelyeztetni nem akartam, mert semmi értelme, 1500km-nél nem tud többet menni a motor! Akkora hő és energia van ott, hogy elég egy kis vetemedés és kész a motormegszorulás! Sajna!
Ha van még kérdésetek akkor szívesen felelek, de nem Msn-ezek sajna!
Amugy volt Jánoshalmán egy vadi új henger plusz dugó egy százasért!
Amugy a képen látszik h ráhúzta az alumíniumot a gyűrűkre
cs. Találtam 320ér egy gfr-t www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i... nemtom az adatok elég kamuk, de ennyiér jó.. add el azt a szar crono-t és vedd meg ezt... Annyiból +van amennyit költeni akarsz a crono-ra. Na majd msn-en mondd h veszed-e vagy nem (rábeszéllek, mer jó)
Köszi!
Hát remélem úgy lessz mert most felvetődött az az ötlet hogy hüvejezve lessz a gép vagy a fene tudja még!
De nekem az nem adja!Szerintem az már elég kókány megoldás meg az élettartama is biztosan csökken szal még nem tom mi lessz!
hello!
Figyu!
Neked volt oan bajod hogy megragadt a gép és a nikaszil(vagy hogy kell írni )megsérült vagy lejött vagy mi?
És ha igen te hogyan oldottad meg mert nekem is ez van és érdekelne hogy mi merre hogy mennyiért!
HELP ME!!!
Halika Fucky,hát azt a hátsó sárvédőt igazából nem én vágtam le róla(1ik runneres haverom azt mondta h ő már szétszedte és h lecsavarni nem lehet mert h a lámpát tartja asszem de nem biztos),mert már így vettem h levolt vágva (sztem sokkal jobbban néz ki 1 runner h ha nincs rajt az a rendszámtartó, igazából előnye is van ,de ha gondolod vegyél fel msn-re,és ott akko tunk dumálni.Visszatérve a tuningra motorikusan semmi tuning nincs benn(ha rajtam múlik nem is lesz),a vége az óra szerint 137 km/h de egy 10 est csal az óra (autóval is lemértük)így hát 127 km/h -ami sztem "nem rossz" Inkább csak optikailag akarom majd tuningolgatni(taposó,kék neoen,kék berugó,stb),de 1 Lexus Type hátsó lámpát már tettem rá (lásd képek között) így röviden kb ennyi üdv.:mark
üdv!
runner125-től szeretném kérdezni hogy,hogy szedted le a hátsó sárvédőt?levágtad vagy valahogy letudtad szedni?szép a mocid van benne tuning?mennyi a vége?
üdv
Üdv mindenkinek!Gilera mx1-es motoromhoz keresek alsó idomot,sérült is érdekel,csak ne legyen hiányos! Küldök róla egy képet is ,azon jól látszik a hiánya!Köszi!
Hát ja ,szerintem is lehetne egy GILERA-s tali ,de tényleg az a baj hogy elég szétszórt a csapat,ja és persze hogy megvárunk Shephard de szerintem ha jó lesz a mocid majd neked kell megvárnod minket na addig is üdv.mindenkit mark
De majd "VÁRJATOK MEEEEGGG!!!":D:D:D:D
Az enyimé gép az most hót romon van nameg persze 2 dobozban:D:D:D
Nekem szerintem olyan......ööö.....áprilisra már használható is lessz!
Remélem!
Kell a zs!Külömben nem lessz hengerem):(a mostani az halott ügy)
jó8
Felőlem mehet, csak lenne egy kicsit melegebb, de ahogy elnézem igen szétszórt a csapat. Márk: Győr Sopron, Én Szabolcs. Nekem pl: Bp. 254 km. Nálunk itt a megyében igen sok motoros csapat van, meg elég sok találkozó,meg hétvégi buli a mocisoknak. Mikor jó idő van a főiskolánál szoktuk tátani a szánkat mert ott gyakorol: HIDI MIKI a stretfigteres. " www.hidimiki.hu/ " Nézzetek rá a honlapjára. No akkor holnap suli, irány az ágy. Üdv mindenkinek.
Természetesen, ha javul egy kicsit az idő akkor ugysem állom meg hogy ne menjek vele egy-kettő kört a városban. Addig pedig marad a törölgetés, tisztogatás, néha beinditom és ennyi. De itt ugyis találkozunk még. Üdv.
Pontosan Én sem tudom, de vizuálisan ugyan az, henger elhelyezkedés, légszürő, meg minden majdnem ugyan ott van. Papiron elviekben 118 km/h van írva gyárilag. Nem tudtam még komolyabban kipróbálni mert igen nyálkás az idő, meg hideg van. Amit mentem vele igen kellemesen lehet döntögetni, nem huzza le az embert és szerintem jó a sulyelosztása is. Nyáron valószinüleg feljebb kell tenni a lábtartót. 182 ccm pontosabban. 137 kg. Felnik: 3,50x14". Gumik: elől 120/60-14". Hátul meg: 140/70-14". WALBRO karburátor van rajta 29-es beömlőátmérővel. Az hogy van e benne tuning nem tudom. A folytásra sem merek megesküdni, mert annyira még nem merültem bele. De az tuti, hogy hirtelen gázzal emeli az elejét és nem kell rántani rajta, hogy elemelkedjen az aszfalttól. A gyorsulását meg még nem próbáltam ki.
Nincs mit,igazából azt nem tom mennyire egyforma a 2 blokk,de azt had kérdezzem meg h amúgy mit megy ez a DNA végre ,meg úttartás,gyorsulás ?köszike,mark
Köszönöm szépen, a fáradozásodat. végignéztem már minden olyan oldalt amit a Google megtalált, sőt felhívtam a Magyar képviseletet (Moto Italia Kft.-t) 2500 HUF+GLS tudnak adni de csak az 50 ccm-es DNA-hoz, az meg 2T-s. De ahogyan nézem a NEXUS 250 ccm-et rajzról tök ua. olyan a blokk.
Üdvözlök mindenkit!Én az ősszel vettem egy MX1-est,sajnos az alsó hasidom hiányzik róla.Tudja valaki hogy ehhez a tipushoz magyarországon hol lehet kapni alkatrészt,vagy van valakinek alkatrésze hozzá?Gépkönyvet,és elektromos rajzot is keresek!Előre is köszönöm!
Nekem is van egy GILERA DNA 180 4T. Kellene hozzá valami leírás, szervizintervallum, mikor és milyen olaj kell bele, gyertya típus, stb... meg egyebek. Ha valakinek van és természetesen meg is osztja velem, azt megköszönném. Most került hozzám a liadmortól karácsonykor.
Van valakinek eladó hengere(125) és jó a cronora spre gfrre?olcsón csak sérülésmentes legyen annyi a lényeg!:D