Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves Gilera Tulajok! :)
www.hahne-power.de/ (van angol resze is az oldalnak)
Ezt nezzetek meg JOL, itt kb. megtalaltok MINDENT!!!
Haverokkal a kozeljovoben fogunk rendelni.
Lenyeg hogy az ipse nemet o.-ban van. Posta koltseg egyseges, tehat minel tobben rendelnenk annal occsobban jonne ki a posta es a penzatutalasi dij.
Az is megeshet hogy puttonyos kocsival kiruccanunk.
Udv,Vik
dunchan@freemail.hu
Egy teló felújjítás miből áll?
szimeringek meg olaj?
ezt nem vágom sajna
világosítsatok fel léci!
ja kb akörül van. de inkább bontóban keresgélj.. én 4000 km-est vettem 8E ft-ért... hátha belemegy valami más is.
nEKEM 25-30-AT mondtak Borbásék a hátsó telóm felújítására anno 2 éve
És van valamilyen oldal ahol ennek a motornak a műszaki leírása található vagy valamilyen gépkönyv akármi? mert azt sajnos nem kaptam hozzá ... :S
szerintem fékmunka hengert csak bontoban tudsz szerezni vagy ujonnan! Az index az enyémen is az 1ik nem gyári volt de elhagytam de szeritnem bármilyen index megfelel csak az elektronikai adatai egyezzenek
sziasztok!

új tulajdonosa vagyok egy Gilera R1 (125ccm) típusú motornak és szeretnék némi infót kérni. Sajnos hiányzik mint a 4 indexem + hátsó fékmunkahenger + egy két idom is de azokat lehet legyártatom és kicsit egyedivé tervezem a motort. Viszont a munkahenger és index(tegnap azért vágott meg a zsaru 4000ft-al mert nem látta hogy irányt jelzek...) fontos lenne...nem tudom hogy bontókból mennyire lehet ezeket beszerezni vagy esetleg nektek van e eladó mert érdekelne igazából a lényeg az hogy ne gyárit kelljen rendelni mert az qrva drága és annyi pénzem sajnos nincs hogy mindenből eredetit vegyek...
Előre is köszi a segítséget sziasztok:)
Ha van vkinek 50ccm-es mx-1es az lécces írja le az adatokat vagy küldje el e-mailben.nagyon fontos lenne!! kösz
azt kérdezik tőlem, hogy milyen tulméretet szeretnék( dugattyú), ez mit jelent?
hhhmmm......
Nem tudja valaki hogy a cronomon lévő első hátsó telót felújjítani mennyi kb?
annyit tudok hogy elöl 40mm-es
Hát bízok benne, hogy nem lett mahinálva az órával, mert a vámpapírjai szerint 2001 óta mindössze 1000 kilométert ment magyarországon, és odakinnt is valami kereskedőnél pihent a masina. Nameg télleg szép a henger-dugó, és nincs semmi rossz hangja.
6-7 litert fogyaszt attol függ hogy csavarom neki én sasjnálom terepre meg simson után nehéznek éreztem terepen és így átszoktam az aszfalt ra
21 ezer!!?? Az egyáltalán nem sok!
Nekem 1,5 éve lett kicserélve az órám és most 19500-nál járok.
Hát ha az óra nem lett visszapörgetve vagy cserélve akkor nagyon jó géped lehet
Bár csak az enyémbe is annyi lenne!
Jha, nekem is inkább az ereje, meg a gyorsulása a lényeg, mert a legtöbbet szerintem erdőn-mezőn fogom használni úgyhogy oda annyira nem kell a nagy sebesség, csak mondjuk oda ki is kell jutni, azért nem árt, ha azért egy 100-as utazója is van.
És amúgy neked mennyit fogyaszt?
megszerintem ezzel a kisáttétellel az enyém csak 130 megy de nagyon jol gyorsul!
Hát én még csak 500 km mentem én is most vettem nem rég és egy ideig nem volt jogsim se ugyhogy eddig még rossz tapasztalaitom nincs! egyszer kellett a hátso tárcsaféket kitisztitani mert viz ment beel és befogott!
Szerintem jó áron jutottam hozzá. 90.000 Ft volt a masina. Bejáratós hengere van, a motorjának is gyönyörő a hangja, semmi kattogás kerepelés, stb. A fékpofák is újszerű állapotúak, a gumik durván 80-90%-osak, szóval nagyon egybe van. Sőt még elvileg a rendszámot is meg lehet oldani rá. Egyedül annyi, hogy gyújtáshibásan vettem. Jelenleg még a tekercselőnél van, de mihelyt újra lesz tekercselve, ami kb. 5-6000 Ft elvileg rögtön jó is lesz. Jha, és kilóméterre is csak 21.000 van benne. Az meg szerintem nem olyan sok egy 91-es motornál. Csak hát már négy éve ott állt egy sufniban,úgyhogy elég poros lett meg minden. De ha le van csutakolva rendesen, meg egy kis polírozás, akkor azért már mutatósabb lesz.
És amúgy neked hogy vált be a motor?
hello!!! nekem is rc van és nekem ugyan ilyen az áttétel mint a tiéden ugyhogy szerintem gyári!!! amugy mennyiért szerezted be a tiédet? lesz vele dolgod ahogy láttam a képen
Annyival kiegészíteném, hogy a napokban csináltam eredetiség vizsgálatot. A folyamat közben láttam az adatbázist, és abban biza GILERA gyártó alatt 1(azaz egy) tipus volt, az is egy robogo(má nem tom melyik). Kicsit érdekesnek is tartom. (pl gas-gas alatt volt vagy 50 tipus).
vik
Kösz szépen!
akk lehet nincs..
Sziasztok!

Szerintem: mx nincs, csak MX-R es MX-1 ami 125, 50es sport motor, ami hasonli az az Gilera 503.
De mo. nagyon nincsenek kepben a tipusokkal kapcs. Ugyhogy mondhatsz ra amit akarsz.
vik
van 50es is
Szevasztok!

Láttam, hogy van itt akinek RC 125-öse van. Én is most vettem egyet, és érdekelne, hogy milyen a gyári áttéte a motornak a kis- és nagylánckerék között, mert az enyémen 13:43-hoz az áttét, és érdekelne, hogy ez megfelel-e a gyárinak.
Nekem az Sp-n elöl 16-s volt hátul meg 17s de ez igy van gyárilag...