Hát nem tom
Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor nem mindenki ledes átalakított fordulatszámmérővel rohangálna?
De ha sikerül akkor elmondhatnád mert én amúgy sem értek az elektronyikához
Hali
Nem tudom h ki irta neked azt h álló helybe nem nyit a power de az egy nagy hülyeség!!!!
És ezzel nem akarok megbántani senkit de aki nem tud valamit pontosa az inkább ne irjon semmit és ne hülyítse az embert! A power szelep ugy müködik h a henger fölött van egy kis gáztartály és azt még ha alapjáraton megy is a motor cseréli az ELEKTRONIKA a gázt benne,de csak akkor nyit ha elektronikus,a mechanikusnál pedig ott is működik ha húzod a gázt de a henger jobboldalán van egy fedő azt vedd le ott az a "bonyolult power "
gyakran előfordul h a kokszlerakódástól nem nyit ki mert nem bir vagy bevan rohadva ha áll egy ideig silány körülményekben! Ha mechanikus a powered vedd le a hengert és tisztísd ki a koromtól meg szedd szét az egészet és olajozd át persze nincs széthullva az egész mert akkor nagy a bibi mert csak hengerrel eggyütt lehet megvenni! Ha elektronika vezérli akkor is előfordul h a koromtól nem tud nyitni de ilyenkor előfordul elég gyakran h a viiszadolgozás miatt leég a vezérlője,de nézesd meg az elektronikáját ha olyan. ITT a tél úgyhogy ez pont erre van h bügykölgessük a sasokat!
Köszönöm a linkeket meg a lelki támogatást!
Utána jártam a dolgoknak.
Egy power elektronika használtan is 20e Ft-ól kezdődik.
Boltba meg f*sz volt az eladós csaj. (azér mert ült már motoron ő mindent tud) akinek nem inge ne vegye magára!
Na szóval:
Mivel végzős diák vagyok egy elektrotechnikai suliba, nem volt nehéz megálmodnom egy saját elektronikát. A Képlet egyszerű: A neten fellelhető ledes fordulatszámmérők közül egyet kiválasztva
kicsit átalakítva kész is!
Egy kapcsolóval lehet majd aktív állapotba és passzívba hozni, egy trimmerpotival meg állítani lehet mikor nyisson.
Az eredményről majd közlök képeket illetve tapasztalatokat.
IGEN IGEN!Tényleg fura egy powerje van! Más mocoknál a henger elején vagy tetején van, ennek meg jobboldalt egy sárga átláccó müanyag dobozban, de nem tom
nekem ugyan ezt csinálja meg még roszabb is és nekem feszt szabályzós meg dugó gyűrűs és ha hatodikban nem nyit a szelep mert nem éri el a nyolcezret az szerintem ezek miatt van!
Itt a "szervizkönyvnek a linkje" de asszem angol német franci....vagy spanyol ilyesmi én kibogarásztam belőlle ami nekem kelett sok sikert hozzá ha van valami kérdésed akkor fordulhatsz errefelé megpróbálok segítkezni!
BÉKE!
Én ott csináltattam amit má r egy párszor leírtam ide a fórumba Mindenük volt Sp-hez és nem basznak át még ajándék kipufdobot is kaptam.
Egyébként az utángyártott cucokkal ment 155-t az utolsó amit mértem vele az 160km/h volt 11000-fordulaton. Az enyém le volt áttételezve a gyárihoz képest.
szereztem kapcsajzot.
Végig bogarásztam az összes vezetéket, meg mindent.
Minden benne van ahol lennie kell, DE!!! nincs benne power vezérlő elektronika aztán csodálkozok, hogy hatodikban teljes gázon esik vissza a fordulat.
Azt meg, hogy 8000es fordulatnál megindul, azt viszont a rezó teszi.
Mert ugye a rezó is egy bizonyos fordulaton adja le a nagyobb teljesítményt.
(ha nem így van javítstok ki)
Mennyibe kerülhet egy power elektronika?
Lenne egy Giler Cronom.
Van rajta power. Tudom hogy mi a lényege meg, hogy működik... DE!
Álló helyzetben húzom a gázt és amikor a powernek nyitnia kéne, nem csinál semmit.
Megse moccan. Vagy csak menet közben működik?
Tudna nekem közölni egy kapcsolási rajzot?
Crono vagy SP02.
Hali nekem is van egy 125 ös runnerem én is akartam venni rá kiput az egümotorsnál www.egumotors.hu
de azt mondták hogy nem érdemes tenni rájuk azért a +10-15km/h ért de ha van rá + kb 60-70000 ed
tudsz rá tenni pl Tecnigas kiput Üdv Mark
Hali ,szeretnék a runneremre egü-nél venni egy Lexus-Type optikás hátsólámpát ,kérésem az lenne felétek, hogy ha valakinek a runnerjén van ilyen lámpa,tudna-e képeket küldeni róla?Köszi e-mail címem: mark0827@freemail.hu
És.....Te honnan szereztél hozzá cuccot, mert nem tom mi mennyi és nem akarom hogy átbasszanak vagy szart tegyenek bele.
Deeeee..... ha perselyezve van akkor már roszabb lessz nem?
ÖÖÖMMM....olvastam viszább a fórumon és olvastam az spdről és ha 155-öt ment akkor nem lehetett valami túl jó állapotban mert a gyári vége 170 vagy áttételezve lett?
Csö 135öt megy végre....
120-125ös utazótempot lehet vele tartani!
Sztem nem eszik sokat kb. 4-5 literböl meg áll(attól függ hogy huzod neki)
15-16 LE(full tuning mentes ha kell kép szólj)
370ezerért vettem de ez egy utolsó kiadású 2004es
Az első magyar tulaja olaszországban vette!(én vok a második)
Sztem nagyon jo motor legalábbis nekem bevált!
Csak ajánlani tudom ja és ha akarsz venni 2001 körülit akkor már 200-300ezer Ft között kapsz!
Gyorsulni még nem gyorsultam vele mert kb. 2hónapja vettem de nagyon jol húúzzz
Majd tavasszal fogom kipróbálni fertőszentmiklóson gyorsulási versenyen!
Üdv Márk
A dolog lényege az volt nálam h jól megküldtem a gépet (utángyártott dugót ratak bele előző paraszt tulajai) és szétrepült az egész.... Henger perselyezés, új dugó,hajtókat,főtengely, csapágyak,szimmeringek+ munkadíj. Gyakorlatilag 0km-es lett a blokkom. Szépen bejárattam 1000km-t és kurva jó volt.
Sziasztok!Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy van egy Gilera runner 125öm (2T) és a kihajtásnál alul csöpög valami (nem egyértelműen olaj szerű),kb a varió alatt van a deknin egy "lyuk" és onnan csöpög menet közben a sztender rugójára-kérdésem az lenne hogy ez baj-e, mitől lehet,vagy természetes dolog,vagy akinek ilyen típusú runnerje van nála is előfordult-e már?Válaszaitokat előre is köszönöm
Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor nem mindenki ledes átalakított fordulatszámmérővel rohangálna?
De ha sikerül akkor elmondhatnád mert én amúgy sem értek az elektronyikához