Az lenne a nagy kérdés,hogy hol és mennyiért lehetne venni új gyári dugattyút sp02-esbe?????
Kisvárda közelében lakom.Sürgős lenne mert szétment a hengerem.akitől vettem nem is hüvelyezte csak felfúrták neki és szétolvadt a hétvégén a dugattyúja,még jó hogy az uncsimék már vagy 10éve ilyesmivel foglalkoznak amúgy rámenne a gatyám a nikaciloztatásra,igymeg ingyenbe
Szerintem nem!Ha valahol tudják akkor ott biztosan, és olyasmit sem írtam nekik amiben benne lenne hogy tegyék rá vagy ne tegyék rá tehát ezt szerintem max csak érdeklődés szinten fogják fel
asszem egy másik fórumon olvastam, hogy tervezet van arra egyenlőre hogy rendszámoztatják az 50-eseket, de még semmit sem szavaztak meg( és remélhetőleg egyhamar nem is fognak) meg hát ugye nem szedhetnek szét minden 50-est hogy valóban 50-es-e? szóval egyelőre nem kell ettől annyira parázni...de ha túl sokat írogatunk különböző hivataloknak ezzel kapcsolatban, az csak olaj a tűzre, nem?
Helló!
Küldtem egy levelet a közlekedésfelügyeletnek!
Ők majd megmondják hogy mi is van pontosan!
Már csak arra várok hogy visszaküldjenek egy levelet!
Később tájékoztatlak hogy hogyan van a dolog!
Békesség!
Ha nem haragszol meg akkor inkánbb itt a link mert elég lassú netem van és ez a kis iromány 22Mb, tehát ehez sok!
Itt le tudod tölteni meg megnézni: the.shouks.free.fr/cx/
ha az elektronika a szar akkor majd felveszem veled valahogy a kapcsolatot és majd magdumáljuk Gomba nem tudom mit mondott ,de nekem a szerelőm is azt mondta h olyan 20-30ból max helyre lehet rakni a powert és ha valaki ő ért a mocikhoz.De köszi az infót,azért kérdezősködöm ennyit mert eddig nem is ismertem ezt a modellt
HA vmi okosság akor az az ajánlat engem is érdekel! :
Nem olyan bonyolult az a power szelep mert ha elektromos akkor van egy vezérlődoboz ami jó ja JÓ, ez ad jelet a fordulatszám függvényében egy elektromágnesnek ami meghúz egy bowdent! A bowden meg egy tengelyre van erősítve amelyik tengely meg a kipufogó nyílást elzárja félig és ha elfordítom akkor meg kinyitja teljesen! Két állás van a nyitott és a félig elzárt! Ennyi! Ez a tengely a henger elülső részében forog! NEm vészes! Enyémnél nem vettük észre hogy be volt rohadva a Bowden és nem tudott dolgozni a mágnes, igy visszadolgozott a vezérlődobozba ami gyönyörűen leégett! Most készül egy utángyártott vezérlő, ami ha működik akkor szívesen adok belőle másnak is akinek gondja van vele!
Hali mindenkinek!
Hát én bizony azt mondom,hogy ott nagyobb a baj sajnos...vagy ha power szelep, azzal se jársz túl jól, mert javítani állítólag nem nagyon lehet egy új meg min.80 ropi....gondold meg mit veszel...ha valóban gilerát akarsz venni, és van is kp.-d, adj egy e-mail címet tudok neked ajánlani valamit...
125-öst veszek de M-es jogsim van és tavasszal akarom csinálni az A.k.-t és hátha összejön egy zxr400ak-s pappíral.
Azt megköszönném ha még keresnél még infót.
Na csövi
Bovdenes de van benne elektronika!Akkor az eléggé le lehet pukkanva ha csak 7000 pörög!Nekem jó a powerem csak nekem meg szar a dugatyúm ezért kompresszióhiányom van!Lényegében nekem is olyan mint ha nem lenne powerem mert 1 picit sem megy jobban mint mikor nem nyit ki de akkor is le kell pörögnie vagy 12-13-at mert ez a gyengeség inkább csak menet közben jelentkezik!Meg hogy érted hogy 7-nél nem pörög többet?üresben 1-ben 6-ban vagy 12-ben
Helló!
Igen debreceni vagyok de mostanság nem nagyon láthattál még mert van sajnos 2 hónap eltiltásom!
Bár... pár napja láthattál a vámospércsi út és panoráma környékén!De sssssssssssssssss!!!!!!!!!
Oké keresek még infót!Azért nem tudom a részleteket mert engem nem érint de amúgy szerintem jobban járnál hoszabbtávon ha 125-öst vennél!Biztonságosabb... vagy ööö neked milyen jogsid van M vagy A1?
80ezer????????????Akkor inkább veszek egy zsír új hengert!a szerelő akivel csináltatom azt mondta hogy olyan 100-110 környéke egy új alu henger!De majd meglátjuk
Elgondolkodtam a dolgokon és nem csak az volt a baj hogy kifogyott a benzin hanem az hogy 25000 km van benne
ez már 2t-nél jó tempóban alap csere!
Hát ennek is eljött az ideje
A szerelő akivel csináltatom az gilerákkal foglalkozik mármint ilyenekkel!Azt mondta hogy már vagy 10 éve nem látott cronot max úgy hogy elsuhant melette pedig 2 hetente megy olaszba cuccért
Hát ja az biztos hogy kikúrt nagy pénzlehúzás!
Aki kezdő auto jogsival vesz egy nagygépet annak úgyis az lessz a vége hogy felcsavarodik valahova és ha nem kedvez neki a szerencse akkor megha!Tudjon rá!Tisztelet a kivételnek!
nem tudjátok megmondani nekem,h a 90-es évjáratú sp02-esnek elektronikus-e a power vezérlése?
Ja és szerintetek mi baja van akkor ha nem forog csak 7000-ig de addig megy jól meg indul is.
A fószer akivel cserélem azt mondja h nem nyit ki a power,igaza van és ha igen akkor miért nem nyit???
LÉGYSZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII S E G Í T S E T E K !
Én ha veszek hozzá cuccot akkor 27-es asso-t veszek mert csak az gyárt 27-s dugót (az van benne és a legjobb)! Hengert meg vagy veszek újat vagy veszek bontottat! DE csak nikacilost mert a fúrtban nem bízom! Nekem még az a bajom a géppel hogy a power vezérlő elektronika elszállt és azt meg sehol sem lehet kapni! úgy néz ki hogy csináltatok egyet! Egy kollégám nagy szaki és már ki is mérte milyen a fordulatszámjel! Meglátjuk!
Kisvárda közelében lakom.Sürgős lenne mert szétment a hengerem.akitől vettem nem is hüvelyezte csak felfúrták neki és szétolvadt a hétvégén a dugattyúja,még jó hogy az uncsimék már vagy 10éve ilyesmivel foglalkoznak amúgy rámenne a gatyám a nikaciloztatásra,igymeg ingyenbe
Küldtem egy levelet a közlekedésfelügyeletnek!
Ők majd megmondják hogy mi is van pontosan!
Már csak arra várok hogy visszaküldjenek egy levelet!
Később tájékoztatlak hogy hogyan van a dolog!
Békesség!
Azt hittem én vok béna de nem!Nem adja ki link formályában de megnéztem így is jó!
Itt le tudod tölteni meg megnézni: the.shouks.free.fr/cx/
E-mail:norbertmezei@freemail.hu
előre is köszi
HA vmi okosság akor az az ajánlat engem is érdekel! :
Nem olyan bonyolult az a power szelep mert ha elektromos akkor van egy vezérlődoboz ami jó ja JÓ, ez ad jelet a fordulatszám függvényében egy elektromágnesnek ami meghúz egy bowdent! A bowden meg egy tengelyre van erősítve amelyik tengely meg a kipufogó nyílást elzárja félig és ha elfordítom akkor meg kinyitja teljesen! Két állás van a nyitott és a félig elzárt! Ennyi! Ez a tengely a henger elülső részében forog! NEm vészes! Enyémnél nem vettük észre hogy be volt rohadva a Bowden és nem tudott dolgozni a mágnes, igy visszadolgozott a vezérlődobozba ami gyönyörűen leégett! Most készül egy utángyártott vezérlő, ami ha működik akkor szívesen adok belőle másnak is akinek gondja van vele!
Hali mindenkinek!
Azt megköszönném ha még keresnél még infót.
Na csövi
Igen debreceni vagyok de mostanság nem nagyon láthattál még mert van sajnos 2 hónap eltiltásom!
Bár... pár napja láthattál a vámospércsi út és panoráma környékén!De sssssssssssssssss!!!!!!!!!
ez már 2t-nél jó tempóban alap csere!
Hát ennek is eljött az ideje
A szerelő akivel csináltatom az gilerákkal foglalkozik mármint ilyenekkel!Azt mondta hogy már vagy 10 éve nem látott cronot max úgy hogy elsuhant melette pedig 2 hetente megy olaszba cuccért
Aki kezdő auto jogsival vesz egy nagygépet annak úgyis az lessz a vége hogy felcsavarodik valahova és ha nem kedvez neki a szerencse akkor megha!Tudjon rá!Tisztelet a kivételnek!
Ja és szerintetek mi baja van akkor ha nem forog csak 7000-ig de addig megy jól meg indul is.
A fószer akivel cserélem azt mondja h nem nyit ki a power,igaza van és ha igen akkor miért nem nyit???
LÉGYSZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII S E G Í T S E T E K !
Én ha veszek hozzá cuccot akkor 27-es asso-t veszek mert csak az gyárt 27-s dugót (az van benne és a legjobb)! Hengert meg vagy veszek újat vagy veszek bontottat! DE csak nikacilost mert a fúrtban nem bízom! Nekem még az a bajom a géppel hogy a power vezérlő elektronika elszállt és azt meg sehol sem lehet kapni! úgy néz ki hogy csináltatok egyet! Egy kollégám nagy szaki és már ki is mérte milyen a fordulatszámjel! Meglátjuk!