Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pepper!!
Na szakértő azért nem vagyok de volt közömm ezekhez a gépekhez azért
Ha tényleg jó³ állapotban van az a GFR akkor 200-ért nagyon jó vétel!!!! Vaószinűleg a tulajdonosa nincs tisztában avval h milyen motort birtokol!!
A fogyasztás az erősen jobbkézfüggő 6-10 literig mehet de ha nem vagy állat akkor 7-tel el lehet járogatni. A GFR az a leggyorsabb utcai 125-s Gilera a mai napig, tényleg igaz h megy 180-at nagyon erős, nagyon pörgős ha tényleg jó állapotban van akkor vedd meg veri az összes többi 125-s gyorsaságit!!! Bár sokban egyeznek azért nem minden SP alkatrész jó bele de minden alkatrészt meg lehet hozzá találni!
Amit mondtál h 96-s Sp01?? Na ez vicces elárulom neked h az Sp01-et 1988-90 ben gyártották a 96 az a Magyarországi forgalombahelyezésre vonatkozik ez biztos!
Ha tényleg 200 ezer az a GFR és jó állapotban van vedd meg és vigyél egy kört vele!!!
Komolyan kurva jó motor és tényleg disznók a menettulajdonságok!!

Ha elmész megnézni és esetleg meg is akarod venni fontos h nézd meg a vázat-lengővillát nincs-e rajta komolyabb sérülés karcolás nehogy véletlenül vegyél egy Olaszból hozott edzőmotort mert azoknak ki van a lelkük!!!
Továbbá nézd meg nem árt ha gyári a fényezés illetve fontos hallgasd meg a hanngját a blokknak!!! Jár a motor alapjáraton ereszkedj térdre mellette és pörgesd fel 10 ezerig legalább majd engedd el a gázt. A blokk nem ciripelhet nem lehet erős blokkhang!!! Ha nagyon ciripel akkor lehet h már megszorult egyszer!!!!
Ha nagyon rezonál a motor powerban az nem gond amúgy pedig elvileg alul szép mély, felül pedig pörgős erős hanngnak kell lennie. (amugy a Gileraknak annyira tipikus hanngjuk van )

Fontos még h kérdezgesd a tulajt mielőtt elindul rendesen be szokta-e melegi­teni, milyen olajat használ (csak a legjobb full szintetikusat szabad!) használ-e motorféket, jár-e vele versenypályára?. Érdemes megkérdezni h csináltak-e rajta komolyabb javítást (dugócsere).

Ja miután beindítottátok és bemelegszik akkor egy-két nyél power után üresben utána allig füstölhet a motor! Ha sok a füst és olajpumpás a gép (nincs kikötve) akkor valószinűleg szar az olajpumpa és sokat kap olajból!
Ja a motornak szivatóval kb 2 másodperc alatt be kell röffennie külömben nem valami jó a gép. Az nén Sp-m télen minusz 10-ben szivatóval pöccre indult!!!!!
Ha mindent figyelembeveszel akkor szart nem vehetsz !!!
Csak fogadd meg a tanácsokat én 3 évig Sp-ztem és tudom miket kell nézni rajta!!!
Szerintem a gfr sokkal jobb...egyébként...
www.motorcyclespecs.co.za/bike...
és ha nem vagy lusta visszaolvasni a fórumot elég sok mindent leírtunk már mindkettőről...
egyébként 110.ért Sp2??
Hello Joe-Z! Téged ajánlottak, hogy szakértő vagy, ezért kérdeznék párat: 200e-ért egy gfr jó vásár? 94-es évjárat, 125-ös és a tulaj szerint nagyon rendben van. Na most olyanok érdekelnének, hogy a fogyasztása mennyire lehet nagy és hogy az SP alkatrészek jók-e bele. Ja és hogy jól mennek-e.(állítólag van amelyik 190-et is .), mert még egy SP-01 jöhetne szóba 210-ért, de az 96, bár ilyen kornál a 2 év már nem sokat számít... Te melyiket választanád?
Előre is köszi.
Sziasztok! Van egy alkalmi ajánlatom: Egy "91-es évjáratú Sp2-es eladó (50-esként) Kis hibákkal csak most 110e. ft-ért...ha érdekel valakit üzenjen! Sürgős azért ennyi...ha hamarosan nem lesz vevő, akkor nem is lesz eladó...
Nem tom nekem a cronoba az a gyári gyertya de annak a hőértéke 10-es
Sziasztok! Megvennék egy gilera gfr-t, de nem igaziból tom hogy milyen motor! 200e-ért adják és 94-es, úgyhogy szerintem jó vásár lenne. Akinek ilyen van légyszi írjon róla pár szót... Sokat segítene. Pl. hogy ha valami gáz lenne vele alkatrészt lehet-e beszerezni hozzá. Köszi.
amúgy ez a champion a gyári gyertyája majd megnézem pontosan mi a tipusa és felrakom!
Tuti ez szakszervízbe keresték ki és nem is jó csak az sp-k hez.És tényleg egyenletesebb is lett a járása amikor kicserélték de...........................
Én egyébként végig gyertyából az NGK BRG9S használtam a 3 év alatt semmi gondom nem volt vele.
Ezt a gyertyát amit mondasz nem ismerem.....
Csütörtökön összeraktuk a gépet,vettem bele új dugót(vertex) 28600ft-ért gyertyát(champion) 4800ft-ért repsol olajat meg minden finomat bele. Jártom szépen csütörtök este meg pénteken,össz 125km-ert ma meg elindultam romániába mentem 25km-ert és úgy megragadt kanyarba hogy még most se tom hogy éltem túl,utána 2-esbe megtoltam elöre hátra megindult de nem megy
Ennyi munka meg pénz és csak szopás jár érte??????
Nem tudtok olcsón komplett hengert hengerfejet ami fasza?? Aki tud légyszi szóljon!
Megvan a gyertya neve: Bosh arany palládium
Vagyis Joe-Z írta a szépeket...
Az 503-as úgy tudom 50-es gép...Amúgy szépeket írtál egész meghatódtam
Még anyit hogy van egy olyan is hogy Gilera 503. Az mien? Képeken láttam csak és olyan mint egy gfr meg egy sp01 keveréke. Gfr eleje meg sp01 segge!
Amúgy nem tudsz nekem ajánlani valami jó kis dobot a mocimra(csak ne karbont)?
Van egy ismerősömnek az ismerősének az.... mindegy, beszéltem vele egyszer és neki is egy sp02-es gépe van/volt(nem tom) és azt mondta hogy ahoz hogy őt utcai 125-ös megverje ahoz egy másik gilera kell, mert nem fogta semmelyik gyári gép sem az ő gyári mociját. Szerintem kicsit húzós kijelentés volt de hiszek neki
ÚÚÚÚ végre már tom mi a története, köszi, erre nagyon kíváncsi voltam!
A GFR-ről azt halottam hogy egy picit lomhább mint az elődjei a súja miatt de viszont iszonyat nagy nyomaték van benne!Nem tudom ebből mi igaz és mi nem azt tom hogy a Gfr az 140Kg(ha minden igaz) 90-es Crono az meg (131kg)(speciel az enyém 93-as 122 )+van egy olyan gyertya aszem bosh, ööö valami aranyozott gyertya és nem elektródás vagyishát az csak a picike kis szál helyett egy kúp alakú elektróda van(azt mondják hogy örökélet + 1 nap és 5-10%-ot ki lehet a gépből hozni még belőlle)Erről halottatok már és ha igen akkor kinek mi a véleménye? Én megvettem a gyári CHAMPION C55 -ös gyertyát de az szétment mert hogy azt előmelegített motorokba szokták betenni és hidegen elpattanta a szigetelés rajta.Vélemény?
Na most biztos h nem 164 ccm mert olyan nem volt az biztos
Ugyanugy 125 ccm mint az Sp csak többet pörög és erősebb.

Ha így akarnám kifejezni akkor a Crono az Sp02 egyenes ági testvére az SP01 utódja az Sp02 úgynevezett EVO változata. Magyarul egy Sp02 még jobban kihegyezve
Gyártását 1990 ben kezdték meg az Sp02-vel egyidőben ami ha jól tudom 93 -ban szintén az Sp02 -vel egyidőben véget is ért azért h átadja helyét minden idők legjobb 125-s Gilera versenyreplikájának a GFR-nek ami igazi Mito és Rs alázó volt a maga hátjó keréken leadott 32 Lóerejével. Ez volt az utolsó igazi Gilera 125-s sportmotor a gyár történetében mert után rövidesen elég nagí szarba került és leállították a 125-s projekteket annak ellenére h sikeresek voltak.
De ez a múlt és a jelen az h még mindig vannak nálunk ilyen "unikumnak" számító darabok amikre bizony nagyon kell vigyázni h büszkén tudják hírdetni a dicső múltat amikor még ők voltak a dobogók 1 fokán igen a ti motorjaitok csak tükör és kámpa nélkül!!!

És h még most is jól néznek az időtálló design miatt az is dícséretes!!!!

Egyszerűen tökéletes volt ez a gép nézzétek meg a fordulatszámmérőt 12500 tól indul a piros !!! Állat ilyet még ma sem tud senki!!!
Shepard a lényeg a lényeg
A Chrono az sokban külömbözik az Sp02-től elég sokban. Elvileg a váz ugyanaz az alumínium váz a blokknak csak az alapja ugyanaz de látszik is mert neked 12 től indul am piros a fordulattszámmérőn az Sp02-n pedig 11 től indult. Biztos h erősebb sokkal.
Ezekről a motorokról annyit h teljesen versenyreplikák gyakorlatilag mikor ezeket gyártották akkor volt a Gilera a csúcson 125-ccm-ben a világbajnokságon. Gondoljatok bele 90-ben fordított teló aluváz alulengőkar csodás menetteljesítmények ez abban az időben mekkora nagy szám volt és még ma sem kell szégyennt vallani vele.
Nekem nem volt ilyen kipufogó kifújós problémám csak kopmlett motorgenerál volt 130 ezerért amugy az enyém le volt áttételezve így vettem sokkal rövidebb volt rajta mint a gyári. 140 3.ba?????az biztos valami tévedés.....
Amúgy kúrva jó gép volt az Sp még soha nem hallottam ilyen szém "t sportmoci hanngot mint ami az Sp-nek volt!!!

Nyugodtan kérdezz bármit megpróbálok válaszolni!!
És mit takar ez a 164?
"164 Gilera Crono SP/E" ez stimmel...forgalmim meg sose volt
A tiedre is az volt írva hogy 164 mwg a forgalmiban meg minden?
Ezek szép adatok a felirat az enyémen is ugyan az(volt)
Egyébként nem lehet hogy baja volt a mocinak? Mert az enyém kikúrtúl megy(ment amég meg nem ragadt ) 1-60, 2-110, 3-140, tovább nem néztem mert még nem mentem vele sokat és nem mertem figyelgetni az órát anyit tudok hogy az órát (180-as) 2 személyel kiakasztotta, és csak anyi hogy 122kg + 36-os Dell"Orto karbi van meg egy sportcső(Giannelli) Én 100%-osan meg vagyok elégedve a géppel csak itt a servis ideje(sajna) és a tipusától függetlenül 125ccm és ez fix! Én most már nagyon el vagyok keveredve! Semmit sem értek!!!
Hali!
Naon szép gép!
ÖÖÖ... lenne nekem pár kérdésem ha nem gond!
Bár neked a bal oldalon van(volt) a kipuffanó(nekem jobb) volt e olyan hogy kifújt a henger és a kipuff találkozásánál? És ha igen akkor mit csináltál vele hogy ne fújjon ki + gondolom akkor dugó + gyűrűt is cseréltél, miet tettél bele hány gyűrűs és mennyiért vetted?
Igaz nekem cronom van de nagy a hasonlóság!
Ahogy néztem te tudsz valamit ezeknek a motoroknak a múltjáról(ha igazam van), megosztanád velünk, mert én már nagyon sok mindent halottam de nem biztos helyről.Azt is halottam már hogy verseny gépek voltak csak ki lehetett vinni őket közútra is!
Egy olyan kérdésem is lenne (amire még senki sem tudott válaszolni) Nekem van a Cronom és a forgalmiban és az alvázon is az van hogy "164 Gilera Crono SP/E". Na ez mi lenne? valami limitált téma vagy....nem vágom!
Válaszodat(válaszaitokat) előre is köszike!
BÉKE!
hu! Hali mindenkinek!
EZER éve nem voltam már itt és kicsit lemaradtam a témákról!
k.mark szerintem ezt valamien hivatalos embertől kellene megkérdezned, az tuti 100%-os választ ad(ezzel senkit nem akarok bántani)
De szerintem ha 150-ből kijön úgy hogy nem kell költened a mocira akkor megéri!