Van egy bontásra váró FSE450-e supermoto. Hajtókar szakadása volt, tehát blokkház, henger, dugó, szelepek , főtengely csak kukában. A többi rendben volt műszakilag. Külalak ronda, de nem törött, nem sérült semmije . Papíron 400-as, 35KWos . 2 személyes novi vas segédváz, gyári!!!
Alkatrészenként eladó, egyben nem. Max ha nagyon meggyőző az ajánlat. Építéshez vettem, de lecumiztattak az alappal. Szóval motorom nincs hozzá, csak ez maradt alkatrésznek.
Számom: 30 nyolc49 negyvenkilenc42
Köszi!
Ha esetleg hibás enduroja van valakinek eladó, akkor lehet érdekel ehhez. 2002-2004ig érdekel csak.
Sziasztok!
Elég új nekem ez a GAS GAS téma, a héten szert tettem egy kérdéses múltú FSE 450-re. Lehet lesznek érdekes kérdéseim, mert a legutóbbi emlékem a terepmotorokról egy XT 550 volt kölyökként. Azóta csak utcai sor4.
Szóval! Milyen motorolaj kell ebbe a szekérbe? Ír a motul is mindent, mások is mondanak lényegében minden félét! Segítség kellene!
Sziasztok!
Régen írtam már ide, de hátha tud valaki segíteni. Gibson gumit honnan lehet beszerezni? Tudtok kontaktot, aki nem csak ígérget, hanem küldi is
így vettük hogy nincs benne
igszándiból a csatlakozója sincs meg, bár nem nagyon kerestem
amugy nagyon jól megy a motor csak húzni kell egy kis gázt indításkor, és nem pöccre indul mint hidegen hanem körbeforgatja a főtengelyt 3-4x
az a jobbik eset hiszen napi 1x kell csak hidegen indítani
nem tudom változna-e valamit ha visszatenném az oxigén szenzort, mert most tuti valami emulátor van benne hogy lökje a kaját bő nyállal.......
Aha èrtem, regi tuvel (n8rg)nem tudom probalgatni mert eltort,de szerintem jo lesz ez.kozben megtalaltam könyvèben is a variàciokat tàblàzatba,magassag, celsius stb.hez, tanulmanyozom, meg beszelgettem egy regi nagy mesterrel...
Alpjárati 42-vel Ktm csak krosszozni jó, ilyen évjárat.. A tű pozíciót felülről számoljuk, ez a szabvány, de középen tök mindegy.. Te alul is szegényítettél az N8RH-s tűvel, mivel a "H"-s vastagabb, meg a főfúvókát is kisebbre raktad.. Én csak a főfúvóka csökkentést ajánlottam, ami gyakorlat szerint működik.. Ha jól emlékszem a 2013-ba V-force 4 membrán van, így 175-178 ff is jó lehet N8RG-s tűvel.. Jó az N8RH-s tű is, de kevésbé nyomatékos vele alsó tartományban.. Ezeket befolyásolja a kipufogó is, a levegő csavar is, stb.. A 2016 300 Ktm széria beállítás 35, N8RG 3.-ba, 172 ff és 2 a levegő de ebben nem Vforce 4 van..
szarul felmókolva meg 12 km tolást eredményez