piros csikos van fent nekem! Nem volt tapasztalat és az eladó rábeszélt! Kalap szar, tublissal jó lehet, mousse-al nagyon gáz lehet az tuti! Vastag belsővel megyek 0.3-on fog! Apiros csikos nagyon kemény oldalfalú, le kell engednem mert másképp nem boldogulsz vele! 0.6-al nem tudsz menni konkrétan, ha van egy kis oldalazó akkor ezzel a gumival elestél! Hátra csak egy zöld csikos mehet mindenből, ezek után!
Nekem a huskyt télen nyáron állítani kellett. Vettem is olyan csavart amit meg tudok kézzel fogni, ment jól de nagyon durrogott és idegrsitett
Elmeletileg a hegyen is kellett volna de nem vagyok akkora profi hogy éreztem volna a változást
Akinek tudjátok nem mondjuk ki a nevét ... a karburátort !2feljáró között! állit be. Teljesítményt, fogyasztást állít a levegő csavarral. Ilyen isteni magas szintre mi halandó motorosok nem vagyunk képesek, ne is keressétek a fogyasztást
Ez így nem teljesen igaz. Sxnel a kis lendtomeg mellett már kb 1/4-3/8tol észrevehető a különbség egészen teljes fordulatig. De hagyom mostmár a fenébe, 36ost rá 140es fofuvokaval 40es alappal,jó vastag tűvel és termeli az uzemanyagot .
Szia! 38assal egy kicsit erőteljesebb 1/4tol a reakció. 36on az alsóbb fordulaton van nyereség.
Ezért mondtam, ha valaki arra használja amire való az SX akkor jobb választás a 38as. Na indulhat az ekézés
Ha jol értettem itt 250sxrol volt szó és nem 300excrol, de lehet félreértettem valamit. 300excn egyébként a 36os valóban előnyösebb, függetlenül a nagyobb lökettérfogattol.
Jaja igazad van. A gyarban meg tok hulyek dontottek el sok éven at hogy a 300 as exc ket a 36 ossal szerelik. Amivel valkerek meg gomezek. Is motoroznak.sokszor nyelgazon.
Szia Szalajtós! 38as ha jól be van állítva nem eszik többet,mint egy 36os ami magas fordulaton kevés lehet a 250nek is.
Én nem javaslom a 36ost annak aki rendesen arra használja a motort amire kitalálták.
En a helyedben tennék ra egy 36 os karbit. Vagy egy ujfajta mikunit. Nekem.van is egy uj elado. Volt regen 250 sx em. Sajnos akkor meg nem.volt ilyen.lehetosegem karbi cserere. Hordtam.a hatamon a benzint. Irj ram.ha erdekel a karbi.
A motoron keihin pwk 38- as karburátor van és nem találok hozzá gyári adatokat, hogy mekkora fúvókákkal kell rendelkezzen a normális fogyasztás érdekében mert jelenleg nagyon zabál Most az alapjarati fúvóka 45- ös a főfúvóka 168- as de ezzel a kombóval megeszi a gatyám Kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban? Köszönöm előre is a segítséget :)
A világítás részt simán meg lehet tekerni. Akár jobb minőségű anyaggal mint a gyári kivitel, kicsi türelem meg egy átlagos kézügyességét igényel
A gyújtó tekercs más dolog, abban nekem nem sok bizalmam lenne még olyannál sem aki ilyeneket csinál
Elmeletileg a hegyen is kellett volna de nem vagyok akkora profi hogy éreztem volna a változást
mitas terra force hátsó gumijaval van tapasztalat ? probálta már valaki?
Ezért mondtam, ha valaki arra használja amire való az SX akkor jobb választás a 38as. Na indulhat az ekézés
Én nem javaslom a 36ost annak aki rendesen arra használja a motort amire kitalálták.
A motoron keihin pwk 38- as karburátor van és nem találok hozzá gyári adatokat, hogy mekkora fúvókákkal kell rendelkezzen a normális fogyasztás érdekében mert jelenleg nagyon zabál Most az alapjarati fúvóka 45- ös a főfúvóka 168- as de ezzel a kombóval megeszi a gatyám Kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban? Köszönöm előre is a segítséget :)
A gyújtó tekercs más dolog, abban nekem nem sok bizalmam lenne még olyannál sem aki ilyeneket csinál