Igen lehet furni..mert egy kis csavarhuzóval ki lehet venni...csak be van egy fészekbe nyomva...Alatta két kicsi lyuk van..az aluöntényben..a kis müanyag alatt..Ott megy be az olaj a pumpához.....a másikon meg a visszatérö...(mikor betétet cserélünk azon jön vissza az olaj..ha visszanyomjuk a nyereg dugattyukat és minden fékezésnél..)
Hu baszki...Amit kivettem belöle...Ha leveszem a kupakot a féktartályról..látok az alján.egy fehér müanyagot..amin 3 lyuk van.a széleinél..és egy középen..Ezt irja Ö itt paprikának...és deflektornak...Nagyjából 1.5 cm átmérö lehet..Arra gondolom az irásból..hogy ezen kevés és kicsi a lyuk...és nem jön ki alóla a levegö....mint a japánnál...Ha jól gondolom..alacsony olajszintnél...a kormányt forgatja...ütközésig..és igy levegömentesiti a felsö részt...Azért hivja ezt ostoba módszernek...Szerintem..a felemelös módszer..jobb lesz..ahogy ezt tibric is irta lejjebb..
Google fordítós megoldás: ostobanak tűnhet , de ezekre a brembo- mesterekre, akiket már véreztettem, ez minden alkalommal működött nekem.
Állókerékpárral általában fékezzen egy féket úgy, hogy az elülső vége egyenesen előre nézzen, de a brembo-nál azt találtam, hogy soha nem kaphatom ki a levegőt, nem számít, ha ballokon, légfúvónál, dobott karon stb.
Azt találtam, hogy a levegő eltömődik a master visszatérő terelője alatt. (alul műanyag paprika)
tehát elég alacsony lenne a folyadékszint, így a rudakat egy irányba teljes reteszelődésre fordíthatom, és nem szivároghatnék be, akkor azonnal kiszívnék a levegőt, majd másik irányba fordulnék, ugyanaz a dolog. És így vérzik. A legtöbb jap mesternek több lyuk van az deflektorban, így a levegőből könnyű kijutni oda. De a brembo nem.
ez az ostoba módszer számomra minden alkalommal működött egy brembo mesterhengerrel.
Tipushiba... ..Az minden esetre elgondolkodtató..hogy egy teljesen zárt rendszer...hogy tud levegöre futni...Arra látok esélyt...hogy van kis levegö..lent a nyeregben...és a hosszú állásban...felkuszik...a fékcsö fenti végéhez..és ott megragad...
Vannak itt nagy tapasztalattal rendelkező szerelők is, lehet hülyeséget írok.
Engem a visszahajló fékcső is viccelt már meg ha alul légtelenítesz, ugyanezzel a hibajelenséggel amit Te írsz, nem volt hajlandó felkeményedni...
Úgy viszont minden jó lett ha levettem az egész féket tartályostól, felemeltem hogy ne legyen benne a cső visszahajlás és úgy csináltam.
Ja meg az alulról bepumpálós módszer is segíthet.
Egyébként ezt a kar kiba**ást csináltam már levett fékolajtartállyal is és láttam hogy minden egyes kiba**ással bubizik a tartály kicsit, szóval valahol a tetején tud fellevegősödni álló helyzetben.
A thumpertalk usa forumon is sokan panaszkodtak ugyanerre a problémára. Ahogy fordítottam, a főfékhenger kialakításában (ahol a fékcsőhöz csatlakozik) látták a levegő megszorulásának a lehetőségét. Többen cserélték ebay-es honda nissin másolatra, (8 ezer ft ) azóta elégedettek.
Magam nem találkoztam ezzel a jelenséggel, a társaságban sem volt panasz erre. Elvileg ha alulról nyomás alatt van feltöltve a rendszer, nem kellene megragadni levegőnek.
Gyári a kar?
Jártam már úgy hogy hívtak hogy nézzem meg a féket mert az istennek se keményedik fel már egy liter olajat átnyomtak rajta de semmi eredmény
Na ott az volt a baj hogy nem a gyári kar volt és emiatt nem jött vissza teljesen a főfékhengerben a dugattyu
Hétföre jön meg a javitó szett..már azzal csak müködik....Lehet egy tisztitás is elég lett volna...Nem vészes..10 rugó...De ha komplett kell...a házzal együtt..az már 54.000..tehát érdemes vigyázni rá....Ezek gyári árak..
Minden rendben van..sehol nem folyik..nem dagad...van olaj..át is folyattam...Hiába pumpálom..kicsit felkeményedik...és légtelenitem..alig nyom ki egy kis olajat...Ez igy ismétlödik...a 20.-ik légtelenitésnél is...Egy kicsit felkeményedik a kar...de tovább nem akar...hiába légtelenitem...és pumpálom..
Van benne elég olaj? Tutira rendesen le van légtelenítve? Nem folyik valahol az olaj? Fékcső nem dagad, amikor húzod?
Ha minden ok, akkor karmantyú, vagy komplett az egész főhenger csere...
Ezt a kar kibaszást csináltam sokszor...mert arra gondoltam..hogy megragadt a munkahenger....aztán csak kirúgja magát....de semmi...Valszinü...ott van valami szorulás..vagy retek...mert alig van nyomás benne...mikor légtelenitem...Nem nyom eleget ...és a tartályba is jönnek vissza kis buborékok pumpálás közben..Remélem..a gyári felujitó szett...megoldja a problémát..
Jártam, jártunk kb. 3-4 motorral is.
Valamiért álló helyzetbe fellevegősödik némelyik brembo.
Olyan hülye tapasztalatom is van, hogy csak akkor ha el van fordulva a kormány, ha úgy van letéve hogy egyenesen áll a kerék, nem.
Ja és azzal helyre tud állni ha behuzod a kart és kiba**od. Ezt megcsinálod vagy 15ször és felkeményedik, utána no problem menet közben és semmikor nincs vele gond.
Csak lerakás után produkálta mind. Volt hogy két hét garázsban állás után is akár.
nem ehhez voltam szokva. Egyszer cseréltem eddig -a simsonokon kívül- gázbovdent egy 99-es R1-esen amiben már több blokk is kilehelte a lelkét. Ott se nyúlt meg csak akadt.
A sár megeszi a motort. Kb 2 éve én is mentem télen, ha nem volt hideg, a latyak megette a láncot, lánckereket, hátsó féket. Tavasszal csere...annyit nem ért a téli ténfergés.
Állókerékpárral általában fékezzen egy féket úgy, hogy az elülső vége egyenesen előre nézzen, de a brembo-nál azt találtam, hogy soha nem kaphatom ki a levegőt, nem számít, ha ballokon, légfúvónál, dobott karon stb.
Azt találtam, hogy a levegő eltömődik a master visszatérő terelője alatt. (alul műanyag paprika)
tehát elég alacsony lenne a folyadékszint, így a rudakat egy irányba teljes reteszelődésre fordíthatom, és nem szivároghatnék be, akkor azonnal kiszívnék a levegőt, majd másik irányba fordulnék, ugyanaz a dolog. És így vérzik. A legtöbb jap mesternek több lyuk van az deflektorban, így a levegőből könnyű kijutni oda. De a brembo nem.
ez az ostoba módszer számomra minden alkalommal működött egy brembo mesterhengerrel.
Engem a visszahajló fékcső is viccelt már meg ha alul légtelenítesz, ugyanezzel a hibajelenséggel amit Te írsz, nem volt hajlandó felkeményedni...
Úgy viszont minden jó lett ha levettem az egész féket tartályostól, felemeltem hogy ne legyen benne a cső visszahajlás és úgy csináltam.
Ja meg az alulról bepumpálós módszer is segíthet.
Egyébként ezt a kar kiba**ást csináltam már levett fékolajtartállyal is és láttam hogy minden egyes kiba**ással bubizik a tartály kicsit, szóval valahol a tetején tud fellevegősödni álló helyzetben.
Magam nem találkoztam ezzel a jelenséggel, a társaságban sem volt panasz erre. Elvileg ha alulról nyomás alatt van feltöltve a rendszer, nem kellene megragadni levegőnek.
Jártam már úgy hogy hívtak hogy nézzem meg a féket mert az istennek se keményedik fel már egy liter olajat átnyomtak rajta de semmi eredmény
Na ott az volt a baj hogy nem a gyári kar volt és emiatt nem jött vissza teljesen a főfékhengerben a dugattyu
Ha minden ok, akkor karmantyú, vagy komplett az egész főhenger csere...
Akkor ez rád nem vonatkozik.
Valamiért álló helyzetbe fellevegősödik némelyik brembo.
Olyan hülye tapasztalatom is van, hogy csak akkor ha el van fordulva a kormány, ha úgy van letéve hogy egyenesen áll a kerék, nem.
Ja és azzal helyre tud állni ha behuzod a kart és kiba**od. Ezt megcsinálod vagy 15ször és felkeményedik, utána no problem menet közben és semmikor nincs vele gond.
Csak lerakás után produkálta mind. Volt hogy két hét garázsban állás után is akár.