Nekem a gyerek 125sx tanult motorozni 10-évesen illetve van egy gas gas triál is játszani. Most 300-asa van és 22éves. Azt mondja a 4ütem a nyugdíjasoknak való és nem is szereti. De ahogy nézem mindegy mit adunk neki motorba. Szerintem ha a gyerek 2t tanult akkor az mindennel fog tudni szerintem. Ezt mondta a Kopnyik Peti is és a Markó Pisti is náluk tanult valamikor. Mint mindent ezt is gyerek korban kel kezdeni.
ok. Ha a környékeden akad gyári, amit a kezedre játszanak egy körre, próbáld már ki. Kíváncsi lennék a különbségre. Elvileg én is enduróznék...majd valamikor.
Igazából nem tudom, 20 órával vettem a motort, már rajta volt a lendkeréksúly, gyári állapotúval még nem mentem De. az eddigi 4t motorjaim közül ez tetszik a legjobban, pedig főleg endúrózok vele. Egy hűtőventilátor és egy hűtővédő lett pluszba rátéve még.
Koszi, en en 20 centivel es 30 kiloval odebb vagyok. Az enyem exc, ezt is nyugodtan nyelezem le kanyarbol kifele. Gondolom fordulaton kb a 250 sxf is hasonlot tud.
Pont foldvari mely homokban szivtam sokat a 300as erejevel, mert ha huztam akkor neha csak utas voltam rajta, ha meg nem akkor...
Na majd kiprobalok egyet. (450et probaltam az nem tetszett)
172cm, 65-70kg. 48 év. Semmi fizikai munka. De nem én vagyok az etalon.
Tavaly több jó erőnlétű, jó váz izomzatú, 30 éves, tapasztalt, ügyes jó motoros kipróbálta a 250-est. Volt amelyik eladta a 350est, hogy lecserélje, a másik aki akkor vette az 5. Uj 350esét, azt mondta, hogy legközelebb 250est vesz, a harmadik eladta a 350est, és vett is egy 250est, Dunaföldvár endurocrosson 3. lett.
Nagyon jó motor a 350es, de hétvégi harcos szinten álltalában optimálisabb a 250. Azok is olyan erősek lettek az utóbbi években, hogy bőven elég. A kevesebb forgó tömeg, meg előnyére válik. A jámborabb nyomaték meg nem küld egyből táppénzre, hiba esetén.
Nálam is ez volt a szitu, 350 exc-f után 250 sxf lett, mondjuk ezt lendkerék súllyal vettem, de sokkal jobban tetszik mint a 350 , fordulékonyabb, könnyedebb, erőben sem érzem semmivel sem gyengébbnek.. Végsebességben viszont sokkal lassabb, plusz egyesben kicsit hirtelen, viszont a többi fokozatban ez jól jön. Ami meglepett a 350 exc sokkal jobban melegedett mint az sxf.
Ha hosszú távon gondolkozol, és nem probléma a szerelés, akkor tegyél plusz tömítést a henger alá. Csökkented a kompressziót, csökken az égési végnyomás, csökken a teljesítmény, kevesebb terhelés éri az alkatrészeket. Nő az élettartam.
A legegyszerűbb amit láttam, hogy a gázkarhoz betettek egy ütközőt.
Bár szerintem a 350-esen elég jól adagolható a teljesítmény. Nem gondolnám, hogy ez lenne a megoldás a problémára.
ha lesz lehetőség valahol ránézük valahol egy 250re, rendszám mindenképp kell szóval igazándiból nem lenne jó az sx se az xc
nem tudom el lehet e butítani a 350est hogy szarabbul menjen, lehet vissza kellene tenni a oxigén szenzort meg a katalizátort aztán visszafogottabban menne
Drága lesz az üzemeltetése, a túrázáshoz, - 2 hetente Olaj helyett dugattyút fogsz cserélni.-és nem is adja azt az élményt a nagy nyílt egyenesekben, mint a nagy nyomatékú, széles fordulatszámtartományú, nagy sebességű 350-es. -ami elmegy több száz órát. (nem a motor a gyenge láncszem)
Ahova balta való, ott az orvosi szike hamar elkopik.
Próbáljatok ki egy 250 4t-t, nekem a 350-es után véletlenül adta az élet, de azóta nem is akarok nagyobbat. (sx250f) Jelentősen fürgébb, kezelhetőbb, játékosabb motor, mint a 350-es. Bőven elég az ereje mindenhez (cross, endurocross, enduro, hard enduro). jelentősen kevesebb energiát emészt fel testileg, és idegrendszer szintjén is, mint a 350-es. Nemrég combos versenyző barátom is átált a 350-ről, 250-re, és tetszik neki.
Nekem is volt, jó kis motor, de soft enduróra tényleg nem az igazi. Amire neki kell, miért nem drz-t néztek inkább? Az egy igénytelen igásló, a negatívumaiból pedig azon a terepen semmi nem jönne elő.
EU-ba legnagyobb gond hogy 20 km mire elérunk valami kis homok dombhoz ott lehet kicsit küzdeni (Erdély szopó osztva tízzel) aztán vissza
A pálya java részét leküzdöm az lc4-el kicsi izzadással
Az a gond hogy ez főleg túrázás amiről te beszélsz és mivel hogy nem nyomatékos, eléggé sokat kell használni úgy hogy nyitva legyen a pówer, máskülönben nem bírja az 5. és 6. fokozatot. Túrázásra nem igazán való, szerintem. Én nehezebb terepen használtam és ott, kevesebbet evett mint a 250-300. Persze ehez át volt teljesen karburálva..
Igazandibol ő se tudja ám hogy mit akar. 300as 2t motort tudunk tesztelni van az ismeretségi körben. De avval szerintem nem lesz előrébb a 350-hez képest
Nagyon on-off motort nem akarok neki mert az erőnléti nem az igazi
Téblábolni meg valami túrásabb endúró a cél mert most ahogy használja 2 hetente olajcsere
.. jo draga volt.akkor kettot rendeltunk. Regen volt mar nem.emlekszek. kb 3 het mire megjon..
Pont foldvari mely homokban szivtam sokat a 300as erejevel, mert ha huztam akkor neha csak utas voltam rajta, ha meg nem akkor...
Na majd kiprobalok egyet. (450et probaltam az nem tetszett)
Mekkora fért el?
Tavaly több jó erőnlétű, jó váz izomzatú, 30 éves, tapasztalt, ügyes jó motoros kipróbálta a 250-est. Volt amelyik eladta a 350est, hogy lecserélje, a másik aki akkor vette az 5. Uj 350esét, azt mondta, hogy legközelebb 250est vesz, a harmadik eladta a 350est, és vett is egy 250est, Dunaföldvár endurocrosson 3. lett.
Nagyon jó motor a 350es, de hétvégi harcos szinten álltalában optimálisabb a 250. Azok is olyan erősek lettek az utóbbi években, hogy bőven elég. A kevesebb forgó tömeg, meg előnyére válik. A jámborabb nyomaték meg nem küld egyből táppénzre, hiba esetén.
az a lényeg a 2t se lenne se szebb se jobb itt a pusztában
A legegyszerűbb amit láttam, hogy a gázkarhoz betettek egy ütközőt.
Bár szerintem a 350-esen elég jól adagolható a teljesítmény. Nem gondolnám, hogy ez lenne a megoldás a problémára.
nem tudom el lehet e butítani a 350est hogy szarabbul menjen, lehet vissza kellene tenni a oxigén szenzort meg a katalizátort aztán visszafogottabban menne
Ahova balta való, ott az orvosi szike hamar elkopik.
Próbáljatok ki egy 250 4t-t, nekem a 350-es után véletlenül adta az élet, de azóta nem is akarok nagyobbat. (sx250f) Jelentősen fürgébb, kezelhetőbb, játékosabb motor, mint a 350-es. Bőven elég az ereje mindenhez (cross, endurocross, enduro, hard enduro). jelentősen kevesebb energiát emészt fel testileg, és idegrendszer szintjén is, mint a 350-es. Nemrég combos versenyző barátom is átált a 350-ről, 250-re, és tetszik neki.
A pálya java részét leküzdöm az lc4-el kicsi izzadással
Nagyon on-off motort nem akarok neki mert az erőnléti nem az igazi
Téblábolni meg valami túrásabb endúró a cél mert most ahogy használja 2 hetente olajcsere