Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat en lattam.mar sok videot romaniaxrol getzen rodeorol ami hiresen kemeny . Hixpaniarol innen onnan. De amit a nordikas haverod feltett gomezekrol ( aztan kesobb atkozmetikazta) azon gomez negykezlab kuszik a motorja utan mert 3 an csörlözik vegig a csoda patakban ahol bazsi szerint fel le motoroztak elotte. :) Hat en azon jot kacagtam. Raadasul a helybeli sracot meltatlanul lejjebb felejtették inkaabb csipriant rangattak hamarabb ... Persze biztos igy kell ennek lenni en öregedtem.meg. mindenesetre ha igy halad a tendencia jovore jobb ha mindenki vesz egy kis csörlöt a motorjara es szeria tartozek lesz versenyeken. A c kategoria szerintem nem.vagyik arra hogy egesz nap szenvedjen. Meg kell oket tiszzelni ha C be neveztek hogy teljesiteni tudjak amiert fizettek. Gomez biztos orult neki mikor negykezlab latta magat viszont egy amator videon a vilaghalon. :). 500 meteren at vonszoktàtok oket . Vicces volt nezni. Ja nem... Amugy ha beallsz versenyezni. Rogot nem szorongatod igy az is biztos! Geci kemeny kis gyerek. En lattam elobe cikcakkozni. Tempoba is jo nagyon megy. Ott picit ki lehetett fingva mar mert ennel 100x jobban szokott haladni. Kb az egy percig latod kategoria. Jaxy versenyezned kene es proba kene menned !! Gó :)
Köszi a videókat!
Szépen megy a gép meg te is!
Te a B nyomon voltál STAFF?

Akkor várhatóan jövőre fel ennyi induló sem lesz? Csak a "meghalós hardra" vágyók fognak indulni, a többiek inkább el se mennek.
Gomez nem hisztizett, hogy volt ahol ő se tudott felmenni, hanem úgy kellett felhúzni?
Ott lehetett dolga a nézőknek/szervezőknek, mert ahol Gomez nem ment fel, szerintem senki nem ment fel a PRO közül.
A hetvegen a DitrockXXX volt megszervezve..igazi meghalos hard enduro,kemenyen fel teve a mercet a nagyoknak is.Nem sok pihike volt,fel es le,mondjuk nekunk sem volt sok pihi..
Amit az en munkamrol motorozasomrol tudni kell,hogy nyitani es ellenorizni ,szallagok elveszett embereket keresni volt a feladatom.Nem volt gond,sok kis nyafka hobbi motoros elegedetlenkedett,mert ez Hard enduro volt a C nek is ami azt jelenti,hogy mashol a B nek van ilyen,szoval a sok nyafka kitett magaert,a legnagyobb harcosok ok voltak.Mindenkinek gratula.
En a videokban egy szarra kopott metzeller super softal voltam,tublis es ujnyi vastag musszal benne.Az kegyetlenseg ahogyan fogott... a videokban is latszik.
http://youtu.be/JR7xSBuNUVY
Dr Zsir
Igen. Van ilyen. Az egyszemélyes vagy családi kisvállalkozások.
Én meguntam a karburátoros gépeket, az utolsó a Beta volt, most örülök a berugós injektoros kawasakinak.
Biztosan van ilyen is, de en meg nem hallottam/lattam ilyet az uzleti vilagban. Foleg hogyha minden a torvenyeknek megfelel ( illetve jol kikerulheto kis rizikoval) akkor itt csak a penz szamit.
Senkit sem erdekel hany csalad asztalan nem lesz kenyer, vagy hogy mit ikoznak akar az adott regionak, ezeknel az embereknel.
Ha tobbet ajanlanak, mint az 5-10ev alatt valos profitkent realizalhato haszon akkor altalaban nem kerdes semmi.
De nem offolok tovabb, mert ugyis teljesen erted
Ok 99% ilyen, de el tudjátok képzelni azt az 1%-ot aki nem?
Ok, megértettem, de ettől függetlenül még simán lehet élő példa, hogy valaki azt mondja más pénzére, h menj a csába. Max hülyének nézik sokan, egy nézőpontból biztos az, de máshonnan nézve ő nem adta el magát pénzért, lehet tönkremegy benne, de legalább "tükörbe tud nézni", amiért kenyeret sajnos a mai világban nem adnak... Biztos lenne nálad is olyan, amit semmi pénzért nem tennél meg "elvből". Még az is lehet a BETA nak is vannak ilyen elvei, bár üzleti életben kevésbé jellemző.
Dew!

A pénzpiacon gyenge fajsúlya van annak, hogy nincs anyagi probléma. És nem is érzelmi alapon mozognak a motoros pénzek, mint nálunk. A befektetők annak idején betettek x milliót-milliárdot. Ha kapnak egy ajánlatot,-ami azért ritka, mert nem sokan akarnak motorkerékpárgyárat venni-összeadnak , kivonnak, kijön a végeredmény, hogy melyik éri meg jobban, hol kevesebb a kockázat, hol jobb a piac, a motorgyártásban, vagy például az indiai gyógyszeriparban. És ha úgy jön ki akkor eladja, és vesz egy indiai gyógyszergyárat.
A pelda nem attol lesz "jo" hogy pontosan ugyanazt a helyzetet reprezentalja,mint az alaptezis! Csak egy figyelemfelhivas a gondolkodasra, ami most legalabb betalalt
Emlekszem a 80as evekben amikor mindenki butan nezett az injektorokra, hogy egy nagy semmitero valami, mert a jo porlasztonak nincs parja. Aztan teltek multak az evek, pont megfordul az ertekitelet.
Ugyanez lesz itt is. Csak amire a tobbiek is bevezetik addigra a KTM lepeselonyben lesz.
De ezt megbeszeltuk itt mar parszor, csak azert irom le hogy ertem en hogy mennyivel szebb es jobb most a karburator, a vege ugyis a halala lesz itt is.
Btw. Mar a Stihl is atall az injektorra a kisgepeknel is. Es mukodik.
Ez a beszed Déw . A fejlesztések egy jelentős része sajnos veszendőbe megy az injektor megjelentével...kicsit hamarabb piacra dobod most csiliàrdosként élnél a jogdíjakból. ..
Egye fene, aki 7M-t letesz KP az asztalra, az elviheti a motort, megkapja az összes titkos fejlesztést is, ami a motoron van.
Ez lenne a normális...
Ahogy írtam, szerintem nagy az esélye, hogy amin ültem BETA-n az nem volt jól karburálva. Saját GASGAS al is tudok ilyet reprodukáni, csak el kell cseszni mondjuk az alapjárati fúvókát, alul nem fog menni, utána meg hirtelen megugrik.

A BETA amin ültem, szerintem túl erős, szopóban lassan szar lehet vele menni, amikor egyből rúg ki maga alól mindent, mert marha nyomatékos. Tudom ott a kuplung, de könnyebb az, ha nem kell vele mindig gépészkedni. Mondjuk ennek a fordítottja is igaz, ahol meg kéne a nyomaték ott meg azért gépészkedek a kuplunggal, mert a gasgas "gyenge", de ahol én megyek ez a jóval ritkább eset, azaz nekem jobb a gyengébb motor.

A shercoja is túl erős, amin ültem, de az legalább csak powernyitáson bolondult meg.

Már öreg vagyok nyomatékgyárakkal harcolni :)
Ez már jobb példa...
Nem biztos, hogy jó példa a motorom nem termel bevételt, csak viszi a pénzt, de értem mit akarsz mondani.

5 ért már lehet elgondolkodnék rajta, hogy elviheti-e
2T 300cc RR, nem emlékszem hányas évjárat, majd megkérdezem, ha legközelebb találkozok vele.
Semmi precizitás nem volt benne, csak szubjektív érzéseket írtam le, nem volt cél az alapos vizsgálat, csak ráültem kicsit,
nem releváns a infó.
Ez igy van teljesen. Es nem vagyok KTM buzi, sem BETA ellenes.
Egyedul ami megfoghat egy ilyen beruhazast az az europai versenyhivatal.
De inkabb valoban az van hogy nem latja konkurencianak Betat. Nem gondolom hogy rosszul mernek fel. Elegge peldaerteku amit a ktm elert a businessben a 80as ev vegi es 90es eleji valsaga utan.
Mondom megegyszer business vonalon! Az hogy milyenek a motorok (sajnos) egy masodrendu dolog.
Azért van a Betának is komoly motorja.
Nem ...nem adnà oda. Sokat bütykölte téli estéken. 6.2 milioba van. 5 ért nem adhatja ! 6.2 viszont nem adna erte màr senki... Igy elvből megtartja. Ujat meg nem akar 1.8 ert. Szintén elvből. Dév ne ved komolyan :). Üdv.
Ja Dew picit le van ragadva irígylem a naivitàsàt. Pelda. Ismerös epitgetett evekig egy komoly faipari ceget. Hatalmas raktarkeszlet .lapszabaszat. Nem.kis ceg. Jol szaladt . Es jo helyen volt. Jott a Jaf - Holz Osztrak ceg . Olyan penzt ajanlottak erte hulye lett volna nem odaadni......masik opcio Jaf mellette felhuz egy 3 x akkorat es tonkreteszi! A jobbik lehetoseget valasztotta okosan . A jaf azota 5 x ösere bovitett es igen jol szalad nekik is. Mindenki jol jart.... A srac azota kiepitett picit mas de faipari profillal egy igen komoly ceget es jol megvannak egymas mellett . Sot lassan ujra konkurens lesz a Jaf holz nak de ez mar uj tortenet. A stori lenyege odament a Jaf annyi penzel a jol mukodo sikeres ceget megvette mint egy doboz cigit . Bolond lett volna a srac ha ezt az ajanlatot nem fogadja el. Pelda / a ceg kiepites belekerult 4 egysegbe. A jaf holz ajanlott 16 egyseget ... Igy kiszamolta kb 15 ev nyereseges uzemeltetes mellett tehetne szert ennyi haszonra... Tehat elvette a 12 egyseget es egy ora leforgasa alatt sporolt 15 ev rizikos penzkeresetet... igy is lehet penzt keresni! Miliardos tortenet. ...A beta ceg lehet sikeres bar a ktm hez kepest egy garage fabrik / garage store..... Gondol egyet a ktm management es azt mondjak vegyuk meg es zarjuk be azt a gyarat. Gondolom egyenlore nem.lat benbe konkurenciat .. meg amugy is onban rendelik a tűzolto palackokat. Talan emiatt léteznek még. Ha a 3 egyseget ero cegert kap majd egy 7 egyseges ajanlatot el fogja fogadni. Ket napig siratjak a markat a kitalalók isznak esznek aztan elengedik. Kipusztulnak mint a dinok. Vagy gyartjak tovabb a tuzolto palackokat. S lesznek abban nagyok!
Haha, nem vagod Dew
Ha kapnal mondjuk 5 misit a motorodert nem adnad el igaz?