Valamelyik okosabb beszelt Gomezzel,azt mondta ,hogy a futomuje puha de nyel..annyira hogy 40 km/h ig lazan lefog mindent,akar 70 km/his lefogja csak azt mar sem a villa sem az agy nem birja meg...igy belegondolva a mernokok a hatuk mogott csakntudjak mit csinalnak..mi meg tapogatozunk a lofaszba
Értem, hogy kipuhitod a hatuljat,de akkor nen tart felfelebe.Ha megfigyeled a profiknak a segge is all,nagyon all.nem lotyog nem uszik..ezert birnak feljarozni.En lrobalam le engedett hatsoval is es kiemelt hatsoval is..a motor le engedve befele stabik,felfelebe jon szembe veled,nincs tapadas es meg akad mindenben.valahol kozepen kellene lennie jonak..nem beszelve forgatoba is sokkal kezesebb ha a segge fent van.
Ezt a beallitast anno jo par eve Zsoci is tudta,de nem ez hataroz hidd el.Ha valami jo az jo..ami szar az szar.En neztem gomez futomuet..amit lattam az mindennelnellentmond.Puha akar a vaj,tempoba a mandinerbe uszik..alapon uszik,ronkoknel tokre osszemegy,befelebe all,felfelebe all es ha be ugrik nem megy ossze es akkor is dolgozik...a gyariak total maskent mozogtak..pattogtak,ugrottak,szemmel lathatoan merevebbek voltak es csuklottak...a technika.Szerintem puha rugokkal es erdekes beallitassal mehetnek aminek eleje kurva puha,kozepe a haromnegyedeig ujra nyelos de fogos..a legbele egybol fog.
Mondom amit Gomez sancot beugrott befele az utra es nem koppant,hanem lazan lefogta,azt en meg sem gondoltam at ugrani mert a csukloim leveri..es mashol uszott a motor egyenesen
Csokimester a futoszaki,sokszor igazat adtam abban,hogy az ember evek utan valtozik,ami a tavaj jo volt az iden mar nem tetszik,ha a kemenyet szeretted par ev mulva a puha lehet jobb vagy pont forditva,de itt nagy tenyezo hogy hol motorozol.Crossenduroba,tempoba kell a feszes futomu,hard enduroba ugyan az szet tud verni.En azt gondolom ez terep fuggo.Nincs olyan h minden hol jo legyen.Minel tobbet kell probalni es akkor erzed mi tetszene jobban.
Jobb az új dizájn, bár kicsi a jelentősége számomra.
Csinálhattak volna rá nagyobb tankot, meg azt a műanyag segédvázat ki kéne baszni belőle, törik mint a ropi egy nagyobb esésnél, ok mondhatják ők, az alu segédváz is elhajlik/törik egy nagyobb esésnél, de azt jó esetben vissza lehet húzni/hegeszteni, a műanyagot meg lehet kibaszni és újat venni.
Bár lehet most az új 2020 segédvázán faragtak, lehet ez már nem törik, ezt nem tudom...
Több évig használtam wp-t imádtam. Most csak a levegős kawasaki kxf450 (2017) és a 350-es ktm wp futóművét tudom egymáshoz hasonlítani. A wp mozog, él, a kawa meg olyan mintha supermoto alá tervezték volna, pedig a hátsó rugója így is 10 kilóval kevesebb mint kellene. Utóbbi az én motorom. Szerencsére mindenkinek más tetszik, legjobb a vor öhlins volt, de a blokk az rémálom.
Nem tudom na,biztos nem fog tudni ilyen szar futomuvet csinalni gyarilag.Ha egy regi kyb yamahara felulok akkor nezem mi a fasz van alattam,olyan akar a csodapokroc...persze kemeny puha futomuvet embere vallogatja,de azt a produkciot egy gyarto sem tudja produkalnimindt a wp,hogy a 20 oras futomu olyan fossa váljon hogy az rémálom ..Persze wan a wp nek is jatszosabb kategoria,amit mar zsebrenyulosabban veszel meg,de az nem a mi kategoriank
Jó van màr asztalosbetyàr. Elég sok ujítàs egy kis cégtől. Mondjuk annak nem örülök, hogy a kapaszkodó alúl van. De az összes többi rendben van. Gyàrilag milyen jól karbulàljàk. Szép mindehol a hangja...
Mentem már, vagyis probalgattam,de nekem kemenynek tuntek...ahoz hogy 2,3 oras versenyne a kezeim a gelyen maradjanak ahoz szerintem brutalisan kemenyek voltak.Ugy pillanatnyilag faszak,nyelik amit kell,de egy koves patak fel,egy koves patak be,na ott meghalnek veluk.
Amugy egy vagyon egy ilyen futómű.
Na . De ez a csavo ott a patakba 3 an csörlőzték 500eteren at. En az ilyen szitukra irtam. Mondjuk van egy tok jo kiélezett verseny . Megy a 3 első egymast szorongatva kinek.kinek hol megy jobban. Fair küzdelemben! Jön egy ilyen.patak és az odaig megszerzett elönyt elveszited egy nevetseges szituacioban. Pl a vetelytarsad melled er ki addig 2 perc hatranyban van es azt te tudtad is tartani. Aki elotted ment 3 percel.o is tartotta a poziciojat. Ekkor jon egy önerőből teljesithetetlen resz . Vagy! Teljesitheto de a segito huzo néző emberek beavatkozasanak koszonhetoen az addig tisztessegesen megszerzett előnyoket elveszited vagy olyan elonyokhoz jutsz a kulso segitseg miatt amit verseny korulmenyek.kozott nem.tudtal volna biztositani..... Vagy az addig 3 perc előnyödből 7 percl ett csak mert teged intenzivebben huztak vontak. En ezert gondolom amikor ilyen szinten van huzva a profi motoros .az nem.motorozas. ettol fugetnenul jo a verseny de az eredmenyeket kulso tenyezo befolyasolta! Aztan lehet erre nyafogast kialtani . Romaniacson is van segitseg . De ott kb megrantanak mindenkit aztan megy tovabb onerőböl sőt radszol ne segits. Ahol tartosan folyamatosan erőböl hosszan felcsörlőzik a vilag legjobbjait. Az nem versenyzes.
Jaxy..A futómüvön nagyon sok múlik..Nem tudom..mentél-e már profi..verseny futómüvel.....ha közelebb lennél..én szivesen odaadnám a motoromat ....mert az enyémbe az van...elöl-hátul..komplett az utolsó csavarig..Sölva..Gondolom hallottál már róla...Állitólag ez a csúcs...Én csak amatör vagyok..de érzem a külömbséget..a barátaim gyári cucca egy vicc ez után Pedig van egy-két új motor is a csapatban...Ez mindig a földön van..nem ugrál..pattog el..és soha nem üt le...és mégis puha...ahol kell...Sokat segit..rá is szorulok elég gyakran...tudás hiányában...
Vacsizasnal Gomez majdnem velem szemben ült es neztem hogy semmi kulonleges ninvs rajta,vekonyabbak a kezei az enyemnel,total szimpla alkat.A motorjat nem tudtam kozelebrol meglesni,de azt mondtak,hogy a gyakorlo motorral volt.A futomu meg valami erdekes dolgokat latszatott...nagyon puhanak latszott minden hol,azt neztem,hogy egyenesbe is az eleje hata ossze van menve,mindtha lebegne,uszna a foldon,de mikor ugrott vagy a zempos reszeken ment megis allt a motor es nyelt nem elrugott nem dobott.A beugrasoknal megfogta es nem rottyant rittyent.Nem tudom mi lehet alattuk de kurvara mas a szeria szaroktol.Befelekbe ahol en leszalltam ezek ugy mentek be mindt a tavirat..a picsa tudja hogy,de en mar alltam ott fejre ezek meg kusztak be lazan....ott ahol mi szopunk ezek mindt a kes a vajba ugy mennek el es a teton nem latod szenvedni.Ami biztos az az,hogy kibaszott tehetsegesek es kurvara bevallalosak a technika miatt.
Kibaszott nagy szakadek van a profi es profi kozott,mindt tudasba de foleg az alattuk levo technikaba.Nekem ne mondja senki,hogy sztokk motorokkal mennek,mert az nem tudja mit beszel...volt a prologon egy befele resz es egy sanc amin keresztul bejottel az utba..na ott az elso 2 profi beugrottak a sancon at es a tellok nem csattantak,megis mashol uszott a motor olyan puha futomuvel mentek...en ha ott beugrok a motor 2 hajlik es a kezeim leszakadnak.......
Utalom a tologatast es a szopos reszeket,de ezt adta a terep es ezt hozta ki a szervezo belole.Jovore allitom 150 folotti letszam lesz annak ellenere,hogy sokan megcsomoroltek....es na ha ez nehez akkor a Romaniax mi az?
En Rogot kovettem,legyen rola is video.Ott mar nagyon kivolt mindenki,de szerintem a gumival volt baja.tehetseges kis gyerek...amufy versenyzik a faszom hazai terepen :)) Gomez a vegen o maga mondta,hogy ott fel lehet menni,csak mindenki nekiszokott es huztak,pedig epp azt kiabaltuk,hogy ne huzzatok,hagyni kell.Gabesz...amikor a tengerbe bele esel a sziklafalon az nem tulzas?Amikor az elso 3 alig bir a 2 m leszakadason felmenni...na ez laska volt mellette.Volt egy 100 m amibe szoptak,de a tobbire vigyorogtak es imadtak.
A pro nyomokon nem kellett ellenorizni mert tudtak,a hobbistaknak voltak misön imposzibölök.Ez hard enduro,nem szoft. Akinek nehez volt a C az meg kell gyakoroljon.A lakodalom sem tetszik mindenkinek.A Gomez nagy macska szemekkel nezett,hogy huzzuk de fel tudott volna menni mert mar jartak ott fel,csak ha van ki segitsen akkor jo hogy kéri. Amugy ahol Gomezt felhuztuk ott az osszes profit felhuztuk elvből mert maskepp nem korrekt...en 21 motorost huztam tobb oran at ugyhogy a sarba sosem furodtem igy es nem sirtam nem panaszkodtam.Ha szopni indulsz tanulj meg szopni.Ami nem ol meg az meg erosit.Sajnos ez a trend..ezt keresik,a minel erosebb szoposabbat..na itt kaptak,es jovore sem lesz alabb.A 3 nap is 75 km volt,es mindenki elfaradt,megviselt arcal jott vissza...deeee a nagyobb reszenek igy is nagyon jo szaj ize vokt...sikerult legyoznie sajat korlatait hatarait es ez az amit ebben is keresunk sokan
Ezt a beallitast anno jo par eve Zsoci is tudta,de nem ez hataroz hidd el.Ha valami jo az jo..ami szar az szar.En neztem gomez futomuet..amit lattam az mindennelnellentmond.Puha akar a vaj,tempoba a mandinerbe uszik..alapon uszik,ronkoknel tokre osszemegy,befelebe all,felfelebe all es ha be ugrik nem megy ossze es akkor is dolgozik...a gyariak total maskent mozogtak..pattogtak,ugrottak,szemmel lathatoan merevebbek voltak es csuklottak...a technika.Szerintem puha rugokkal es erdekes beallitassal mehetnek aminek eleje kurva puha,kozepe a haromnegyedeig ujra nyelos de fogos..a legbele egybol fog.
Mondom amit Gomez sancot beugrott befele az utra es nem koppant,hanem lazan lefogta,azt en meg sem gondoltam at ugrani mert a csukloim leveri..es mashol uszott a motor egyenesen
Csinálhattak volna rá nagyobb tankot, meg azt a műanyag segédvázat ki kéne baszni belőle, törik mint a ropi egy nagyobb esésnél, ok mondhatják ők, az alu segédváz is elhajlik/törik egy nagyobb esésnél, de azt jó esetben vissza lehet húzni/hegeszteni, a műanyagot meg lehet kibaszni és újat venni.
Bár lehet most az új 2020 segédvázán faragtak, lehet ez már nem törik, ezt nem tudom...
Amugy egy vagyon egy ilyen futómű.
A segítség megváltoztatja a pilóta valós teljesítményét.
http://youtu.be/eiPNSbvCwRE
Utalom a tologatast es a szopos reszeket,de ezt adta a terep es ezt hozta ki a szervezo belole.Jovore allitom 150 folotti letszam lesz annak ellenere,hogy sokan megcsomoroltek....es na ha ez nehez akkor a Romaniax mi az?