Ha neked megér annyit, akkor kell venned egyet. :-)
Nyilván a versenyzésbe befektett pénznek meg kell térülnie, pusztán érzelmi alapon fájdalmas működtetni.
Egyrészt a bajnokságok eredmények alapján kívánják meg, próbálnak, illetve vásárolnak motort az emberek egy része. Másrészt a versenysport fejlesztései magával hozzák a műszaki fejlődést a szériamotorokban. A pár évvel ezelőtti versenytechnika egy része megjelenik a boltokban. Illetve a versenyzés nagyobb igénybevétele megmutatja a gyenge pontokat, hibás tervezéseket. -ennek ellenére nem feltétlenül egyre tartósabb motorok kerülnek ki a gyárakból. Összeségében kell a versenyzés, nyilván a vásárló fizeti meg valamilyen részben pl Antonio Cairoli fizetését -is.
Hű most már akkor vennem kell egy 2020-as KTM-et, hogy elmondhassam, az ÉN márkám győzött, már csak 9999$ dollár hiányzik a művelthez
Egyébként lehet benne valami, hogy sokakat ez érdekel (számomra teljesen jelentéktelen melyik márka nyer)
A mostani romaniacson megnéztem volna hányan mennek fel azon a ferde homokfal fellépőn kötél nélkül, meg biztos volt még jó pár ilyen helyen,
de végül is megoldás lehet a non tuch is, ha ez van, nem fognak durva helyeket berakni, mert a rendezőnek se célja, hogy senki ne tudjon végigmenni.
Nem sajnos. Az elejével már lassan megbékülök (kompresszión sokat visszacsavartam, már többet mozog), hátul lassú tempónál nem tapad, ha gyorsan megyek egy feljárón akkor dobál, mintha vad lovon ülnék. Hátul 8cm a sag, álló helyben tetszik a viselkedése. Legutóbbi példa nem tudtam felmenni egy közepes feljárón mert egyesben lefulladt az emelkedő kétharmadánál. Ugyanitt a triállal kényelmesen felmentem volna. Átültem egy idegen motorra (olyannal sose mentem még egy métert sem), gond nélkül felmásztam vele másodikban, nem kellett semmit trükközni, a kuplungba se nyúltam bele. Nem érzem azt hogy bennem lenne a hiba. A hátsó rugó az én súlyomhoz való, lehet visszateszem a puhább gyárit. Szenvedek vele, pedig más téren szuper a motor.
Erre a helyzetre már kitalálták, és alkalmazták a legjobb megoldást, az erzbergen.A non tuch zónálkal.
Katochnak nem is volt őszinte a mosolya, mikor kB 3 éve beragadt a világ krémje.
A szabályokat a rendezők hozzák, a rendezők pedig nem függetlenek a gyártóktól, azok meg a vásárlóktól, azok meg a gondolattól, hogy az ÉN márkám győzött.
A problema gyokere, hogy a versenyek nem a versenyzokrol szolnak hanem a nezokrol. A nezok zome meg nem olyan mint mi itt, hogy technikas motorozast akar latni, hanem "vert". Azert egyre elmebetegebb minden verseny mert erre jon a nep.
Azert azt ne feledd tavaj serko nyert! Senki se tiltotta nekik idén sem!! Garcianak.is voltak nem.gyenge huzo atlétài!! Elmondom a serkosoknak van a legerosebb szervezett huzomemberei! Mindenki előtt erkeznek serkos polokban! Osze se lehet keverni oket.ha nem esik.ki.Young es Roman nem kerul.hatra bizony ott szaladgaltak volna. A vicc az miutan roman "szarul " ment mar nem volt fontos segiteni. Magara hagytàk :)
A hülyeséget korlátozni kell valahogy... Szerintem az nem normális hogy valaki ránéz egy feljáróra és azt mondja ez jó lesz nekik. Mindenre van megoldás vannak tőlem sokkal okosabb emberek akik ezt meg tudnák oldani ha akarnák...
Szerintem nem a fa leveleit kell vagdosni, hanem a gyökerét kell elvágni, akkor nem kell kínlódni a levelekkel.
Mondok egy egyszerű szabályt, ami valószínű megoldja a gondokat.
PRO kategóriában, bárhol a pályán a verseny után bármelyik versenyző kérésére ahol a trackmanager nem tud felmenni 3x próbálkozásból önerőből,
annyiszor 300EUR bírságot kap, ha lenne ilyen szabály, meggondolnák, hol hajtják fel őket.
Ami talán még játszhat, ha fáradtan mennek oda a PRO-k nem tudják megoldani, míg egy pihent trackanager felmegy/feltolja.
Jelenleg ha senki nem húzhatná őket, akkor ott állnának begyűlve, mert van egy rakat hely, ahol nem lehet felmenni,
viszont szerintem bárki vihet magával segítőt, ehhez nem kell gyári csapat versenyzőnek lenni,
de valószínű egyik probléma sem merülne fel, ha bevezetik az első szabályt.
Jarvis is abba akarja hagyni..!! Nem érzi igazságosnak, hogy ahol Ő szenved egy csomó helyen, addig Pol Tarres jön a kibaszott hosszú lábaival és simán megoldja. Azt nyilatkozta, hogy kéne hozni egy szabályt, hogy a különböző kategóriák, magasság szerint legyenek rendszerezve..
Haat van benne valami. Kivancsi lennék.mit irt... Amit mi.lattunk brutal komoly a pro clas. Eszetlen trek jelolok azon versengenek ki tudja jobban tultolni.allitom a szervezo.mar nem megy vegig a cp ken. Ahol mi alltunk is lehetetlen oberobol felmenni. Egymassal kiabaltak a profik. Blazusiac szanalmas volt. Gomez idegbeteg. Letti elol meg egesz meltosaggal viselkedett. Jarvis volt az egyetlen aki maximalisan uriemberkent viselkedett.pedig igen kielezett szituban voltak. A huzasok mara mindenbapossa valtak a gardenduroban
Gyakorlatilag az dont kit hogy huznak. Lasd a finisben is eszetlen ferde honokfal ahova csak kotellel jutottak fel. Nem a nagy feljaro hanem.mellette. szerintem rontja az elmenyt hogy kotelezik oket es latni oket fetrengeni teljesithetetlen feljaroba. Amugy nekem tetszett de pl garcia is borzasztoan szidta a rendezot anbal a pontnal ahol mi alltunk. Tarres is elegedetlenkedett.hozzateszem jogosan. Hàlàbol telirakta sarral a redbull kamerast
Nekem a motor tölti, egy 2T gyújtótekercs, amin csak egy fesszab van, ami jó esetben működik.
Speciális töltő egységnek számít, ami minden esetben a LI-ON aksinak szükséges +-0,5V feszültségen belül tartja a töltést? (nem vagyok biztos benne)
Ennyi a lényeg elsősorban, hogy a feszkó pontos legyen mindig (leírások szerint)
Ha nagyon le van merülve az akksi, a töltéssel csak óvatosan, ide valóban kellhet a spec töltő, csak csepptölteni szabad az elején a nagyon lemerült li-on akksit,
valószínű ezeket tudják a spec töltők, amit egy mezei nem.
NEM VAGYOK HOZZÁÉRTŐ, CSAK NETEN OLVASOTT INFÓKAT OSZTOTTAM MEG!
Nyilván a versenyzésbe befektett pénznek meg kell térülnie, pusztán érzelmi alapon fájdalmas működtetni.
Egyrészt a bajnokságok eredmények alapján kívánják meg, próbálnak, illetve vásárolnak motort az emberek egy része. Másrészt a versenysport fejlesztései magával hozzák a műszaki fejlődést a szériamotorokban. A pár évvel ezelőtti versenytechnika egy része megjelenik a boltokban. Illetve a versenyzés nagyobb igénybevétele megmutatja a gyenge pontokat, hibás tervezéseket. -ennek ellenére nem feltétlenül egyre tartósabb motorok kerülnek ki a gyárakból. Összeségében kell a versenyzés, nyilván a vásárló fizeti meg valamilyen részben pl Antonio Cairoli fizetését -is.
Egyébként lehet benne valami, hogy sokakat ez érdekel (számomra teljesen jelentéktelen melyik márka nyer)
A mostani romaniacson megnéztem volna hányan mennek fel azon a ferde homokfal fellépőn kötél nélkül, meg biztos volt még jó pár ilyen helyen,
de végül is megoldás lehet a non tuch is, ha ez van, nem fognak durva helyeket berakni, mert a rendezőnek se célja, hogy senki ne tudjon végigmenni.
Katochnak nem is volt őszinte a mosolya, mikor kB 3 éve beragadt a világ krémje.
A szabályokat a rendezők hozzák, a rendezők pedig nem függetlenek a gyártóktól, azok meg a vásárlóktól, azok meg a gondolattól, hogy az ÉN márkám győzött.
Vagy kockázatnának a track managgerek?
Mondok egy egyszerű szabályt, ami valószínű megoldja a gondokat.
PRO kategóriában, bárhol a pályán a verseny után bármelyik versenyző kérésére ahol a trackmanager nem tud felmenni 3x próbálkozásból önerőből,
annyiszor 300EUR bírságot kap, ha lenne ilyen szabály, meggondolnák, hol hajtják fel őket.
Ami talán még játszhat, ha fáradtan mennek oda a PRO-k nem tudják megoldani, míg egy pihent trackanager felmegy/feltolja.
Jelenleg ha senki nem húzhatná őket, akkor ott állnának begyűlve, mert van egy rakat hely, ahol nem lehet felmenni,
viszont szerintem bárki vihet magával segítőt, ehhez nem kell gyári csapat versenyzőnek lenni,
de valószínű egyik probléma sem merülne fel, ha bevezetik az első szabályt.
Gyakorlatilag az dont kit hogy huznak. Lasd a finisben is eszetlen ferde honokfal ahova csak kotellel jutottak fel. Nem a nagy feljaro hanem.mellette. szerintem rontja az elmenyt hogy kotelezik oket es latni oket fetrengeni teljesithetetlen feljaroba. Amugy nekem tetszett de pl garcia is borzasztoan szidta a rendezot anbal a pontnal ahol mi alltunk. Tarres is elegedetlenkedett.hozzateszem jogosan. Hàlàbol telirakta sarral a redbull kamerast
és a főtengelyen neked is 32-es a kihajtó lánckerék?
Nekem a motor tölti, egy 2T gyújtótekercs, amin csak egy fesszab van, ami jó esetben működik.
Speciális töltő egységnek számít, ami minden esetben a LI-ON aksinak szükséges +-0,5V feszültségen belül tartja a töltést? (nem vagyok biztos benne)
Ennyi a lényeg elsősorban, hogy a feszkó pontos legyen mindig (leírások szerint)
Ha nagyon le van merülve az akksi, a töltéssel csak óvatosan, ide valóban kellhet a spec töltő, csak csepptölteni szabad az elején a nagyon lemerült li-on akksit,
valószínű ezeket tudják a spec töltők, amit egy mezei nem.
NEM VAGYOK HOZZÁÉRTŐ, CSAK NETEN OLVASOTT INFÓKAT OSZTOTTAM MEG!