Nem hinném, hogy ez típushiba, akkor mindegyiket érintené, inkább szerelési hiba lehet. Bár nevezhetjük tervezési hibának is, nem véletlenül van a többi típusban egyik oldalon hengergörgős csapágy.
Fogadni merek, hogy a BETA-ban mind2 oldalon mély hornyú golyóscsapágy van (valószínű szorosabb illesztéssel) és a gyártósoron nem tanították meg rendesen beszerelni a főtengelyt vagy csak szartak rá néha-néha. Oldalirányú terhelést a hengergörgős nem bírja, ezért mennek tönkre a kerékcsapágyak is gyorsba ha szar a távtartó.
Egyéb esetben ennyi idő alatt nem pusztul meg egy JAPÁN (NTN) főtengely csapágy.
Tegyük fel, hogy olajat kapott rendesen, különben a többi alkatrész is tönkre menne, ami olajzás függő, nem csak a csapágy,
de levonható konzekvencia ezen infók után, (főleg) külön olajzós használt BETA-t venni kockázatos
(Más infók alapján ugyan ez a rizikó igaz a TPI re is...)
Azt mondja a beta fönök. Nem.javitjak.ki mert azt az evi ket darabot amit eladnak gariba ki tudjak javitani mert a tuzolto palack eladas jol megy az fedezi a kiadasokat amit az endurok csinalnak.
Nem ez volt a lényeg. Minden más motor szar kivéve amit te árulsz. A 19-as betánál a főtengely csapágy hibáját kijavították már? http://youtu.be/AJOE3I0Vc4M
Szombaton jöttem haza defektes elsö gumival...az volt ilyen érzés és látvány...de nem hiszem hogy az ember belsövel ment mint én....De valami elszállt az elejébe...az látszik...
A vaz feszes,a futómű alakul,az ora konnyebb es jobban tapad a konnyu orra vagy a vaz miatt de nem pattog el,sokkal elvezetesebb a 18 modellhez kepest..a hatso tag is sokkal jobb,a motor mindene elvezhetobb motorozhatobb,de meg mindig egy faragatlan katot veszel csoren...a mostaniak is jok lesznek a tpik de ad a faszom 8000+eurot egy csore faragatlan motorert..akkor mar egy seri,rendes cuccokkal..amire ez elmegy addigra meg sok viz lefolyik a kanálison, de ezt meg tartom 2,3 evet mert ezt szeretem..egyre jobban
Kategorikusan karbis,azt ugy allitod ahogy akarod,de sokat kell probalgatni varialni.Ezt sikerult most jol belőni, de meg van par variacio amit ki akarok próbálni. Igy jo kezes es megis erős de ami a legfontosabb,egybol ugrik es erőből indul könnyedén
Nem hinném, hogy ez típushiba, akkor mindegyiket érintené, inkább szerelési hiba lehet. Bár nevezhetjük tervezési hibának is, nem véletlenül van a többi típusban egyik oldalon hengergörgős csapágy.
Fogadni merek, hogy a BETA-ban mind2 oldalon mély hornyú golyóscsapágy van (valószínű szorosabb illesztéssel) és a gyártósoron nem tanították meg rendesen beszerelni a főtengelyt vagy csak szartak rá néha-néha. Oldalirányú terhelést a hengergörgős nem bírja, ezért mennek tönkre a kerékcsapágyak is gyorsba ha szar a távtartó.
Egyéb esetben ennyi idő alatt nem pusztul meg egy JAPÁN (NTN) főtengely csapágy.
Tegyük fel, hogy olajat kapott rendesen, különben a többi alkatrész is tönkre menne, ami olajzás függő, nem csak a csapágy,
de levonható konzekvencia ezen infók után, (főleg) külön olajzós használt BETA-t venni kockázatos
(Más infók alapján ugyan ez a rizikó igaz a TPI re is...)