Én úgy voltam vele, hogy féktávon visszaváltogattam 1-esig, hogy megtaláljam. ;) Aztán féktáv végén fel váltottam 2-be és lendítettem a lábamat előre. Aztán még meg sem találtam a lábtartón a helyes pozíciót, már kellett is fel váltani ahogy ki gyorsítottam a kanyarból. Ez így elég macerás, ezért tervezem kipróbálni a hosszabb átételt.
Köszi a konkrét számokat, így már könyebb lesz a választás. Az első lánc kerékhez nem nyúlok, mert az befolyásolja a lánc és a hátsó lengőkar közti távolságot, ami az anti squat-ra van hatással kigyorsíttáskor. Legalábbis pályamotoron ez számított.
Egyébként nyilván elbírná a kisebbet is, csak butább lenne tőle a gép technikásabb részeken. Lenne egy hosszabb 1-esed (ami krosszban jó), csak az összes többi sebesség is hosszabodna, így pályán szerintem kb. 1-2-3-4 lenne használható. A gyárival nekem tökéletes: ha gyorsan kell menni megy (130-ig próbáltam, ott már lebeg az eleje ), de kezelhető is maradt. Ha meg nem akarom h. horpassza a tankot az összekötőn, 60-70-el 6.-ban elporoszkál power nyitás alatt.
Nekem a kiosztás így tökéletes a 48-as hátsóval. Nagyobbal már túl rövid lenne enduróban az összekötő részeken. De csak pályán lehet, hogy jobb egy 50-es hátsóval! Csak többet kell váltogatni....
Hello! Köszi az infót, örülök, hogy megoldódott a probléma! Én még várom az új akksit: garanciába kicserélik, csak regisztrálni kellett (Gerecse megtette vázszámmal) A gyárból is normálisan válaszoltak, úgyhogy korrektek voltak. Ha meglesz az erősebb akku, majd írom a fejleményeket! Egyébként nemrég próbáltam: melegen azért még elindítja ez is, úgyhogy szerintem meg fogja oldani az erősebb telep.
Kérlek javítsd ki az írásodat, miután beírtad, a küldés elött.
Legyél ebben is törekvő az alaposágra, mert azt látom, hogy sok energiát fektetsz a marketingbe. Hidd el ez is növeli a bizalmat feléd.
Ne haragudj meg de tréé ahogy, itt hagyod az írásaidat. Pedig teszel bele energiát rendesen. Ez kb. az amikor csinálsz egy rántottát, de nem sózod meg mielőtt megsütöd.
A yamahán nekem is úgy tünt..hogy jobban leér a lábam..de a ktm-en...olyan érzés...hogy jól jönne vagy 10 centi..a magassághoz... ..Igaz..én sem vagyok egy óriás..de a 180-at megütöm...Van olyan haverom..aki 190...Jobban is megy neki ..nem szokott eldölni...mert nem ér le a lába...
havenak régen 5.1 volt az mindig azt mondta sokkal kezelhetőbb mint az 525, neki nagyon tetszett, igaz nem kimondottan hard terepre ment vele de azért elég sok feljáró megvolt vele neki erdélyben
Ami még érdekes...a haverok a shercot soha nem ismerték el,hogy milyen jó...A betàra egyértelmü volt a reakció....jól ösdzerakott motor. És mind nagy emberek,nem ilyen törpe növésüek mint én.
Köszi a konkrét számokat, így már könyebb lesz a választás. Az első lánc kerékhez nem nyúlok, mert az befolyásolja a lánc és a hátsó lengőkar közti távolságot, ami az anti squat-ra van hatással kigyorsíttáskor. Legalábbis pályamotoron ez számított.
Folyamatban.
Kérlek javítsd ki az írásodat, miután beírtad, a küldés elött.
Legyél ebben is törekvő az alaposágra, mert azt látom, hogy sok energiát fektetsz a marketingbe. Hidd el ez is növeli a bizalmat feléd.
Ne haragudj meg de tréé ahogy, itt hagyod az írásaidat. Pedig teszel bele energiát rendesen. Ez kb. az amikor csinálsz egy rántottát, de nem sózod meg mielőtt megsütöd.
(Melesleg minket is meg tisztelnél vele.)
Remélem érted.
http://youtu.be/Xo54sFh-KXY