Összetett a dolog. Ki hol hasznàlja...menyi a por, hànyszor főzöd a vizet..Valaki soha ,valaki minden alakalommal. Milyen olaj,mennyi arànyba....Stílus...valaki akkor húzza amikor lefele megy. Valaki àlló motornàl gurul. Optimàlis a keverék,vagy szegény...... Azt azérz tudjàtok,hogy eszembe se jutott 2 t venni. Ha nem próbàlom ki a xtrainert ,tuti veszek egy 300shercot 4T be. De kipróbàltam......
fater 78as maruyama permetezője 90 felé halt ki, mert kiesett a dugóból a stift
évente kb 50-60 órákat ment maxigázon
és a stift húzta karcokon kívül a henger fasza volt pedig 600+ órát ment
akkoriban egy henger+dugó annyi volt mint egy komplett simson blokk, ha jól emlékszem kawasaki volt a vásárolt henger
Érdekes sztori a nagy vízen túlról:
jóember megveszi a vadiúj 2006-os YZ125-t 2005 augusztusában. 2006 januárban elküldi a blokkot egy Eric Gorr nevű arcnak aki "kicsit" megtuningolja, 144 ccm, módosított felömlők, emelt kompressziójú hengerfej. Innentől 110(?) oktános ólmozott versenybenzinnel megy, 1:40-es keverékkel, Maxima 927 olajjal. FMF Factory Fatty rezó ,Shorty dob, V3 membrán.
30-40 óra között ment el egy dugattyúval, aztán kb. a hetedik 144-es után tinitrát(?) bevonatú gyűrűkre váltott, onnantól ez 50-60 órára változott.
7 év (8. dugó) után visszaküdte a hengert hónolásra, aztán a 9 v. 10-edik dugó után teljes blokkfelújítás jött, most tart a 13 v. 14. dugattyúnál.
Használat: 20% erdő, 80% krosszpálya, elég sokat megy a motor magas fordulaton (mily' meglepő:D).
A képeken látható dugattyúban kb. 25 óra van, nem tisztította az alkatrészeket a fotózás előtt, csak az olajat törölte le a kipufogószelepekről. https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload... https://thumpertalk.com/upload...
Ha lecsökkented a sűrítési viszonyt 10-re, mint azok voltak gyárilag megadva, de inkább 9,5-re, mint valóságban voltak, akkor van rá esélyed, hogy elmegy annyit.
Berreg. Fustol. Gurul. Engem ennyire nem.mozgat. ott rostokol a garazsban. Majd ha eljon az ideje megyek vele. Nekem jólenne barmi. ! Időm legyen ra menni vele. !!!!Meg arra a hitvany kotla betara is raulnék,ha ingyen hozzam vàgnàk! Bar az ideg biztos szetbaszna ha 10 orasan beszarna a valtoja es szethullana. Aztan honapokig nem.jonne alkatresz. Sanyi. Erzed azt a kis akadast 2-3 fokozat kozt?
simson a hegyen 3 napot se bírna, szóval az összehasonlítás hibás
pl nekem a robogó többet kapott a 2 napos erdélyi hegymenetben mint eddig a 25 éve alatt
szerintem még pár nap van benne utána lehet felgyújtani
A betàmba 15 óra és 160km. 1000órànàl lesz benne....10700km. Ennek a töbszörését mentek el a simsonok..etz. arol2t vel. Nem forgatom jobban mint anno azokat. Bàrmi lehet. Amúgy olyan a xtrainer leadàsa,mint egy erős diesel. Olyat megy alul meg középen,hogy a tetejére nem is vagy kivàncsi. Csak a feljàróba......de ott is inkàbb egyel nagyobb fokazatba......
Az az 1000 órás bontatlan blokkos(csak dugócserés) BETA blokkról készült videó nagyon érdekelne, amiben még mindig alapméretes dugó kell!
Majd ha aktuális lesz, remélem megteszed.
Elhiszem, hogy jó a BETA, de ennyire az hihetetlen, már rég hajtókarosnak kéne lennie, főtengelycsapágy kuka, a hengert kizártnak tartom, hogy 0-ás, a kuplung kosár szerintem megint kuka, stb.
Köszi srácok...Haverom most vett valami új...teljesen gumiból készült...nagyon képlékeny...még nem láttam..majd ha lesznek tapasztalatok...elmondom..Át lettek neki szelepelve...ugye az ember súlyához...ami nem éppen olcsó..és félti
Telóharisnya.. Bsrar hasznàlhatattlan....prox majdnem jó.Az acerbis a tökéletes. Hiàba mind neopren anyagból van,a varràssnak is vízàllónak kellene lenni. Az acebisnek befogod a végét,a màsikat a szàdhoz...és elkezded fújni....meglàtod miről beszélek. És itt a sterimo sem fog bemenni.
Igen, ez akkor van ha csesznek ra es nem tisztitjak rendszeresen.
En az latom hogy van aki hasznalja a konnyen leszedheto tepozarasat, saros idoszakban es tisztitja rendszeresen. Ott tiszta a teloolaj.
Aki pedig felteszi es ra se nez, na annak van ez amit a kepen latunk.
Nyaron, szarazabb idoben nem erdemes hasznalni, mig az ev tobbi feleben erdemes. De ez csak az en velemenyem
évente kb 50-60 órákat ment maxigázon
és a stift húzta karcokon kívül a henger fasza volt pedig 600+ órát ment
akkoriban egy henger+dugó annyi volt mint egy komplett simson blokk, ha jól emlékszem kawasaki volt a vásárolt henger
jóember megveszi a vadiúj 2006-os YZ125-t 2005 augusztusában. 2006 januárban elküldi a blokkot egy Eric Gorr nevű arcnak aki "kicsit" megtuningolja, 144 ccm, módosított felömlők, emelt kompressziójú hengerfej. Innentől 110(?) oktános ólmozott versenybenzinnel megy, 1:40-es keverékkel, Maxima 927 olajjal. FMF Factory Fatty rezó ,Shorty dob, V3 membrán.
30-40 óra között ment el egy dugattyúval, aztán kb. a hetedik 144-es után tinitrát(?) bevonatú gyűrűkre váltott, onnantól ez 50-60 órára változott.
7 év (8. dugó) után visszaküdte a hengert hónolásra, aztán a 9 v. 10-edik dugó után teljes blokkfelújítás jött, most tart a 13 v. 14. dugattyúnál.
Használat: 20% erdő, 80% krosszpálya, elég sokat megy a motor magas fordulaton (mily' meglepő:D).
A képeken látható dugattyúban kb. 25 óra van, nem tisztította az alkatrészeket a fotózás előtt, csak az olajat törölte le a kipufogószelepekről.
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
https://thumpertalk.com/upload...
pl nekem a robogó többet kapott a 2 napos erdélyi hegymenetben mint eddig a 25 éve alatt
szerintem még pár nap van benne utána lehet felgyújtani
Majd ha aktuális lesz, remélem megteszed.
Elhiszem, hogy jó a BETA, de ennyire az hihetetlen, már rég hajtókarosnak kéne lennie, főtengelycsapágy kuka, a hengert kizártnak tartom, hogy 0-ás, a kuplung kosár szerintem megint kuka, stb.
Előre is köszönöm
En az latom hogy van aki hasznalja a konnyen leszedheto tepozarasat, saros idoszakban es tisztitja rendszeresen. Ott tiszta a teloolaj.
Aki pedig felteszi es ra se nez, na annak van ez amit a kepen latunk.
Nyaron, szarazabb idoben nem erdemes hasznalni, mig az ev tobbi feleben erdemes. De ez csak az en velemenyem
Ez egyértelmű beszállitoi hiba, nem a GasGas tehet róla.