Vagy magas az alapjaratod,vagy sok a levego neki,de lehez h keves az uzemanyag es azert porgi el magat,ha meg rarantod akkor keves neki azerr fullad be.Be kell rakni valami stabil beallitast..
Sziasztok!Kérdesem lenne van egy 300as 2t gas gas a következő tünetet produkálja egy darabig tartja a normál alapjáratot utánna elkezd pörögni fel és eléggé szagatottan jár, van hogy néha alapjáratról hirtelen gázra betorpan de sebességi fokozatokba kipörög végig szerintetek mi lehet a gond?
Ez a látvány fogadott: kérdés: mitől lehet? Miért? Akkor tűnt fel hogy valami nincs rendben amikor az indító gomb nyomása alatt egy tekercs kábelen a próba lámpa világított .... CDI cserére vár (KTM SX CDI lesz) ... TM en 530 a beteg. Kokusan lendkerék.
"Ezek az adatok szàrazon értedők. Motorolaj,fékolaj víz nélkül." Én ezt még így leírva nem láttam sehol, lehet pont ez a különbség a gyártók között. A Shercónál lehet hogy minden folyadék nélkül értik, míg a Ktm fel van töltve folyadékokkal, csak a tank üres.. Jó vele menni, az megint szubjektív.. Nyilván egy Yamaha teneré után könnyű filigrán motornak tűnik... Úgy lehet nehezebb a 2t, hogy sokkal erősebb. Ebből adódóan nagyobb blokk, erősebb tengelyek fogaskerekek. A kipufogó is nehezebb a 2t-n, plussz a Shercónak elektromos a pówerje amit egy külső szervó motor működtet, rengeteg kábellal.. Amit mértem Ktm az 100 kiló gyári adat szerint a többi az a sallang amit ráraktam.. Boldog karácsonyt mindenkinek..!!!
Pont ezt irtam le mikor megvettem a serkot,hogy eleinte megmozgatva mindtha egy mozdonyt mozgatnal,meglobaltam a a 300 xc-t es a serko 250 es 18 ast es a serko olyan huzos volt ,de aztan rameresztettem a seggem es elkezdtem motorozni vele es akkor jott a meglepi,hogy huhhhaa bazki milyen kezes es milyen baba.Tudom a tenyek azok tenyek sujba meg elzo mozdulatra pillantasra..nem hiaba mondjak,hogy a suti probaja az eves...Nekem a serko igen jo benyomast ,filinget adott,akarcsak a beta..es akkor elkezdesz gondolkodni,hogy igen bazki ktm-er eppe az eletem nem adtam,a falra is azt ragasztottam meg a ruha is narancs,meg a faszom masnija is majdnem az volt,aztan jon egy ilyen semmitmondo marka amire ramereszted a picsad es nem jon hogy leszalj roal egy napos motorozas utan mert a feljarokon nem felvergodsz vele hanem elvezed minden gazmozdulatat,hogy milyen faszaul dolgozik..es meg rajta minden jo amit egy motorra fel lehet rakni es ami nincs a ktm-en csak jo sok plusz penzert...es akkor kezdesz gondolkondni,hogy ezek aztan jol atbasszak a nepet..eresszek.Nem erdekel a szerelhetoseg,a marka,nem erdekel hogy csak 250 es,nem erdekel hogy mennyibe megy el mert maga az elvezete amit nyujt az jobb mindt egy sokkal tobre ertekelt ktmhuski baratja es ez nekem mind hobbi szintre kell ami talan a legfontosabb elem.
Ha nagymeno szupersztar lennek,leszarnam mivel megyek es mit tolnak szerelnek a seggem alatt,megfognam a szamat es mennek amit adnak.
Engem az sem erdekel,hogy Zsir a beta fodilere vagy akarmi ,vagy hogy kapni vagy nem kapni erdelybe hozza cuccokat,mert a mai vilagba napok alatt kuldenek postaval a vilag masik felebol is cuccot gyorspostaval....tudom ezek is szamitanak es sokminden mas,de amig hobbi szinten csinalom addig tudok en varni a sajat penzemre is egy hetet ha kell.
Es egy szar serko 250 essel is hujere motorozok nagyon sok motorost akarmilyen hardenduros terepen amit meg kibaszottul elvezek.
Boldog karacsony estet!
Nem vagom. Van jobb kontaktom. Jó komàm adna .de mint mondtam. Nem varialok. Jo ami van. Inkàbb időt szeretnék többet.azt meg egyik sem tud!! Itt ki is szàllok . En egy utcai robogón is jól érzem magam. Az endúró csak hobbi. Berregjen. Ennyi a lenyeg.
Mar leirtam regebben.. sanyesz. Ne ertsd felre.1-2-3 emberrel szeretek.motorozni. annyira keves az ido neki indulni .hogy nem szoktam.mar kiserletezgetni. Nem szeretnem masok idelyet elbaszni meg forditva se szeretem. Tul draga hobbi sajnos .hogy vendégmotorozasokra időt pocskoljunk. Vannak akik imàdjàk ..veluk kell tartani. Bekes boldog karacsonyt mindenkinek!! Màs. 20 as motor biztos jo. Még nem volt mód kipróbàlni. Nekem a 18 as xc eletem.top 300 asa! Ezt őszinten ki merem jelenteni. A magam szintjen. nem kellene mas. Az uj serkok tetszenek. A rajtalevo extrak miatt és tetszik a motorhangja is. Elgondolkodtam.egyet beszerzek jovore. 5500 euronal tobbet nem er nekem. Amig 7000 folott van szoba sem johet! Tolem öhlinst is tehetnek ala. Ugysm ertek a telokhoz. Mindig bot teloval.megyek. Gasgast sose fogok venni. Betat zsirferi miatt nem. A serko szimpatikus de csakis kulfoldről! Kb ennyi. Mindenkinek sajat maganak kell megfelejen a moci ami melkett dont. Felesleges masokat győzködni. Pacsi
Megnéztem 2015 sherco 300 se-r 105kg szárazon, ktm exc 300 102,1 kg szárazon. Csak sokallom a 13kg plusz súlyt amit Demzsolt írt, vagy a gyárilag megadott adatok nagyon nem felelnek meg a valóságnak.
Ezek az adatok szàrazon értedők. Motorolaj,fékolaj víz nélkül. Ami érdekes???? Hogy a sherco direkt 3 kg mal nehezebre csinàlja mint a 4T. A ktm nél forditva. Ez amúgy a mormàlis. A sherco bevàllata,hogy inkàbb csinàl egy nehezebb motort,de jó vele menni. Jobb a tapadàs stb. Ezt amúgy anno nem értettem.....hogy lehezett a 4tm könyebb. Az is lehet elíràs az egész. Mert így màr 6 kg a külömbség a katalógus szerint.A ktm javàra
A gyári adatok szerint 2019-es 4t 300 sherco 102 kg, ktm exc-f 350 104 kg. Sherco 300 2t 105kg. Ennyire eltérnének a gyári adatok a valóságtól? 13kg plusz az rengeteg.
Szali! Vàrod a 2020 as modelleket. Biztos jobb lesz. Szükség is van rà. Különben nem vàrnàd. Én nem vàrom. Idősebb leszek megint akkor màr. De màr motoroznék veled. Meg cserélnék is. Kivàncsi volnék az arcodra....mikor vissza adnàd. Haver mikor ment vele ,én az övével...2017 ktm ,,azt mondta : Ezzel tuti jobban mennék mint az enyémmel.Persze tudom neked soha nem kéne ilyen ,meg nagy beta sem ,meg sherco sem....csak azt nem tudom , miért írod le ezeket a motorokat....
Nem kell elfogadni, hiszen a mérlegen kívül, szubjektív.. Vettél Ktm-et Sanya..?? Most az a mezőny legkönnyebb endúrója.. (vicc volt persze) 2019 Ktm 300 xc = 99 kg.. Gratulálok az új gépedhez..!!
Fújd körbe a tömítéseknél hidegindítóval, ha változik a fordulat, akkor ott szív plusz levegőt, ahol fújtad.
Egy kis kreativitàs, sok munka,kicsi pénz...
Ha nagymeno szupersztar lennek,leszarnam mivel megyek es mit tolnak szerelnek a seggem alatt,megfognam a szamat es mennek amit adnak.
Engem az sem erdekel,hogy Zsir a beta fodilere vagy akarmi ,vagy hogy kapni vagy nem kapni erdelybe hozza cuccokat,mert a mai vilagba napok alatt kuldenek postaval a vilag masik felebol is cuccot gyorspostaval....tudom ezek is szamitanak es sokminden mas,de amig hobbi szinten csinalom addig tudok en varni a sajat penzemre is egy hetet ha kell.
Es egy szar serko 250 essel is hujere motorozok nagyon sok motorost akarmilyen hardenduros terepen amit meg kibaszottul elvezek.
Boldog karacsony estet!
Màr itthon.