sziasztok. 2006os fse 450 be szeretnék csapágyakat cserélni, azonban megakadtam, hisz egy része zárt, egy része nyitott. van e a zárt csapágyazásnak valami szerepe, vagy mehet ki belőle nyugodtan? előre is köszi
Ha lesz lehetoseged. Méresd nar le azt a motort. Lattam 19 es ujkasznis 300 as ktm et.ra is ulhettem. Par centivel biztos lejjebb kerult a motoros mint a 18 asrol. Eleg jo valtozasok lesznek a 20 as exc n. A sulya is erezhetoen konnyedebb mint a 18 asnak. Pedig az se volt nehez. Ja és karbis. Nem tpi.
Mester Úr. Érveidet elfogadom, és nem tudok ellene szólni semmit. A tényez azok tények. De az is tuti, hogy felpakolom a mezőny legkönyebb endurójàt és fordulok egy utolsót az idén. Mert valaminek a vége, valami újnak a kezdete. Mindenkinek Boldogat....
A 2013 utáni blokkok sokkal jobbak voltak, az én szempontjaim szerint. Úgy értve lágyabbak, folyathatóbbak. Extrémbe jobb volt vele menni és ezt nem egy kör alatt állapítottam meg. A membrántól nem lett szarabb, ez csak ízlés dolga. Most is az újaknál mindenki kicsrélte V-force 4-re a környezetembe, majd szépen aki kipróbálta a motoromat, az vissza is cserélte azzal a lendülettel.. A Ktm nagyon jól hangolható és egyszerű motor, könnyű szerelni és a súlya is a legkönnyebb , nekem ezért tetszik. A Shercót szar szerelni nagyon és kibaszott nehéz a súlya, nekem ezért nem tetszik. 13 kilóval volt nehezebb mint a saját menetkész motorom. Itt a Ktm-be kb 1 literrel több volt a benya..
A váz meg a blokk is faragható, de minek, ha van olyan is, amit nem kell faragni...faragás helyett inkább motorozzatok!
Persze aki faragni jobban szeret mint motorozni, az vegyen olyan motort, amit faragni kell
Hagyjuk a múltat. Nézzünk előre. Van végre egy hozzâm illő motor. Méretben, karakterisztikàba, jövőre annyi akarok menni,mint az elmúlt 3 évbe. Meglepődnék ha vissza ülnék magas motorra.
De mentségére legyen ....menet közben ügyesen titkolta. Olyan jól fordult,mint egy 25ös. Amikor toltad fel a ràmpàn....akkor érezted csak. Haverok úgy hívtàk: piros drz...
Igy mondva en is ezt ereztem a gassba..,mert ment jol alol meg atom tank volt,de fent nem ment meg kozoepen sem voolt nagy asz..a Szerko ehez kepest alol is baba jatekos es talan kozepen eddigi osszes probalt motor kozul a legjobban megindulo es kezelheto es fent meg atomra porog es megy,amit a gass se tudott.A legjobban fullgazon a Tpi tetszett mert nagyon megbocsajtotta ha a gazt elbasztad es kuplungal fullgazon nagyon jol viselkedett,mig a karbis meg vagy atomparaszt vagy elfogy ha visszaengedted,viszont a Tpi vel maskent kellett motorozni,mert az nem csipte ha ujra huztad a gazt nagyobb fordulatrol,mert akkor egyszeruen mindt egy 125 os ugy viselkedett,vele szembe a karbis meg minden gaz reakciora ugyesen egybol reagalt...egyszoval a fullfordulatokon es korulotte a tpi eddig verhetetlen ,es alap gazok korul is jo volt a Tpi nekem sok szar munka aran de ez a 250 es karbis szerko ez meg a tpi-t is leveri,mert nem hittem eleinte a tpi-nel igy vissza lehet engedni a gazt,hogy ne alljon,boffenjen le miutan atultem a 17 es ktm-rol a huskira..aztan most megvettem a szerkot es ugy folyik olyan baba kezelni alol olyan villanymotor stilusba megy es olyan modon felfolyik a hegyen mikor mar doglene meg is tol annelkul,hogy vajkaljam a kuplungot hogy az valami beszaras erzes,es csak ulsz a motoron es nezed,hogy mi a faszt csinaltak ebbe a 250 es motorba hogy ilyen.Na nekem a motort az ilyen dolgok teszik motorozhatova,elvezhetove,az,hogy nehez terepen hogy mozgatod,befelekbe ,hogy suhan es a futomu mit csinal meg helyetted es tempoba hogy mozog alattad,feljaroba mit segit a vaz,forduloba mennyire marad kezes vagy epp tempos feljaroba stabil.Ha tolni kell mindegyiket egyforman tudod majd a hegyen tolni,de ott is fontos az,hogy ne egy allatot rangass hanem minel konnyebb jatekszert.
Az,hogy most 1000 euroval olcsobban tudom eladni mindt a bajnok ktm baranyka motort az annyira nem basz meg,mert ezt a motorozasi elmenybe mig rajta vagyok karpotolja maximalisan..na meg foleg hobbi szinten..Romlani meg mindegyik romlik gyarilag is meg hanyagsagbol is.
Merri X MaX
Azért adtam el,,,,mert kipróbàltam a haver 2013 as xc 300 és besàrgultam. Ezt a ktm et tartom a ktm leggjobb blokjànak...itt volt még v force. Ja és lemértük öket A ktm 113 a gas 128. Ez volt a kegyelem döfés....
Az nem igaz hogy nem jó....hanem inkàbb nem az extrem endurót tàmogatja. A Beta Sherco ehez képest mintha erre lenne kihegyezve. Nagy és kezelhető erő alul középen,és àtmenet nélkül forog a felső tartomànyba. A gas ezt nem tudja. Ettől függetlenül tökéletes motor lehet enduro crossra ,főleg mióta kajaba van benne.De nem mentem mostanàba gas al. Az is lehet batarsàgot írok...Haver múltkor kérdzte tőlem....hogy mi az hogy én nem ktm?? Tudja,hogy én màr a 2000 es évek elején megvoltam fertőzve....Sokat kardoskodtam mikor fikàztàk... Pedig volt igazuk,,mert egy 620as super moto nem bírt ki 3 hétvégét.....De szerelem volt,mert olyan élményt adott amit semmi màst. Ezt az érzést hiànyolm a mostaniakból.
Végre van valami ide illő téma ! Fejtsd ki Sanya. Mire alapozod hogy nem jó a Gasgas blokk. Érdemes lenne leírni a szempontokat. Kiváncsi lennék hogy te miért adtad el olyan gyorsan. Melyik évjárat a nem jó ?
Amúgy a gas gas sajnàlom.... Ismert volt mindig, csak elismert nem volt az enduro gyàrtàsba. Pedig mindent beleadott...Sok jól hangzó kiegészitòk.....ecxel magura fmf...stb... Csak egy jó motorblokk hiànyzott.. Bàrmilyen jàrmű ami sikeres lett az a motorblokk miatt.....Na hàtha 19 es jó lesz....
Ez beugratós kérdés.....Ha csak egy feladatot kiveszünk....biztos bàrmivel megcsinâlja. Ha az a kérdés,hogy itt tartana a bajnoksàgba egy màsik màrkàval.....Biztos hogy nem. Össze van az a sherco nagyon a versenyzéshez rakva. Leszögezhetjük, hogy alul és középen a legerősebb. És ezt egy ilyen fickó tudja hasznàlni. Ezek a fiúk nem is egymàssal versenyeznek....hanem magukkal. Az nyer aki keveset hibàzik,és gyors is közben. És szàmit ilyenkor menyit vesz ki belőled a moci. Neki összeraktàk a futómüvez is.Làtszik mikor fàradt és mâr nem tisztân motorozik akkor se dobja le a moci.
http://youtu.be/iHwENby0Zz4
Persze aki faragni jobban szeret mint motorozni, az vegyen olyan motort, amit faragni kell
Ez egy jó példája annak, amikor az emberek jó dolgukban már nem tudnak mit csinálni
Az önindítója is problémás volt, meg hullottak rólla a műanyagok. - ahogy emlékszem.
Az,hogy most 1000 euroval olcsobban tudom eladni mindt a bajnok ktm baranyka motort az annyira nem basz meg,mert ezt a motorozasi elmenybe mig rajta vagyok karpotolja maximalisan..na meg foleg hobbi szinten..Romlani meg mindegyik romlik gyarilag is meg hanyagsagbol is.
Merri X MaX