Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is 4 T voltam. Az utolsó 3 motorzàsnàl még a shercoval azt kérdeztem miért akarok vàlltani. Azzak is ment mindennel. Most is csak könnyebben. Olyan egyszerü a dolog, mint beparkolni egy szűk helyre egy mondeoval,vagy corsàval. Ennyi. Ami eddig leizzasztot,és leàllítottam hogy pihenjek....most egyszuszra megy és kész....
Ilyen amatör dolgot ne kérdezz màn... Teljesen màs. Rànézésre is làtszik....
Próbáld ki!
Nekem is ilyen nyugdíjas motornak kéne, de nehéz döntést hozni egy megrögzött 4T ktm-esnek! Láttam már élőben, tetszett összbenyomásra.
Sanyi. A vaz mas benne? Mint az rr ben? Vagy ugyanaz?
Ne a régi rfs ktm-hez hasonlítsd!
Nem tudom. Mentem vele az erdőbe egy kört, és otthonon éreztem magam rajta. Meglepett ahogy megy,ahogy fordul. Ott rögtön eldöntöttem,hogy kell nekem. A lényeg. Kisnövésü embeteknek nagy segítség.
Majd az osztrák "marketinges" verőembereket is meggyőzi, hogy szar a márkájuk, hazamennek és felgyújtják a gyárat. A Gasgasról viszont soha nem mond rosszat, pedig arról többet lehetne. Csak gondolom nem akar Szatyináékkal rosszba lenni.
Nem Szalajtós károg, hanem Feri állandóan a ktm - re. Ez a nem érthető. Illetve nagyon kicsavarva a dolgot látszik, hogy ügyfeleket akar átcsábítani egy konkurens gyártótól. Így van közös téma. "Mid van geci eee? Fos ktm? Mennyémmá, bitanggal megnyered a bajnokságot. Szipp, szipp". Hiteles, meg is jött a kedvem venni valamit!
Mi volt a fő oka, hogy ez mellett döntöttél?
Persze.
2 motor volt a 350 4t és a 300 2t. Utóbbi volt számomra érdekes. Furcsa az RR jelölés másnál ez a letépem a karod változat itt meg az enduro ha jól tudom. Élmény volt amíg bírtam fizikailag. 550-es aprilia volt előtte, attól sokkal jobban tetszett. Kezelhetőbb, azonnal indul, sokkal kevesebbet eszik, stb. Az apriliához volt supermoto szett, 20km után tankolhattam bele (kakucson ez nincs fél óra), a 300-assal elmotoroztunk 2-3 órát és még maradt benne. Aki ismer tudja hogy kritikus vagyok ok nélkül nem szoktam semmit dicsérni. Jól kompenzálta a motor a kevés terepes gyakorlatomat. A gyengébbik térképen se hiányoltam az erőt belőle pedig erős motorról ültem át. Meglepően egyenletesen megy minden fordulatról megindul nem kell pörgetni.
A 300 RR is próbáltad?
Monjuk ha azt nézzük a fidesz is sikeres a migransozassal. meg az M1 el. Sok nyomorek ha sokaig nezi elhiszi.
Nincs itt chicago, vélemény szabadság van. Mentem a Feri használt motorjával, gumi, fék, kuplung minden frissen cserélve, motorja hidegen melegen azonnal indult nem értem a károgást.
Kell az injektor meg a katalizátor bele :-) Szegény keverékkel ment olaj nélkül aztán csodálkozik annyi erő sincs benne mint egy 10 éves 125-ösben.
Kell rá egy karburátor, legalább fmf dob, bekeverni az olajat és mehet.
Megertenem ezt a hadjaratot ha tpi d lenne es esetleg igy jartal. De szerintem egy valamit magara ado kereskedö. Marpedig te az kene legyel betahungary ként. Teljesen mas marketinget kene folytatnod. Érdekes a sherconal gasgasnal nem latni nyilvanosan hasonlo lejarato hadjaratot. Ktm rol ne is beszeljunk. Ok sem becsmerlik egyik konkurenst sem nyilvanosan. Egyszer megall hazad elott egy fekete uveges furgon kiugrik 4-5 maszkos ember betesznek a hatuljaba . Elvisznek kocsikazni meglasd . Kis sarga ktm frliratos osztrak rendszamu busszal. Rajta. Redituresz.
Ennek felere legalabb visszahivasnak kellett volna lenni, ha tobb helyen is elofordul.
Egy uj termek bevezetesesnel applikalnak ilyen koltsegekkel.
Illetve az is erdekes hogy nem reagalt neki a gyar a panasz levelere. Azert erdekes, mert mindenki tudta hogy lesznek gondok (bolond az aki maskepp gondolta), es minden info ilyenkor jol jon egy gyartonak is a tovabbfejleszteshez.
A sok üzemóra alapja nyilvánvalóan, az alapszinten elvárt üzemeltetés. Megfelelően beállított porlasztó, gyújtás, idejében cserélt légszűrő, olaj. A szegény keverék, koszos légszűrővel, patakból beszívott vízzel hígított olajjal, 5 perc alatt tönkretesz egy gyári új motort. Míg ha az alapok megvannak, akkor húzhatod neki lefelében, 600 órásan is.
Melynek tunik es kicsi a dolesszoge.
Gyurugyilkos
van benne igazság...épp ezért kérdeztem...hogy lehet..többet árt..mint használ...Nem tudom...ki nézett már utána...de vannak felfüggesztések...amik használtan is..egy 5-6 éves motor árába kerülnek...
ne a dugószámot nézd, hanem a kb. üzemórát, ami nem sokra jön ki...

35 óra átlagban az első 6 dugóra az 35*6=210 üzemóra
7-8 du az +100 üzemóra (ha 50 et megy egy)
Azaz 300 üzemóra környéként ment a henger hónolásra.
9-10 du az +100 üzemóra (ha 50 et megy egy)
Azaz 400 üzemóra körül ment teljes blokkfelújítás.
11-12-13 du +150 üzemóra azaz tartunk 500-600 üzemóra között.

Az RMX hengerbe tettem bele 700-800 üzemórát, előtte nem tudom mennyit ment, még volt benne nicasil, s nem cserélgettem ilyen sűrűn a dugókat.
Ha jól rémlik a henger közepén +0.04 ra már fel volt kopva. Egyszer hónolták fel azt is (nálam)
Utána még egy helyi srác használta 2 évig, aztán tovább adta, azóta nem tudok róla, hogy megy-e még, s mi lehet a hengerrel.
A harisnya legfőbb gondja hogy elvesz a rugóútból tíz centit. Ez persze van akit nem zavar, de ellentmondásos hogy átszelepelteti a futóművet, majd elvesz a 30 centis rugóútból 10-et..
Mi a gond a hónolással..??