Meglestuk a romaniaxot. Nagyon faszan sikerult a 3 nap. Zömében.motoroztunk ,nezelődtünk ,de sort keritettunk kis verseny nézésre is. A pro kategoria igen magas szinten motorozott talan az első 10 ember. Voltak akciok is. Johny srac siman lecsuszott volna a 3 nap galindo ridge nevu feljarobol egy 6 meteres sziklafalrol ha nem.kapjuk el. Wade Young pedig valoszinu nem.nyert volna a haver srac nem.üvölt neki teljes torokbol egy cp utan hogy alljon meg es menjen fel a galindon. .... Siman elrajtolt es maxi gazon eszebe nem volt megallni ment volna vilagnak senki nem fogja meg 20-30 km en at hogy szoljon neki menjen viszza a nyomon ami.kizart.par orat beirtak volnaneki cp.kihagyasert. szerenxsere meglallotta hogy haver uvolt utana es viszanezett ekkor eszre vette kapalozik es visszajott.....serko gyar bedőlt volna .komolyan erintette volna a termelést :) ostoba ember nem jo helyen allt s nem.jelzett a pro kategoriasoknak hogy balra menjenek fol. Az idojaras igen tokeletes volt. Jaxyval es gyermekével összefutottunk s utana egyutt lógtunk.. megérte kimenni es igazabol jol sikerult a tervezes is. . Romaniax brutal jo verseny .nagy el.eny lehet teljesiteni. Silver kategoria talan vallalhato. A masik ket kategoria alatta nagyon sokat mentek betonuton. Gold kategoria brutal. A hosszu tav miatt latszott faradtan motoroznak a versenyzok.rendesen megkinoztàk őket.
Közben rájöttem mi a hiba forrása... Ha jól megnézed a képet még azon is látszik. Már majdnem neki estem a gumizásnak mikor észrevettem, h a vakszelep mennyire kinyomja a gumi oldalát a felni peremén. Túl volt húzva és ez miatt bakogott nekem. Szóval vissza engedtem a nyomást és fellazítottam a pacskert is, azt jól meg mozgattam és újra fújtam. Azóta megint kafi!
Zoli.... ez a beszééééd
mi is megyünk....1-2-3 vagy nulla napra... vagy oda vagy nem de az biztos
1 a száz 100alék.. a motor kész gumikat megszereltem... ugyhogy gumifétis lesz egy nagyon jó verziós 18as kerék.. meg egy kibaszott jó verziós 18as kerék a kis exc-f hez..
Kingúr.. a két papucs jó...
Zisrtévé....
fain gumi.. de minden a matekon műlik...mennyi is az annyi?? az ára??
A romaniacsra meg nem tudom pontosan ,hogy alakul,mert a mocskos pofam utalja Paul,mert egyszer sarral megtoltottem valamelyik feljaroba,es most nem akar velem meg szoba alni sem,szoval leszarom alapon mennek,de meg nagy a homaly.Lehet egy csavokaval elmegyek mert tud jol motorozni es nem kell varni ra sehol,es persze csakis geci 2T motorral jar :))
Nem toom..ha megyunk leszunk,ha nem megyunk nem leszunk ott...de az biztos
Így rakták össze gyárilag. Szétszedem és átfúrom a felnit, hogy szemközt legyen egymással a 2lyuk. Remélem az segít a problémán mert nem akarom tele ragasztani súllyal...
inkább meséljetek hiogy is lesz az a romániáksz.. mert épp szabin leszek a lyöwő 7en...
és ha ti is ráértek rám várni ez idő alatt.. szivesörömest mennék veletek..IS...de max 3-4 napra!....mert azért az én never ending szabadidőm is véges ám
sokat tuti nem ittam... max ... 2000 előtt
a labdacs igen is menŐŐ....
a fél músz tublissal...nem gáz....már régi ismerősök használják.. 23 éve és 8 hónapja...
defektszerelés a cigó óta nem menő itt és azért mert arra nem lehet kapni a kenda 22x1,75 etrto 456 os gumit...hát az ..
nem kell sem fél muz sem semmi... ez csak megy és megy...az hogy próbáltam fejleszteni ezzel a zöld koronás mitasszal... az az én never end free time-om miatt van ...
ezt viszont 100% jól mondod a végén.. ez már nem pénz kérdése szeretjük a hibamentes megoldásokat.. keressük is.. pont mint te is a 20kis tpível
de nem gáz szeressük egymást.. ne irigykedjünk ne oktassuk a másikat mert az totál gáz lenne...
nagyfiújk vagyunk már ehhez...
lényeg pont ott annyit és úgy mentünk most is 3an .. Joli Goldentút és natúr artÚr.. azaz lyómaga...
mindenki más verzióban... egy 300 xc labdacs plusszbenzin zöldkoronás...
a 450 xc-f visszafelé megvágott st5 cigóval.... levegőt még életében nem variált neki Goldentút..de megvágta úgy mint egy homokgumit.. csak fordítva felszerelt állapotban de lyött mindehol is pont mint a másik kettő nekem a kroccgumikban hibátlanul álló szabályzó csavarkimozgott a puha zöld gumiból koronás mitaszból....defektjavitóval behúztam. 2 perc alatt.. de a bütyök közepéből szépen kihúzta a javítószálat( ahogy gondoltam is már a behúzás után egyből )
majd ez a puha koronás mitasz ugy egész nap vitte mindenhol hibátlan a 2017 kis exc-f 450em...várni sehol senkire nem kellett.. ennek ellenére mindenki máshogy oldotta meg sok helyen a feljutást.. és a feljutási elsőség is nagyon elosztott volt...
várni csak a kempingbe kellett a büfés csajra mikor is Joli meghívott mindenkit egy üdítőre... na ott elment az idő.. vagy 30 perc....de az is belefért...
ugyhogy hálás köszönet mindenkinek a fain hajtásért....annak is aki ott volt .. no meg annak is aki nem
Vikk..te vagy sokat ittal mara vagy keveset..labdaccsal senki bem versenyzik,hard ebduroba meg rengetegen hasznaljak a tublist es rajta fel musszal..kepzeld meg a Norbi is,Zsoltika is.stb ezt a kombot hasznalja.Ha az a cucc olyan Nobeldujjasan dijjas lett volna mar reg a tubliszt le elozte volna eladasba is,csak tudjuk hogy mindenki huje csak ti tudjatok a tutit..es ti bem szereltek az erdobe defektet csak mi...csak hogy szivibfartust ne kapjal elmondom,hogy miota tublistvhasznalok..lassan 3 eve azota hatul 1x sem volt..mondom Soha nem volt defektem,es ha versenyre mentem akkor felmussal mentem,ami totalis vedelmet nyujt minden ellen..kovek defekt akarmi.
Az a szitu a sok szerelessel eltoltott idovek az erdoben,hogy rabolod mas ertekes pillanatainak elmenyet amig varnak arra,hogy kitokanyoljatok a gumizast.
Vegul is most sem ertem mi a lenyeg nektek,az hogy gumiuz egyfeszt vagy motorozz...mert ez mar nem penz kerdese.
legközelebb mikor megyünk.. az én avtomobilém pont nem ér majd rá... mert.... majd addig kitalálom...de lényeg.. megyünk a tiéddel...csak kipattintom a benyapénzt a nap végén... elmegyek hozzád a ház elöl indul6ol.. oda is kell majd hazahozz
és arra megyek amerre viszel ....legyen az 24 órás út a 150km en , vagy 3 órás út a 600km en
lényeg barátság és bÓdottság mindenek felett
tényleg.. szupervideót láttad már?? te is rajta vagy...ottószépben
Zolíííí.
hát én is úgy gondolom.. aki faszsága miatt szerelni kell a hegybe.. rendszeressen.. az 1....gecíííííí
1 biztos.. a cigó miatti szerelések száma... az évek alatt beigazolta létjogosultságát, ami miatt Bontósnak rendessen járna az ENDÚRÓS NÓBELDÍJJ!
hányszor de hányszor vesztettünk már időt...elforgó múz szét qrt drotperemes hátsó kerék miatt(évente rendszeressen!! két havernál...
Tublist itt a racelok nem használnak...mint ahogy nagy versenyeken sem... mert a megbíz6ósági faktoruk.. eléggé...hogy is mondják másszóval hogy kicsi...ja meg van :.alacsony
ami racén tolnak az a puhább múz..meg a labdacs...
de nem zavar ha te azt használod...hajrÁÁÁÁ viszont ezért én nem hülyézlek, nem szaroskodózlak le...mert én nem az vagyok.. a te megamegmondód
azt tudjátok hogy előre is meg van.. és jól is működik!!
Tibric már egy éve teszteli.. és hibátlan mint hátul is
Helosztok! Mit javasolnátok arra a problémára, hogy az első kerékben a gumit leszorító vakszelep miatt úgy bakog a motor mintha mosódeszkán mennék? A jelenség csak műúton jelentkezik de akkor nagyon, terepen nem veszem észre. 0.6 bar nyomás van benne, a leszorító a helyén van rendesen szétszedtem, megnéztem. 90/90-21 elsőt használok, gyári a gumifék... Kíváncsiságból ma felfújtam 1.5 barra de ugyan úgy csinálja...
Valakinek valami 5let?
Meg ha van autopalya inkabb azon.megyunk mint foldutakon. Plusz 40 percet 2 x. Cdak mert tizmeteres sor van.....de ez mar igy marad. Mint az orokos defekt szereles.
lassan mindenki rendes tubliszt hasznal..ha mar kolt tobb ezer eurot egy szar motorrra,akkor biztos fussa egy normalis tubliszra ,hogy ne kelyen mokolni,taknyolni,szaraskodni..mert ha mar elmesz motorozni,klappoljanak a dolgok,nem barkacsolni mesz es egesz nap szerelni..persze van ki csak azert megy hogy szereljen,de az mar nem motoros...
haverok beszívták a levest a nagy 6áron...de pikk pakk eltelt az az egy óra tolakodással...a miénk hamarabb végetért a vitatokzással.... múhahaha
hály kolbik,...
van egy rossz hír.. a koronás zöld mitasz kilöki magából az idegen testet...amit a többi kroccgumi magában tart amivel könnyebb a levegő mennyiségét szabályozni....(egyzserűen a kis 13mm hernyó csavart elkezdte kiengedni.. és a 3 dik hajtásnál olyan löttyedt már az a kis furat.. kitágul nagyá... mig a sima krocc gumikat ez a csavar abszolút nem zavarja.
de a jó hogy végül is totál defektessen is azért nem szar...igy a cigóval...bár jobb ha benne van a 0,3 bár levegó.. ugyhogy a zöld mitasz cigóval az a jó ha tűvel szabályozza az ember...
Jaxy. Nekem.volna egy komplex tervem. Igaz tok.mas mint a te terved. Iden elmegy a verseny petrozsenyhoz.s masnap vissza. Azaz ket napi reszt azon a kornyeken.lesznek meg lehet nezni. Raadasul.ott tudok egy kurvajo szallast azon a reszen az erdőben egy erdei csoda ut mellett. Kozvetlen.ott.megy a nyom azon a reszen. S ami a poen a szallas tulaj.enduros es vinne.minket a csapasokon . Reszt vett a jelolesben is. Raadasul a szallas mese jo. Medium.kozep helyen van. Viszont sibiutol tavolabb esik de mint irtam.benne van a verseny utjaban 2 x. A masik 1 esetleg ket napot csoda helyen vezetesben.tudnad motorozni. De kocsikazas es patakban furdes nelkul. Streszmentesen. Egy telefon es a szallast le lehet foglalni s lebeszelni. Elkepzelheto hogy azpn a ket.napon ott megnocekszik a forgalom tehat hamar kell intezkedni. Ez csak egy opcio. Az a resz romanuax nelkul.is a top 3 ban van.
25 perctol jon az a Wolf Ness feljaro cikicaki..mi 3 an 1 orat huztuk egymast fel ott//Jaro a mi nyomainkba ment fel..nezzetek meg mennyi ido alatt.. http://youtu.be/3QqBh5NSi0Q
Az Aznapi verseny nyomon nem a legjobb motorozni,mert egyszer reggel koran kell kelni,hogy lass is valamit es utana mig a java vegig megy mar 1-2 is lehet es csak azutan lehet motorozni,mert hanem kiabalnak,es basztatnak a feljarokba..igy ha elotte motorozol ,max a trekmenegerekkel talalkozol akik epp tablaznak vegzik az utolso simitasokat,de eddig sosem volt baj,altalaba az emberkeket mar ismertuk vagy meg ismertuk,sot a tavaj a 4napnak meg a ismeros motoros magyarazta el,hogy lesz a trek.
A fobb feljarok es sok resze..kb 95 resze ki van szallagozva a terepnek,csak a elterok leterok utmenti reszek vannak elhagyva es azt csinaljak utolag delutan vagy egesz nap azt keszitik,igy meg ha valami nem tiszta erdeklodni is lehet vagy ahogy Zsirek is csinaljak segitenek ebben
Szervulibui..romoniakxrjading :)).
Az idei romaniaxal csak az a baj,hogy kurva nagy tavokat tesznek meg nap es nap kozott..pl elso nap ott szebentol mennek lupeni,ami kurva messzire van,es a pontok is kurva messze vannak egymastol,vagyis ugy kell elkepzelni,hogy elso nap mennek vagy 200 km,es nem fuves dombokon...sajna itt par kozeli pont van amit meg lehet motorozni..igen mi minden evben a spektator pontokra mentunk es ott bealltunk a nyomba ami mar ugyebar ki van szallagozva es motoroztunk,kivallogatott jobb pontokon,mert mar fent van a neten es lehet bongeszni csemegezni.
A masodik nap ottt a strajai sipalya kornyeken az faja,mert csupa ko es csupa egyhelybn van az egesz trasze,de ott szopos lesz a menet,ott meg lehetne motorozni,de a 3 nap mar ujbol mennek visza szebenbe es a 4 nap a szeben kornyeki reszeken van...szoval az utobbi ev forgatokonyve az volt,hogy a kovetkezo napi trekken jartunk,tehat ha a prolog kedden volt akkor mi kedden mar a D1 et csinaltuk..elottuk motoroztunk1 nappal,friss nyomokon,kiszallagozott terepen..csak az elagazok es a tablak kerulnek ki keso este vagy aznap delutan,igy figyelmes kell lenni de motorozhato.
Az idei ev nehezsege az hogy autoval kell kocsizni minden nap vagy 2-4 orat,hogy a helyszinre erj es tudj az aznapi trekbol valamilyen pontokat bemotorozni,es elarulom,es CSoki is tudja,hogy egy napra nekunk mezei egereknek boven eleg 3,max 4 ilyen bukla,pont mert az megesz vagy 4-5 orat a motoron es ugye elvezni mesz es nem versenyezni,es masnap is fel kell ulni es ugye gyengebb is van akit be varunk.../
Alap,hogy nem szoktunk sokan lenni,es kik vagyunk is jo motorosok,nem kell attol tartani,hogy valaki nem tud cikicakizni es akkor tanul,vagy szar gumival jon stb..ide fel kell legyel keszulve testileg lelkileg.Az utobbi evekbe mar nem neztuk csak a 3 vagy 4 nap a Jarviszekot,mire mar mi is jol kimotoroztuk magunkat..akkor kilestunk egy jo nehez pontot es ott megneztuk,majd mentunk mi is motorozni valamerre..mert ott kapsz..
Az iden meg nem tudjuk hanyan megyunk es kik,de max 4 a letszam,de az is lehet 2 vagy 3.
A szallassal van a baj,mert a nagy tavok miatt mindig kell keress ott kornyeken valamit vagy amire en opciozok most,hogy motoros leven birjuk az eletet es sator ami a furgon oldalahoz van abba matracon elalszunk,furodni ugyis mire kivergodod magad delutanra olyan mindegy hogy melyik patakba furodsz meg csoren mindt az elet,es estere mar kurva faradt vagy,alunni ,mar tok mindegy csak alugyal...
A kaja az ugy szokott lenni,hogy reggeli uzletbol es menet kozbe csokik,szarok,es moto vegen kaja valahol valami egeret,patkanyt,kutyat macskat..amit adnak a vendeglobe,es este 1-2 sor es lefekves..szoval ha satoros bivuak mod a legjobb az idenre,hogy tudjal sokat is motorozni,es helyben is legyel...de ez is mar 3 nap utan mar a nyakadon jon ki es mar gecire mennel haza..szoval kabe ez a kilatas.
Mas evekben egy helyen foglaltunk szallast es 3 ejt ott voltunk es onnan mentunk furgonnal kecskekkel a pontra es az aznapi trekken verettuk a szallagok nyoman...igy talalkoztunk Zsirekkal,mert akkor Zalanekkal es Bandiekkal ment...csak annak az a hattal utoje,hogy sokan is lehettek,de vegul is motorozni mert ott kapsz mindent,csak birjad...
meg irok ha alakul jobban a dolog
3.5 be elmegy,az majd Sanyi ne idegeskedj. KOcsog ktm ek is most jonnek 1 evesen szarer hugyer. 4000 korul. Tpi k vannak par oraval 6000 alatt. Persze az uj az meg beteg draga
Na ez a lényeg! Hogy ne kelljen azon baszakodni hogy merre vagyunk hol megyunk. Mennek oda sokan akinek a 80% a ugy megy hogy fogalma sincs mi.merre aztan majd lesz valahogy.... Na en ilyenbe nem szivesen szaladnék bele. Ha mar elkocsizok legalabb legyen egy ember aki azt nondja sracok gyertek utanam en tudom a dolgokat ismerem az irànyokat van 2-3 napra tervem. Aztan nem baj ha nem ugy alakul. Csak legalabb mikor elindulunk legyen terv. En ezert kerdeztem a forgatokonyvet. Nem negativsagbol. Amugy igazad van en sokszor szkeptikusan allok az ilyEsmihez. Kurvasok szar kidobott hajtason voltam.már masok hibajabol. nektek ott picivel szerencsesebb hegyek kozelében. Max 50-100 km t dobtal ra es pàr orat. De innen az alfold kozeperol 300 km a minimum tavolsag. Példa ..... Leesett ket csepp eso és inkabb visszabetonoztak. 50 km ről. Stb.... A műszaki hibas defektes tragyakazlakrol ne is beszeljunk mikor odajon egy szartengerrel es az elso percben szethullik az egesz aztan mindenkit szopat a csavó..... nem azt nondom amikor veletlen bebaszik valami hanem amikor tudja jol hogy szet van hullva a motor de elkocsizik 3 napra 800 km re hogy majd ott megoldja egy darab drottal meg egy kis szikszalaggal.( Amit persze úgy kér) Na de ne kalandozzunk el.... En csak nagyabol tudni szeretem ha megyek hogy ki lesz ott kire szamitsunk... Mert pl vannak ezek a hanyag emberek akik ha megjelennek garantalt az egesz napos szerelés meg motor kimentés... aztan ha tudom hogy jon ilyenből 3 is akkor inkabb fel se veszem a telefont. Persze az se jo ha azt mondjak nem.lesznek ott aztan megis ott vigyorog... Vagy mondjuk megbeszeljuk hogy leszunk kb 4-5 en aztan egyszer csak egy 20 fos vonatban talalod magad . És öt perc mulva mar a yutubon vagy. Jaxyek kurva szerencsesek nert fasza helyen laknak. Csoro kutyanak mint enis. Nem mindegy mire baszok el 100-300 eurot. Ha fasza a menet radobja az ember. De ha kulso tenyezok miatt szart se er az egesz inkabb maradjon a love a zebve vagy odadom egy hajlektlannak.
Àà nincs nyomaték. Elégedett vagyok a shercoval. Kicsit zavar,hogy màsok nem tudjàk ,hogy jó motor. Egyszer majd elviszik. Levittem az àràt,most màr legalàbb felhívnak.
Zoli.... ez a beszééééd
mi is megyünk....1-2-3 vagy nulla napra... vagy oda vagy nem de az biztos
1 a száz 100alék.. a motor kész gumikat megszereltem... ugyhogy gumifétis lesz egy nagyon jó verziós 18as kerék.. meg egy kibaszott jó verziós 18as kerék a kis exc-f hez..
Kingúr.. a két papucs jó...
Zisrtévé....
fain gumi.. de minden a matekon műlik...mennyi is az annyi?? az ára??
Nem toom..ha megyunk leszunk,ha nem megyunk nem leszunk ott...de az biztos
és ha ti is ráértek rám várni ez idő alatt.. szivesörömest mennék veletek..IS...de max 3-4 napra!....mert azért az én never ending szabadidőm is véges ám
sokat tuti nem ittam... max ... 2000 előtt
a labdacs igen is menŐŐ....
a fél músz tublissal...nem gáz....már régi ismerősök használják.. 23 éve és 8 hónapja...
defektszerelés a cigó óta nem menő itt és azért mert arra nem lehet kapni a kenda 22x1,75 etrto 456 os gumit...hát az ..
nem kell sem fél muz sem semmi... ez csak megy és megy...az hogy próbáltam fejleszteni ezzel a zöld koronás mitasszal... az az én never end free time-om miatt van ...
ezt viszont 100% jól mondod a végén.. ez már nem pénz kérdése szeretjük a hibamentes megoldásokat.. keressük is.. pont mint te is a 20kis tpível
de nem gáz szeressük egymást.. ne irigykedjünk ne oktassuk a másikat mert az totál gáz lenne...
nagyfiújk vagyunk már ehhez...
lényeg pont ott annyit és úgy mentünk most is 3an .. Joli Goldentút és natúr artÚr.. azaz lyómaga...
mindenki más verzióban... egy 300 xc labdacs plusszbenzin zöldkoronás...
a 450 xc-f visszafelé megvágott st5 cigóval.... levegőt még életében nem variált neki Goldentút..de megvágta úgy mint egy homokgumit.. csak fordítva felszerelt állapotban de lyött mindehol is pont mint a másik kettő nekem a kroccgumikban hibátlanul álló szabályzó csavarkimozgott a puha zöld gumiból koronás mitaszból....defektjavitóval behúztam. 2 perc alatt.. de a bütyök közepéből szépen kihúzta a javítószálat( ahogy gondoltam is már a behúzás után egyből )
majd ez a puha koronás mitasz ugy egész nap vitte mindenhol hibátlan a 2017 kis exc-f 450em...várni sehol senkire nem kellett.. ennek ellenére mindenki máshogy oldotta meg sok helyen a feljutást.. és a feljutási elsőség is nagyon elosztott volt...
várni csak a kempingbe kellett a büfés csajra mikor is Joli meghívott mindenkit egy üdítőre... na ott elment az idő.. vagy 30 perc....de az is belefért...
ugyhogy hálás köszönet mindenkinek a fain hajtásért....annak is aki ott volt .. no meg annak is aki nem
Az a szitu a sok szerelessel eltoltott idovek az erdoben,hogy rabolod mas ertekes pillanatainak elmenyet amig varnak arra,hogy kitokanyoljatok a gumizast.
Vegul is most sem ertem mi a lenyeg nektek,az hogy gumiuz egyfeszt vagy motorozz...mert ez mar nem penz kerdese.
és arra megyek amerre viszel ....legyen az 24 órás út a 150km en , vagy 3 órás út a 600km en
lényeg barátság és bÓdottság mindenek felett
tényleg.. szupervideót láttad már?? te is rajta vagy...ottószépben
Zolíííí.
hát én is úgy gondolom.. aki faszsága miatt szerelni kell a hegybe.. rendszeressen.. az 1....gecíííííí
1 biztos.. a cigó miatti szerelések száma... az évek alatt beigazolta létjogosultságát, ami miatt Bontósnak rendessen járna az ENDÚRÓS NÓBELDÍJJ!
hányszor de hányszor vesztettünk már időt...elforgó múz szét qrt drotperemes hátsó kerék miatt(évente rendszeressen!! két havernál...
Tublist itt a racelok nem használnak...mint ahogy nagy versenyeken sem... mert a megbíz6ósági faktoruk.. eléggé...hogy is mondják másszóval hogy kicsi...ja meg van :.alacsony
ami racén tolnak az a puhább múz..meg a labdacs...
de nem zavar ha te azt használod...hajrÁÁÁÁ viszont ezért én nem hülyézlek, nem szaroskodózlak le...mert én nem az vagyok.. a te megamegmondód
azt tudjátok hogy előre is meg van.. és jól is működik!!
Tibric már egy éve teszteli.. és hibátlan mint hátul is
Valakinek valami 5let?
hály kolbik,...
van egy rossz hír.. a koronás zöld mitasz kilöki magából az idegen testet...amit a többi kroccgumi magában tart amivel könnyebb a levegő mennyiségét szabályozni....(egyzserűen a kis 13mm hernyó csavart elkezdte kiengedni.. és a 3 dik hajtásnál olyan löttyedt már az a kis furat.. kitágul nagyá... mig a sima krocc gumikat ez a csavar abszolút nem zavarja.
de a jó hogy végül is totál defektessen is azért nem szar...igy a cigóval...bár jobb ha benne van a 0,3 bár levegó.. ugyhogy a zöld mitasz cigóval az a jó ha tűvel szabályozza az ember...
http://youtu.be/3QqBh5NSi0Q
A fobb feljarok es sok resze..kb 95 resze ki van szallagozva a terepnek,csak a elterok leterok utmenti reszek vannak elhagyva es azt csinaljak utolag delutan vagy egesz nap azt keszitik,igy meg ha valami nem tiszta erdeklodni is lehet vagy ahogy Zsirek is csinaljak segitenek ebben
Az idei romaniaxal csak az a baj,hogy kurva nagy tavokat tesznek meg nap es nap kozott..pl elso nap ott szebentol mennek lupeni,ami kurva messzire van,es a pontok is kurva messze vannak egymastol,vagyis ugy kell elkepzelni,hogy elso nap mennek vagy 200 km,es nem fuves dombokon...sajna itt par kozeli pont van amit meg lehet motorozni..igen mi minden evben a spektator pontokra mentunk es ott bealltunk a nyomba ami mar ugyebar ki van szallagozva es motoroztunk,kivallogatott jobb pontokon,mert mar fent van a neten es lehet bongeszni csemegezni.
A masodik nap ottt a strajai sipalya kornyeken az faja,mert csupa ko es csupa egyhelybn van az egesz trasze,de ott szopos lesz a menet,ott meg lehetne motorozni,de a 3 nap mar ujbol mennek visza szebenbe es a 4 nap a szeben kornyeki reszeken van...szoval az utobbi ev forgatokonyve az volt,hogy a kovetkezo napi trekken jartunk,tehat ha a prolog kedden volt akkor mi kedden mar a D1 et csinaltuk..elottuk motoroztunk1 nappal,friss nyomokon,kiszallagozott terepen..csak az elagazok es a tablak kerulnek ki keso este vagy aznap delutan,igy figyelmes kell lenni de motorozhato.
Az idei ev nehezsege az hogy autoval kell kocsizni minden nap vagy 2-4 orat,hogy a helyszinre erj es tudj az aznapi trekbol valamilyen pontokat bemotorozni,es elarulom,es CSoki is tudja,hogy egy napra nekunk mezei egereknek boven eleg 3,max 4 ilyen bukla,pont mert az megesz vagy 4-5 orat a motoron es ugye elvezni mesz es nem versenyezni,es masnap is fel kell ulni es ugye gyengebb is van akit be varunk.../
Alap,hogy nem szoktunk sokan lenni,es kik vagyunk is jo motorosok,nem kell attol tartani,hogy valaki nem tud cikicakizni es akkor tanul,vagy szar gumival jon stb..ide fel kell legyel keszulve testileg lelkileg.Az utobbi evekbe mar nem neztuk csak a 3 vagy 4 nap a Jarviszekot,mire mar mi is jol kimotoroztuk magunkat..akkor kilestunk egy jo nehez pontot es ott megneztuk,majd mentunk mi is motorozni valamerre..mert ott kapsz..
Az iden meg nem tudjuk hanyan megyunk es kik,de max 4 a letszam,de az is lehet 2 vagy 3.
A szallassal van a baj,mert a nagy tavok miatt mindig kell keress ott kornyeken valamit vagy amire en opciozok most,hogy motoros leven birjuk az eletet es sator ami a furgon oldalahoz van abba matracon elalszunk,furodni ugyis mire kivergodod magad delutanra olyan mindegy hogy melyik patakba furodsz meg csoren mindt az elet,es estere mar kurva faradt vagy,alunni ,mar tok mindegy csak alugyal...
A kaja az ugy szokott lenni,hogy reggeli uzletbol es menet kozbe csokik,szarok,es moto vegen kaja valahol valami egeret,patkanyt,kutyat macskat..amit adnak a vendeglobe,es este 1-2 sor es lefekves..szoval ha satoros bivuak mod a legjobb az idenre,hogy tudjal sokat is motorozni,es helyben is legyel...de ez is mar 3 nap utan mar a nyakadon jon ki es mar gecire mennel haza..szoval kabe ez a kilatas.
Mas evekben egy helyen foglaltunk szallast es 3 ejt ott voltunk es onnan mentunk furgonnal kecskekkel a pontra es az aznapi trekken verettuk a szallagok nyoman...igy talalkoztunk Zsirekkal,mert akkor Zalanekkal es Bandiekkal ment...csak annak az a hattal utoje,hogy sokan is lehettek,de vegul is motorozni mert ott kapsz mindent,csak birjad...
meg irok ha alakul jobban a dolog